Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen

Sarita
05.09.2022 |

Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.

Kommentit (2372)

Vierailija
1881/2372 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Popparit tulilla odottelen ap:n seuraavaa päivitystä.

Tämä on jo kuin joku sarja

Niin se vain on, että toisen tragedia on toisen viihdettä.

Viihdyttävää tässä on ainoastaan miehen tyhmyys ja se, että kuvittelee naisten olevan vielä tyhmempiä.

Vierailija
1882/2372 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki osa ihmisistä on tämmöisiä. Minä en kyllä koskaan koe toisen kärsimystä tai pahaa oloa viihteenä, en aikuisen, saati lasten.

Sen sijaan minusta tämä on hieno ketju ajatellen sitä, miten naiset tosi asiassa tukevat toisiaan. Se on ihan kukkua, että naiset jotenkin yleisesti olisivat julmia toisilleen. Ihmiset voivat olla toisilleen mitä vain hyvin monesta asiasta riippuen.

Itse olen lukenut tätä ketjua sen rakia, että ihailen, miten ap jäsentelee tilannetta ja kuvaa sitä hyvin kaunistelemattomalla tavalla myös itsensä suhteen. Se on harvinaista nykyään, kun ihmiset esittävät yhtenään olevansa onnellisia ja siunattuja ja kiitollisia ja ties mitä kuraa. Siis todella ihailen tätä.

Toisaalta on hirnoa, miten aivan ventovierasta keräännytään tukemaan tavalla, joka ei oikein mitään muuta kautta olisi mahdollista. Jotain hyvää digimaailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/2372 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole ystäviä? Onko se enempi tunne ei ole vai oikeasti ei ole?

Vierailija
1884/2372 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
1885/2372 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
1886/2372 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne??

Vierailija
1887/2372 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
1888/2372 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki osa ihmisistä on tämmöisiä. Minä en kyllä koskaan koe toisen kärsimystä tai pahaa oloa viihteenä, en aikuisen, saati lasten.

Sen sijaan minusta tämä on hieno ketju ajatellen sitä, miten naiset tosi asiassa tukevat toisiaan. Se on ihan kukkua, että naiset jotenkin yleisesti olisivat julmia toisilleen. Ihmiset voivat olla toisilleen mitä vain hyvin monesta asiasta riippuen.

Itse olen lukenut tätä ketjua sen rakia, että ihailen, miten ap jäsentelee tilannetta ja kuvaa sitä hyvin kaunistelemattomalla tavalla myös itsensä suhteen. Se on harvinaista nykyään, kun ihmiset esittävät yhtenään olevansa onnellisia ja siunattuja ja kiitollisia ja ties mitä kuraa. Siis todella ihailen tätä.

Toisaalta on hirnoa, miten aivan ventovierasta keräännytään tukemaan tavalla, joka ei oikein mitään muuta kautta olisi mahdollista. Jotain hyvää digimaailmassa.

Kiitos! Olipa ihanasti kirjoitettu! Olen ollut aivan häkeltynyt siitä tuen määrästä mitä olen täältä saanut. En olisi ikinä uskonut!

Ap

Vierailija
1889/2372 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ole ystäviä? Onko se enempi tunne ei ole vai oikeasti ei ole?

Olen vuosien varrella eristäytynyt maailmasta, pelkkä mieheni on riittänyt minulle ystäväksi. Hän oli iät ja ajat ainut ystäväni. Elin riippuvuussuhteessa mieheeni, ja olen tajunnut sen vasta tämän paskaprässin läpi mennessäni. Nyt minulla on yksi ihana ystävä, jolle kerron kaikki asiani ja joka on tukenut minua hurjasti. Terkkuja vaan ihana A, jos luet tätä

Ap

Vierailija
1890/2372 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne kotona ennallaan, arki rullailee. Nukumme samassa sängyssä, mutta ei enää lähekkäin kuten ennen. Minulla ei ole mitään rakkauden tai seksuaalista tunnetta miestä kohtaan. Tulemme ihan hyvin toimeen, koska olen lehmänhermoinen, eikä minua kiinnosta yhtään pätkää hänen mirkkutouhunsa. Ryömii lähes polvillaan edessäni ja kehuu edelleen kuinka ihana puoliso olen ollut. Mikään ei vaan enää tunnu minusta miltään.

Sen verran tyhmä olen ollut, että olen alkanut jutella yhden netissä tapaamani miehen kanssa. Tiedän että minun ei niin pitäisi tehdä, vaan opetella olemaan yksin. Janoan vaan jotenkin hänen huomiotaan, tuntuu kivalta kun joku sanoo kauniiksi ja ties miksi. Tämä tuleva ex-mies ei pitänyt siitä että olen ylipainoinen ja on sanonut siitä usein ikävästikin vuosien varrella. Tuntuu koukuttavalta kun joku sanoo minun olevan kiihottava tällaisena kuin olen. Saa vapaasti ruoskia minua tästä, ihan hävettää kertoa tämä teille.

Ap

Vierailija
1891/2372 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne kotona ennallaan, arki rullailee. Nukumme samassa sängyssä, mutta ei enää lähekkäin kuten ennen. Minulla ei ole mitään rakkauden tai seksuaalista tunnetta miestä kohtaan. Tulemme ihan hyvin toimeen, koska olen lehmänhermoinen, eikä minua kiinnosta yhtään pätkää hänen mirkkutouhunsa. Ryömii lähes polvillaan edessäni ja kehuu edelleen kuinka ihana puoliso olen ollut. Mikään ei vaan enää tunnu minusta miltään.

Sen verran tyhmä olen ollut, että olen alkanut jutella yhden netissä tapaamani miehen kanssa. Tiedän että minun ei niin pitäisi tehdä, vaan opetella olemaan yksin. Janoan vaan jotenkin hänen huomiotaan, tuntuu kivalta kun joku sanoo kauniiksi ja ties miksi. Tämä tuleva ex-mies ei pitänyt siitä että olen ylipainoinen ja on sanonut siitä usein ikävästikin vuosien varrella. Tuntuu koukuttavalta kun joku sanoo minun olevan kiihottava tällaisena kuin olen. Saa vapaasti ruoskia minua tästä, ihan hävettää kertoa tämä teille.

Ap

Mä en ainakaan ala sua tosta tuomitsemaan. Miehesi on tehnyt paljon pahempaa jo pitkään: henkistä ja fyysistä pettämistä sekä henkistä väkivaltaa sua kohtaan. Olen ylpeä kun käytit termiä ex-mies! Onhan se mukavaa kun joku kehuu ja pitää seksikkäänä ihan omana itsenään. Sellainen mies sun kuuluisi saadakkin. Mies joka hyväksyy ja rakastaa sua ihan omana itsenään eikä etsi Mirkuilta seuraa ja lyttää. En sano että tuo mies olisi juuri se oikea, mutta uskon että sellaisen löydät. Kyllä sun tulevan ex-miehenkin pitää lopulta tajuta luovuttaa ja hyväksyä ero. Tsemppiä!

Vierailija
1892/2372 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko pohtinut, että mitä kun mies lakkaa matelemisen ja kehumisen. Oletko silloinkin yhtä vahva, että ei kiinnosta pätkääkään?

Meinaan, että psykologinen perusilmiö on tuo, että nyt kun mies anoo ja matelee, sinun on helppo olla kovana ja kylmänä, mutta sitten kun mies muuttuu kylmäksi ja ravaa Mirkulla, vajoat taas pohjamutiin.

Vierailija
1893/2372 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien asiantuntijoiden suositus on vähintään puoli vuotta yksin. Olet todella altis nyt uudelle huijarille. 

Vierailija
1894/2372 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Mun äijä häipyi yks kaks yllättäen Mirkulleen, ei siis ollut tuollaista kuviota kuin ap:lla eli löysässä hirressä roikkumista, vaan se oli raaka peli heti ja jättäminen puskista.

Ikää saman verran kuin ap:lla eli 40+, ja lapset sun muut sekä 20 v yhdessä, siitä 15 v avioliitossa.

Vuosi sitten äijä häipyi reppu selässä eikä ole tullut mieleenkään olla kenenkään kanssa eikä edes tavata. Olen vain lasten kanssa, en ole kertaakaan käyny baareissa enkä ikinä tule lataamaan edes deittiäppiä. Oli tää sen luokan petos, etten ikinä halua enää yhtäkään äijää.

Vierailija
1895/2372 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne on panneet.

Vierailija
1896/2372 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ne on panneet.

Ja koska äijät ajattelee alapäällään, niin kyllä nyt muna vie sitä. Siksi puhelut ei riitä, vaan pitää päästä purkaa paineet, ku on päässy piparin makuun. Äijät on niin yksinkertaisia tossa suhteessa.

Vierailija
1897/2372 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
1898/2372 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
1899/2372 |