Naiset läträävät suihkussa pitempään kuin miehet?
Onko yleispätevää? Vaimo ja teini-ikäinen tytär tuntuvat viihtyvän suihkussa ihmeen pitkään. Näistä tytär vielä pitempään kuin vaimo. Itse en saa millään vietettyä suihkussa noin pitkiä aikoja.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun isoveli on melkein 30 minuuttia suihkussa. Vaikka sillä ei ole edes hiuksia.
Yleensäkin nuoret on pitkään suihkussa, kuuluu ikään.
Jokaisen on hyvä pestä itsensä.
Eikö ne miehet viivy aika pitkään siellä suihkussa yhden homman vuoksi?
Onnistuu ilman suihkuakin😃
Naiset palelevat helpommin, pitää lämmittää luuytimet. Onko teillä kotona tarpeeksi lämmintä? Entä villavaatetta? Naisilla on monia paikkoja enemmän joita pestä, muotoa ja hiuksia. Onko sauna käytettävissä lämmikkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarvitsee olla melkoisen yksinkertainen, jos ei ymmärrä, miksi naisella saattaa mennä kauemmin aikaa suihkussa kuin miehellä. Annan pienen vinkin: liittyisikö mahdollisesti vaikka siihen, että mies voi olla kalju, kun taas naisella voi olla pitkät ja paksut hiukset. Selkisikö ihmettelijöille vai pitääkö vielä rautalangasta vääntää?
Okei, väännetään. Jos naisella on pitkät ja paksut hiukset, menee aikaa, että ne saa edes kunnolla kasteltua. Pesuun ja huuhteluun menee aikaa, ja vielä hoitoaineen laittamiseen ja sen huuhteluun. Kalju tai siilitukkainen mies ei paljon aikaa saa kupolinsa pesuun menemään, mutta "ai-ai, kyllä ne naiset vain hidastelevat, en ymmärrä kyllä, yhtään"...
P.S. Etteivät lyhythiuksiset naiset hyökkää kimppuun, niin joo, teillä menee varmasti suunnilleen saman verran aikaa kuin miehillä.
Hohhoijaa. Entä pitkähiuksiset miehet?
Vierailija kirjoitti:
Naiset palelevat helpommin, pitää lämmittää luuytimet. Onko teillä kotona tarpeeksi lämmintä? Entä villavaatetta? Naisilla on monia paikkoja enemmän joita pestä, muotoa ja hiuksia. Onko sauna käytettävissä lämmikkeeksi.
Jaa että monia paikkoja enemmän... niinkuin mitä, tissien väli ja aluset? Miehillä vastaavasti killuttimet siellä alempana, joten eiköhän se tasan mene?
Ja sauna, näillä sähkön hinnoilla?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen muotoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen muotoa?
Tissit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarvitsee olla melkoisen yksinkertainen, jos ei ymmärrä, miksi naisella saattaa mennä kauemmin aikaa suihkussa kuin miehellä. Annan pienen vinkin: liittyisikö mahdollisesti vaikka siihen, että mies voi olla kalju, kun taas naisella voi olla pitkät ja paksut hiukset. Selkisikö ihmettelijöille vai pitääkö vielä rautalangasta vääntää?
Okei, väännetään. Jos naisella on pitkät ja paksut hiukset, menee aikaa, että ne saa edes kunnolla kasteltua. Pesuun ja huuhteluun menee aikaa, ja vielä hoitoaineen laittamiseen ja sen huuhteluun. Kalju tai siilitukkainen mies ei paljon aikaa saa kupolinsa pesuun menemään, mutta "ai-ai, kyllä ne naiset vain hidastelevat, en ymmärrä kyllä, yhtään"...
P.S. Etteivät lyhythiuksiset naiset hyökkää kimppuun, niin joo, teillä menee varmasti suunnilleen saman verran aikaa kuin miehillä.
Harvoilla pitkätukillakaan paksu tukka on suomalaisilla on yleensä ohut tukka.
Minä en naisena ymmärrä mikä siinä hiustenpesussa muka kestää. Shampoo päähän ja huuhtelu.
Suihkuuni menee n. 2min eikä oke lyhyttä tukkaa.
Pesen alapään äkkiä shampoo päässä ja saippuoin itseäni jos saippuoin, aina en saippuoi kokonaan, usein vain kainalot ja tissien alta. Mutta vaikka saippuoisin kädet mahan ja kaiken, ennen suihkuttamista puhtaaksi, en saa kulumaan kuin pari min.
Hyvin harvoin käytän mitään hoitoainetta, mutta jos joskus käytän, ei sitäkään pidetä päässä kuin vähän aikaa, sillä aikaa pesee alapään ja kainalot.
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi, ei palella.
Vilukissat on jotain ihme otuksia, niitä on miehiä ja naisia. Minä ihmettelen miten suomalainen voi olla vilukissa. Itselläni on ennemminkin aina kuuma.
Onko vilukissat totuttaneet itsensä liian lämpimään huoneilmaan, kun palelevat saunassakin. Ei oo normaalia, niiden kroppa on seonnut. Suomalaisilla geeneillä pitäisi nauttia pakkasestakin eikä oikea kylmäkään pelota, siihen evoluutio on kehomme muovannut. Vilukissoilla lienee enemmän muita geenejä.
Mulla on n. 40 cm enemmän tukkaa päässä kuin mun miehellä. Lisäksi kuorinnat, sheivaukset ym.
Kestäähän siinä kun pesee ja hoitaa hiukset, kuorii vartalon, sheivaa ja lopuksi pesee. Ja onhan lämmin suihku ihan itsessäänkin mukava.
Jos te oikeasti olisitte edes kuukauden oikeissa metsätöissä räntäsateella niin te tietäisitte mikä vilukissa on. Avantouinti on ok mutta metsä räntäsatessa kintaat ja k märkänä on kamala kokemus. Juu ja läträän liikaa veden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko masturbeerauksella osuutta asiaan?
Ei se oikein viehätä seisten, en tajua miksi nainen siellä niin tekisi.
Miehet nyt tekevät sitä tietysti sielläkin, kun aina ovat makkaraansa vispaamassa ja se on etupuolella. Naisen klitoris on suojassa ja ei niin edessä kuin munat.
Vierailija kirjoitti:
Pimpin koskettelua. Rietasta.
Oot kattonu liikaa filmejä.
Sheivaan suihkussa. Siihen menee aikaa eikä sitä voi tehdä ennen kuin iho ja kylpyhuone on lämmennyt. Jos sheivaa kun iho on kansnlihalla, jokainen karvatuppi vuotaa verta.
Vierailija kirjoitti:
Kestäähän siinä kun pesee ja hoitaa hiukset, kuorii vartalon, sheivaa ja lopuksi pesee. Ja onhan lämmin suihku ihan itsessäänkin mukava.
En oo kyllä koskaan kuorinut vartaloani, saati sheivannut suihkussa.
Niin ja olen nainen. Ei vie suihkuni kauaa, jos illalla käyn niin yleensä on jonkun ohjelman mainoskatko, ja kun tulen suihkusta mainoskatko jatkuu vieläkin. Eikä oo lyhyt tukkakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että monia paikkoja enemmän... niinkuin mitä, tissien väli ja aluset? Miehillä vastaavasti killuttimet siellä alempana, joten eiköhän se tasan mene?
Ja sauna, näillä sähkön hinnoilla?
Kerron sinulle listana sitten kaikki (kaikki naiset eivät pese näitä kaikkia): Hiuksiin shampoo, hiuksiin hoitoaine, ne pitää huuhdella erikseen. Korvien taustan ja korvien pesu. Kasvojen pesu aineella ja kaula, niska. Rinnan alaosat, kainalot, nivusalueet, intiimialueet, jalat ja jalkapohjat. Joillakin nenään saippuaa, jos akne. Selkä jos siellä on hoitoainetta. Nuorempana osa ei ehdi pestä noita kaikkia koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi, ei palella.
Vilukissat on jotain ihme otuksia, niitä on miehiä ja naisia. Minä ihmettelen miten suomalainen voi olla vilukissa. Itselläni on ennemminkin aina kuuma.Onko vilukissat totuttaneet itsensä liian lämpimään huoneilmaan, kun palelevat saunassakin. Ei oo normaalia, niiden kroppa on seonnut. Suomalaisilla geeneillä pitäisi nauttia pakkasestakin eikä oikea kylmäkään pelota, siihen evoluutio on kehomme muovannut. Vilukissoilla lienee enemmän muita geenejä.
Aina joku jaksaa aloittaa tuon lapsellisen haukkumisen. Useimmat vilukissat on olleet semmoisia ihan pienestä asti, se on _ominaisuus_. Niinkuin on sekin että jotkut hikoaa ja tuskailee normaaleissa huonelämpötiloissa. Painolla on tähän selkeä yhteys, vilukissat on yleensä hoikkia ja hikoilevaiset pulskia. Viluisuutta voi aiheuttaa myös huonot veriarvot, mutta niitähän ei välttämättä hoideta jos ei ole ihan tosi huonot.
Ja suihkussa pitkähiuksisella menee tietenkin pidempään kuin lyhythiuksisella. Meillä on suunnilleen saman mittainen tukka miehen kanssa, ja minä olen yleensä nopeampi suihkuttelija kuin mies ellen jää sheivailemaan huolellisemmin (pelkät kainalot ei kauaa vie). Mutta noin keskimäärin naisilla on pidempi tukka kuin miehillä.
Ihan itse saa kyllä päättää poistaako ne. Itselläni menee kainalokarvojen poistamiseen ehkä minuutti kaksi kertaa kuussa. Muut saa olla.