Naiset läträävät suihkussa pitempään kuin miehet?
Onko yleispätevää? Vaimo ja teini-ikäinen tytär tuntuvat viihtyvän suihkussa ihmeen pitkään. Näistä tytär vielä pitempään kuin vaimo. Itse en saa millään vietettyä suihkussa noin pitkiä aikoja.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestäähän siinä kun pesee ja hoitaa hiukset, kuorii vartalon, sheivaa ja lopuksi pesee. Ja onhan lämmin suihku ihan itsessäänkin mukava.
En oo kyllä koskaan kuorinut vartaloani, saati sheivannut suihkussa.
Niin ja olen nainen. Ei vie suihkuni kauaa, jos illalla käyn niin yleensä on jonkun ohjelman mainoskatko, ja kun tulen suihkusta mainoskatko jatkuu vieläkin. Eikä oo lyhyt tukkakaan.
Missä sitten sheivaat? Ei se kuivalla iholla kovin kivalta tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarvitsee olla melkoisen yksinkertainen, jos ei ymmärrä, miksi naisella saattaa mennä kauemmin aikaa suihkussa kuin miehellä. Annan pienen vinkin: liittyisikö mahdollisesti vaikka siihen, että mies voi olla kalju, kun taas naisella voi olla pitkät ja paksut hiukset. Selkisikö ihmettelijöille vai pitääkö vielä rautalangasta vääntää?
Okei, väännetään. Jos naisella on pitkät ja paksut hiukset, menee aikaa, että ne saa edes kunnolla kasteltua. Pesuun ja huuhteluun menee aikaa, ja vielä hoitoaineen laittamiseen ja sen huuhteluun. Kalju tai siilitukkainen mies ei paljon aikaa saa kupolinsa pesuun menemään, mutta "ai-ai, kyllä ne naiset vain hidastelevat, en ymmärrä kyllä, yhtään"...
P.S. Etteivät lyhythiuksiset naiset hyökkää kimppuun, niin joo, teillä menee varmasti suunnilleen saman verran aikaa kuin miehillä.
Hohhoijaa. Entä pitkähiuksiset miehet?
Pitkähiuksisilla miehillä menee varmasti suihkussa kauemmin kuin lyhythiuksisilla (ellei kumpikaan harrasta ylimääräistä lotrausta). Siis suunnilleen yhtä kauan kuin pitkähiuksisilla naisilla.
Kolme kainaloa vie pidempään pestä kuin kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset tarvitsevat shampoon lisäksi hoitoaineen vaikutusaikoineen ja kunnon huuhtelun.
Itse joudun pesemään erillisellä pesunesteellä korvantaustat ja navan ekseeman takia. Sitten kainaloiden ja jalkojen saippuointi, kasvojen pesu kasvoille tarkotetulla pesunesteellä. Päälle mahdolliset sheivaamiset.
N28
En minä vaan tarvinnut kun olin pitkähiuksinen, ehkä 5min meni suihkussa kaikkineen.
M35
Vierailija kirjoitti:
Mulla on n. 40 cm enemmän tukkaa päässä kuin mun miehellä. Lisäksi kuorinnat, sheivaukset ym.
Mulla taas on 20cm enemmän tukkia alapäässä mutta ei silti kestä 5 minuuttia kauempaa, edes suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on n. 40 cm enemmän tukkaa päässä kuin mun miehellä. Lisäksi kuorinnat, sheivaukset ym.
Mitkä ihmeen kuorinnat. 😂
Siis mitä mitä ihmeen kuorintoja te oikein teette siellä. Jotain missejäkö olette kun pitää joku täyshuolto tehdä suihkussa.
En ymmärrä.
Ei ihme että joillain akoilla on kylppärit täynnä purnukoita, oon töllössä nähnyt.T. Akka itsekin
Suomalaiset naiset on aika vähään tyytyväisiä, kun itse hoitavat ihoaan. Monessa maassa käydään ihan kauneushoitolassa säännöllisesti teettämässä kuorinnat ja muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset palelevat helpommin, pitää lämmittää luuytimet. Onko teillä kotona tarpeeksi lämmintä? Entä villavaatetta? Naisilla on monia paikkoja enemmän joita pestä, muotoa ja hiuksia. Onko sauna käytettävissä lämmikkeeksi.
Mitä ihmeen muotoa?
Tissit.
Niiden pesemisessäkö luulet menevän jotain lisäaikaa? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Sheivaavatko naiset joka päivä?
Kesällä joo. Talvella ehkä kolme kertaa viikossa.
On se taas niin kiva joukolla taivastella jonkun kuorintavoiteita ja hiusnaamioita. Aletaanko raakkaamaan seuraavaksi teidän muiden kaikkia mahdollisia ostoksia? Varmasti löytyy jotain meidän kuorijoiden mielestä turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mitä ihmeen kuorintoja te oikein teette siellä. Jotain missejäkö olette kun pitää joku täyshuolto tehdä suihkussa.
En ymmärrä.
Ei ihme että joillain akoilla on kylppärit täynnä purnukoita, oon töllössä nähnyt.T. Akka itsekin
Suomalaiset naiset on aika vähään tyytyväisiä, kun itse hoitavat ihoaan. Monessa maassa käydään ihan kauneushoitolassa säännöllisesti teettämässä kuorinnat ja muut.
Missä maassa käydään kerran viikossa saippuoimassa kuorinta-aineella koko keho päästä varpaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset palelevat helpommin, pitää lämmittää luuytimet. Onko teillä kotona tarpeeksi lämmintä? Entä villavaatetta? Naisilla on monia paikkoja enemmän joita pestä, muotoa ja hiuksia. Onko sauna käytettävissä lämmikkeeksi.
Mitä ihmeen muotoa?
Tissit.
Kyllä. Jos on painavat pitkät osat, niiden käsittely ei ole helppoa. Lisäksi voi olla rinta tai vatsa-alue joka vaatii suihkusaippuaa. Niillä joilla ei ole iho-ongelmia, hiertäviä vaatteita tai hikoilua, tilanne lienee helpompi kuin toisilla.
Mulla menee suihkussa aina vähintään 20 minuuttia. Menen sinne lämmittelemään ja nauttimaan olostani. En koe siitä tunnontuskia, koska en usko että mun tai muidenkaan yksilöiden kulutustottumukset vaikuttavat pätkääkään siihen että aletaanko sähköä tai lämmintä vettä säästellä. Niin tullaan tekemään joka tapauksessa, joten en ala kiduttaa itseäni kahden minuutin kylmillä suihkuilla ennen kuin on täysin pakko. Varsinkin kun on kiinteä vesimaksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestäähän siinä kun pesee ja hoitaa hiukset, kuorii vartalon, sheivaa ja lopuksi pesee. Ja onhan lämmin suihku ihan itsessäänkin mukava.
En oo kyllä koskaan kuorinut vartaloani, saati sheivannut suihkussa.
Niin ja olen nainen. Ei vie suihkuni kauaa, jos illalla käyn niin yleensä on jonkun ohjelman mainoskatko, ja kun tulen suihkusta mainoskatko jatkuu vieläkin. Eikä oo lyhyt tukkakaan.
No kiva sulle. Minä taas tykkään kuoria ja sheivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä.
Mä olenkin siksi ylpee suominaisista, meistä vain harvat tekee itsestään tollasia itsensä puunaajia, arvot on ihan muualla kuin siinä että yritetään näyttää nukelta eikä ihmiseltä.
Jotenkin ahdistaa että meillekin yritetään tuputtaa näitä täysin turhia kauneustuotteita ja käsittelyjä.
Jotkut kasvaa siihen jo pienestä asti jos äiti on sellanen purnukoiden ja meikkien suurkuluttaja. Mun äoti ei onneksi ole ollut, niin en näe noille turhille purnukoille ja hoidoille mitään tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Pah!
Suominaiset eivät pidä huolta hygieniastaan. Käyvät tyyliin pari, kolme kertaa viikossa suihkussa. Hei!
Itse käyn joka aamu ja joka ilta suihkussa. Ja nyt viileään aikaan tykkään ottaa pitkiä, lämpimiä, jopa lähes kuumia suihkuja. Pidän itsestäni paljon parempaa huolta kuin naiset.
Mutta tuskin tätä voi yleistää. Se on tosin selvää, että tämän maan naisten tulisi panostaa hygieeniaansa. -nuori mies
Homppeli naisvihaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen muotoa?
Tissit.
Tissit on ne muodot, jotka naisella on ja jotka joillakin ovat sen verran maan vetovoiman venyttämiä, että vaativat aikaa verrattuna miehiin. Minuuttia enempää tuskin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pah!
Suominaiset eivät pidä huolta hygieniastaan. Käyvät tyyliin pari, kolme kertaa viikossa suihkussa. Hei!
Itse käyn joka aamu ja joka ilta suihkussa. Ja nyt viileään aikaan tykkään ottaa pitkiä, lämpimiä, jopa lähes kuumia suihkuja. Pidän itsestäni paljon parempaa huolta kuin naiset.
Mutta tuskin tätä voi yleistää. Se on tosin selvää, että tämän maan naisten tulisi panostaa hygieeniaansa. -nuori mies
Homppeli naisvihaaja?
Ja vilukissakin vielä. Eikä ole kuullut ihotautilääkäreistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä.
Mä olenkin siksi ylpee suominaisista, meistä vain harvat tekee itsestään tollasia itsensä puunaajia, arvot on ihan muualla kuin siinä että yritetään näyttää nukelta eikä ihmiseltä.
Jotenkin ahdistaa että meillekin yritetään tuputtaa näitä täysin turhia kauneustuotteita ja käsittelyjä.
Jotkut kasvaa siihen jo pienestä asti jos äiti on sellanen purnukoiden ja meikkien suurkuluttaja. Mun äoti ei onneksi ole ollut, niin en näe noille turhille purnukoille ja hoidoille mitään tarvetta.
Oma äitini ei meikkaa eikä poista edes viiksiään. Itse nautin kauneudenhoidosta. Nuo kuorinnat on ihanan tuoksuisia ja ihosta tulee ihanan pehmeä. Tykkään niistä varsinkin saunassa. Kokeile joskus.
En ymmärrä.
Ei ihme että joillain akoilla on kylppärit täynnä purnukoita, oon töllössä nähnyt.
T. Akka itsekin