Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ammatin nykyään valitsisit, jos saisit alottaa puhtaalta pöydältä?

Vierailija
06.09.2022 |

Elikkä minkä ammatin valitsisit nykyelämän kokemuksellasi, jos olisit joku 17v ja opiskelut olisi vielä edessä? Perustelut olisi kiva kuulla (:

Kommentit (710)

Vierailija
121/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhenevana herrasmiehenä voisin mennä Dressmanin mainoksiin esittämään sitä harmaahiuksista hopeakettua.

Myös sugar-daddyn ura kiinnostaisi.

Vierailija
122/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain luontoon tai ruoanvalmistukseen liittyvää. Elintarviketeknikko, ravitsemusterapeutti esim. Tai joku tutkija jossain erämaassa. Nykyiseen ammattiin olen ajautunut, enemmänkin kuin valinnut sen. Menin mihin kouluun pääsin, sitten täydensin ja työkin oli sattumien summa. Olen teknisellä alalla ja ihan ok, mutta joskus tuntuu että työ on liikaa päätteen ääressä istumista ja vuosien jälkeen se tuntuu samalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa "koulutus". Vakuutusasiamies yrittäjä. Liksat noin 10000€/kk

Vierailija
124/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoriksen mittajaksi olen aina halunnut, olen sitä freelanserina jonkunverran tehnytkin, asiakkaita vaan sais olla lisää !

Vierailija
125/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomiksi opiskelisin, tästä lastentarhanopettajan koulutuksesta ei ole apua alanvaihtoon.

Vierailija
126/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astronautti tai astrologi.

Vierailija
127/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

milliville kirjoitti:

Klitoriksen mittajaksi olen aina halunnut, olen sitä freelanserina jonkunverran tehnytkin, asiakkaita vaan sais olla lisää !

poikien pilluja mittailet? "klitoriksia"

Vierailija
128/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseutti

Vierailija
129/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenitutkija. Kätilö olen

Vierailija
130/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä. Tai siis olen lentäjä mutta en tee sitä työkseni koska olen yritysjohtaja.

Vierailija
131/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain luontoon tai ruoanvalmistukseen liittyvää. Elintarviketeknikko, ravitsemusterapeutti esim. Tai joku tutkija jossain erämaassa. Nykyiseen ammattiin olen ajautunut, enemmänkin kuin valinnut sen. Menin mihin kouluun pääsin, sitten täydensin ja työkin oli sattumien summa. Olen teknisellä alalla ja ihan ok, mutta joskus tuntuu että työ on liikaa päätteen ääressä istumista ja vuosien jälkeen se tuntuu samalta. 

Kuulostaa ihan omalta tarinalta. En tiedä kyllä mitä muuta osaisin tehdä. En ole kovin hyvä missään kädentaidoissa, enkä fyysisesti vahvakaan. Ehkä joku valokuvaaja lehden toimitukseen olisi voinut olla realistinen vaihtoehto.

Vierailija
132/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen inssi ja tämä työ on raskasta ja vaikeaa.

Aivan liikaa on ongelmia ja ongelman ratkaisemista...lisäksi tulospaineet, kireät aikataulut, kettuilevat pomot ja asiakkaat... raha on tiukassa siis.

Eli haluaisin mahdollisimman kevyen ja helpon työn.

Työ itsessään on jo niin raskasta nykyään ja sinne meno että työn tulisi olla mahd stressitön ja iisi...

Eli joku tosi rento homma, jossa ei tarvitsisi paljoa puhua tai esiintyä...

Vierailija
133/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en tähdännyt kovin korkealle enkä ymmärtänyt että minusta olisi vaativampiinkin hommiin. Ympärilläni oli aina fiksuja ihmisiä ja tunsin siksi itseni tyhmemmäksi kuin olinkaan. Minulle ammatinvalinta oli välttämätön paha joka piti tehdä toimeentulon turvaamiseksi. En ajatellut sitä suurena mahdollisuutena niin kuin olisi pitänyt.

Jos nyt voisin neuvoa teini-itseäni, kehottaisin hakemaan lukemaan konetekniikan DI:ksi tai arkkitehdiksi, sillä molemmat alat kiinnostavat ja ne antavat valmiuksia monenlaisiin työtehtäviin.

M46

Vierailija
134/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merivartija. Saisi olla merellä ja palveluammatissa.

Vierailija
135/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakasin-lakasinkoneen kuljettaja

Vierailija
136/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhasuunnittelu

Vierailija
137/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiileihin ja ompeluun liittyvää, tahtoisin tietää siitä kaiken. 

Vierailija
138/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matemaatikko. Nyt olen vaan perus toimistotyöntekijä. Lahjoja kyllä löytyy.

Jos tuo lahjojen löytyminen ei ole vain harhaisen toivekuvittelun ilmentymä, vaan niitä ihan oikeastikin löytyy, niin kyllä matematiikan opiskelu varmastikin sujuu juohevan nopeasti vanhempanakin.

Vierailija
139/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanviljelijä. Olisi nuorena pitänyt olla velkaantumatta, niin olisi voinut ostaa maatilan pankkilainalla. 

Vierailija
140/710 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykologi tai neurologi. Tai ehkä neuropsykologi? :)

Nyt olen lakimies. Luoja kuinka koen ammattini turhaksi.

Eikö lakimiespohjalta voisi lähteä aika kätevästi johonkin ihmisoikeushommaan? Jos siinä tuntuisi itsensä merkityksellisemmäksi.

Olisi varmasti mieltäylentävää esim. vaatia niille ma#ukaksosille vielä lisää pätäkkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan