Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä itse tehtyä sinä haluaisit joululahjaksi?

Vierailija
05.09.2022 |

Taloudellisesti on sen verran tiukkaa, että täytyy joululahjaksi laittaa läheisille jotain itsetehtyä. Haluaisin antaa kuitenkin jotain sellaista, joka oikeasti ilahduttaa saajaa ja tulee käyttöön, niin en siis aio muovailla askartelumassasta erikoisia koristeita. Joten: mitä itsetehtyä sinä haluaisit saada joululahjaksi? Tai jos olet joskus saanut jonkun todella mieluisen itsetehdyn lahjan, niin mikä se oli?

Kommentit (474)

Vierailija
41/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vähävarainen, jätä lahjat ostamatta/tekemättä (muille kuin aivan tärkeimmille ihmisille, tyyliin omat lapset). Eivät ihmiset tarvitse mitään krääsää tai joulusinappia, kaikilla on jo kaikkea. Kortti riittää.

Voit jo etukäteen sanoa, ettet nyt hanki mitään lahjoja, jos luulet, että muut meinaavat lahjoa sinua ja stressaat vastapalvelusta. Varmasti ymmärtävät.

Olen vähävarainen, mutta toisaalta, nyt on syyskuu joten olen ajoissa liikkeellä. Pystyn varmaan laittamaan sivuun parikymppiä tässä joulua edeltävien muutaman kuukauden aikana. Kolmelle taholle laittaisin jotkut itsetehdyt lahjat. Omalle lapselle aion ostaa lahjan, olen työtön niin onpahan aikaa kytätä tarjouksia kun aloittaa jo näin syyskuussa. Ap

Vierailija
42/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmäkakku, likööriä, makeisia, villasukat, mustaherukkahyytelöä, lakkahilloa.

Mitään askarteluja en halua missään nimessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ja lyhytvartiset yksivärisetkin arvostan

Vierailija
44/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jaloissa huono verenkierto, ja olisin ikionnellinen jos saisin villalangasta neulotut, polviin asti ulottuvat lämmittävät sukat.

En osaa itse neuloa.

Vierailija
45/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat! Kaikista lahjavaihtoehdoista ihanin!

Vierailija
46/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkia, kiitos! 😍

Vierailija
47/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusenkerkkäsinappia, mustaherukanlehtimehutiivistettä ja vadelmahunajaa.

Vierailija
48/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärystimet tai sellaiset käsivarsilämmittimet

Vierailija
49/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jaloissa huono verenkierto, ja olisin ikionnellinen jos saisin villalangasta neulotut, polviin asti ulottuvat lämmittävät sukat.

En osaa itse neuloa.

Minäkään en osaa neuloa enkä kutoa (en tosin tarkkaan edes tiedä mitä eroa noilla sanoilla on). Mutta olisipa tosiaan kiva saada tuollaiset polviin asti pitkät lämpöiset villasukat lahjaksi. Ap

Vierailija
50/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvemmalla saa esim. hyasintin jouluviemisinä. Alessa noin 1-2e/kpl. Foliota vain ympärille ja sellofaaniin käärittynä.

Tulilatvat ovat myös edullisia.

Ei nyt löytynyt tulilatvoja kun Kuopion ja Lappeenrannan K raudasta. Nyt jäi joulukukat ostamatta. Ehtiikö vielä ensi viikolla etsiä?

Vierailija
51/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää taas kaikille kelpaavan villasukat, mutta muistan miten viime jouluna täällä palstalaiset valitti ja itki, etteivät halua mitään kamalia villasukkia lahjaksi.

Mun mielestä villasukat on kyllä paras lahja, mitä talvella/talveksi voi saada. Itsekin sain varmaan 10 parit villasukkia äidiltä lahjaksi kun hän kysyi, että onko millekään erityistä tarvetta. 🥰

Vierailija
52/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat!!!

Vierailija
53/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipomukset olisivat ihania. Kakut, pullat, makeiset yms. Tee tai glögi kelpaisi myös.

Vierailija
54/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosuklaa-glögi-moussekakun.

Vierailija
55/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttu- tai porkkanalaatikko. Silleen että kerrot hyvissä ajoin. Kerro samalla myös mitä itse toivot esim juhlamökka paketti.

Vierailija
56/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ilman kuvioita

Vierailija
57/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain syötävää. Karkkeja, leivonnaisia. Origamijoulukuusenkoristeita. Harmaat villasukat, mieluiten polvipituiset ja palmikoilla.

Vierailija
58/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus ostanut kirpparilta nättejä ruukkuja ja laittanut anopinkielen pistokkaita kasvamaan niihin, sitten jakanut joulu- ja synttärilahjoiksi. Huonekasvit piristävät ja ovat nyt sisustuksessakin muotia.

Vierailija
59/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat, itse tehtyä sinappia, saaristolais limppua, joululeipä, itse tehtyä hilloa, lasimestarin silliä

Vierailija
60/474 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä, selkähieronnan, suklaata.