Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen
Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.
Kommentit (2372)
Olen oppinut vasta tämän palstan myötä, että jotkut pitävät puolisoa vain siksi, että inhoavat niin paljon kotitöitä. Puoliso on niinkuin kodinkone.
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä? Mitå vaan? Olen niin yksin tämän asian kanssa.
Ap
Miksi enää roikut noin surkeassa suhteessa? Ei mikään pakko.
Vierailija kirjoitti:
Ne panee edelleen.
Mies ei voi jättää "kaveriaan" mutta sä voit jättää miehen.
Ei kaikkea tarvitse sulattaa.
Niinpä ei mitään järkeä, että ap:llä on lääkitys siihen, että mies on sika ja paskiainen.
Hei vaan jos joku vielä muistaa. Välillä aina noussut mieleen tämä ketju, joka auttoi niin paljon silloin pahimpana aikana.
Kaikki on nyt oikeastaan hyvin. Oli pitkä ja kivinen tie, mutta sieltä noustiin ja jalat kantoi. Elämä muuttui lopulta paremmaksi kuin koskaan, suhde oli huono myös tavoilla joita en edes osannut silloin ajatella.
Mies ja Mirkku ovat yhdessä, asuvat yhdessä. Minä ja lapset olemme omillamme.
Kiitos kaikille kaikesta tuesta mitä silloin sain!
Ap
nosto