Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen

Sarita
05.09.2022 |

Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.

Kommentit (2372)

Vierailija
1841/2372 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
1842/2372 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Ei muuta kuin miehen puhelin kouraan ja kaiutinpuhelu Mirkulle. Ilmoita Mirkulle, että vässykkämies on antanut nyt päätösvallan sinulle ja että sinä olet päättänyt, että Mirkku pysyy kokonaan pois kuvioista. Kerrot Mirkulle, että mies on sanonut rakastavansa omaa vaimoaan Mirkkua enemmän ja mies on luvannut jättää Mirkun pois kuvioista tilanteen selvittämisen ajaksi. Kerro myös siitä miehen masterplanistä, jossa Mirkku on kakkosvaihtoehto. Sitten päätät puhelun, laitat Mirkun numeron estoille ja poistat numeron miehen puhelimesta.

Tämän jälkeen sanot miehelle, että nyt minä sitten mietin vielä. Tosi pitkään. Nyt on sinun vuorosi roikkua läysässä hirressä.

Näin tekemällä se mies pääsee kuin koira veräjästä. Ei mitään takaisin ottamisia tai löysässä hirressä pitämisiä, saman tien ukko pihalle eikä enää koskaan yhteyksiä. Ainoa keino millä oppii. Ja voin kertoa että jää itkemään perään. Ei mitään pakottamisia vaan annat sen mennä, poistat itsesi yhtälöstä for good. Ainoa tapa mikä toimii ja säilytät vielä itsekunnioituksesi. Ei tuollaiseen voi luottaa, enää koskaan, ja ainoa keino millä saat itselle kunnon koston on välien jäädytys ja täys hylkäys heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/2372 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin sanoa tuohon lapset huomaavat kaikki asiat kommenttiin, jonka kirjoitin, että puhun kokemuksesta.

Minä olin lankapuhelinaikaan pikkutyttönä se, jota isä piti niin ymmärtämättömänä, että hän uskalsi ja kehtasi minun läsnä ollessa ja äidin poissa ollessa soitella tyttöystävälleen ja leperrellä tavalla, jolla hän ei ikinä puhunut äidille.

Oli järkytys tajuta, että oma isä voi tehdä äidille jotain niin pahaa.

Mulla on sama kokemus lankapuhelinajalta.

Isä soitteli naisilleen lepertelypuheluita heidän makkaristaan, kun äiti oli poissa.

Vuosikausia. Ja minä ja siskoni kuuntelimme silmät suurina oven takana, että mitä hittoa. Jo lapsena tajusin tuon sikamaisuuden.

Nykyään äijät ei taida lapsilleen jäädä kiinni, kun lepertelyt voi tehdä kirjoittamalla..

Juu kirjoittamalla, kuvia lähettämällä. Eiköhän lapset nää isän näytöltä vilahtavat sydämet ja sen toisen naisen kuvat ja sen että iskä lähettelee kuvia lapsista ja itsestään toisinaan tälle naiselle johon on rakastunut. Ja sit pistää sen puhelimen piiloon jos joku lähestyy. Ei ihmetytä lainkaan. Jos monta vuotta tällaista viestintää harrastaa niin jo olisi ihme jos naisen kasvot ei lapsillekin olisi tutut. Ja soittelee iltaisin kun lapset menneet nukkumaan ja luulee ettei kukaan kuule. Kyllä maar lapsilla on hoksottimet myös.

Vierailija
1844/2372 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mikä tilanne?

Vierailija
1845/2372 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
1846/2372 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
1847/2372 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap??

Vierailija
1848/2372 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne ennallaan, on kuulemma yksin jos ei minua saa. On kuulemma työntänyt mirkkua nyt sivummalle ja aikoo lopettaa harrastuksen. Joopa joo, sanoin vaan että älä turhaan.

Ap

Vierailija
1849/2372 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne ennallaan, on kuulemma yksin jos ei minua saa. On kuulemma työntänyt mirkkua nyt sivummalle ja aikoo lopettaa harrastuksen. Joopa joo, sanoin vaan että älä turhaan.

Ap

Kyllä totta kai hän näin tekee, uskottava on.

On tullut se kuva, että mies ei ole kovin vakaa. Ainakaan päätöksien teossa. Mahtaa olla vaikea tapaus ihan ruokaostoksilla: punaista vai sinistä maitoa, rasvatonta maitoa vai ..?

Anna sen vaan möllöttää, ihan on itte tämän spektaakkelin aikaansaanut. Tuulettimen sonta puhaltaa p**kaa suoraan hänen omaan lättyynsä. Nähtäväksi jää vielä se, miten mirkku suhtautuu pitkällä aikavälillä etäännyttämiseen, sehän saattaa ilmestyä teidän pihalle vaatimaan tätä mahtavaa miestä itselleen.

Ap, pidä pää viileänä ja aurinkolasit silmillä

Vierailija
1850/2372 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä itse nyt haluat?

Vierailija
1851/2372 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Valehtelee. Ei varmasti jää yksin jos eroatte. Sanoo noin vain sulle ja yrittää että et jättäisi. On manipuloinut sua jo niin pitkään että jäänyt miehelle tavaksi. Ei näköjään oikeasti kadu mitään.

Vierailija
1852/2372 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Valehtelee. Ei varmasti jää yksin jos eroatte. Sanoo noin vain sulle ja yrittää että et jättäisi. On manipuloinut sua jo niin pitkään että jäänyt miehelle tavaksi. Ei näköjään oikeasti kadu mitään.

Niin, se kääntää puheen aina itseensä, kuinka hän sitä ja tätä, naisella taikka ilman, kahdella naisella taikka ilman, minäminäminä. Se ei vieläkään mieti mitä se on ap:lle tehnyt, voi auta armias.

Vierailija
1853/2372 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin, se kääntää puheen aina itseensä, kuinka hän sitä ja tätä, naisella taikka ilman, kahdella naisella taikka ilman, minäminäminä. Se ei vieläkään mieti mitä se on ap:lle tehnyt, voi auta armias.

Näin juuri. Miehen pitäisi olla häpeissään ja katua sekä ymmärtää että parempi erota kun loukannut ja satuttanut ap:tä tavoin mitä ei voi korjata. Nyt vaan haluaa ap:n itselleen kun huomaa että menettää otteensa. Kun oli saatavilla kummasti ei kiinnostanut. Yrittää vaan tehdä itsestään uhria vaikka itse on se joka kaiken on tuhonnut.

Vierailija
1854/2372 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et kai usko tuota sontaa. Tapaa mirkkua edelleen, on vain jatkossa varovaisempi. Sillä oli sinut ja se mokasi sen jo, ihan tieten tahtoen. Kätevämpi katsos kun joku kotona hoitaa kaikki kun itse hellustaa.

Vierailija
1855/2372 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että olisi kutkuttavaa kuulla, että ap lähtisi äijän peliin mukaan ja alkaisi nyt uskotella, että kaikki on taas hyvin kunhan mirkku on poistunut täysin kuvioista. Äijä kokisi hetken tilanteen olevan seivattu osaltaan, kunnes ap antaisi viimeisen iskun vyön alle (tyyliin eropaperit nenän eteen ja isoon ääneen ihmettely, että mitä sä äijä oikein kuvittelit, että meidän yhteiselo vois jatkua onnellisena kaiken sen jälkeen, mitä sä oot mulle tehnyt).

Halpamaista kenties, mutta sen se äijä ansaitsisi. Sen verran olen vihainen äijän toiminnasta ap:ta kohtaan, että ei kai tämmöinen saippuasarjamainen kostofantasiointi niin väärin ole.

Vierailija
1856/2372 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että ap ei jätä miestään. He jatkavat tuossa ja sitten äijä taas pikkuhiljaa lankeaa Mirkkuun ja taas sitä sit mennään.

Vierailija
1857/2372 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juupajuu. Ei se Mirkun sivummalle työntäminen nyt riitä, vaan Mirkku pitää poistaa teidän elämästä kokonaan ja miehen pitää tehdä se poistaminen tiettäväksi. Miehen pitää ihan kylmästi sinun silmiesi alla kirjoittaa Mirkulle viesti, että heidän homma päättyy tähän. Mirkun numeron esto ja poisto. Sitten miehen tulee sitoutua joksikin aikaa täydelliseen läpinäkyvyyteen kaikkien menojen ja muun toimintansa suhteen. Lisäloukkaamista tulee välttää kaikin keinoin. Harrastus loppuu luonnollisesti välittömästi. Miehen tulee tehdä kaikkensa sammuttaakseen kriisitilanne ja se onnistuu vain keskittymällä AP:n hyvinvoinnin ja lasten edun varmistamiseen.

Kun uskottomuuskriisin pahin osuus taltutettu, niin sitten voidaan käydä keskustelu jatkosta. Jos päädytään eroon, niin tällä menetelmällä edes välttävän hyvä ero on mahdollinen. Kaikilla muilla menetelmillä APn mies ajaa perse edellä puuhun ja pahentaa tilannetta entisestään.

Vierailija
1858/2372 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viesti (1857) täyttä asiaa. Ja huom. vaikka lopulta tulisikin/tuleekin ero, miehen tulisi silti tässä ja nyt tehdä tuo kaikki.

Vierailija
1859/2372 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1860/2372 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Ei muuta kuin miehen puhelin kouraan ja kaiutinpuhelu Mirkulle. Ilmoita Mirkulle, että vässykkämies on antanut nyt päätösvallan sinulle ja että sinä olet päättänyt, että Mirkku pysyy kokonaan pois kuvioista. Kerrot Mirkulle, että mies on sanonut rakastavansa omaa vaimoaan Mirkkua enemmän ja mies on luvannut jättää Mirkun pois kuvioista tilanteen selvittämisen ajaksi. Kerro myös siitä miehen masterplanistä, jossa Mirkku on kakkosvaihtoehto. Sitten päätät puhelun, laitat Mirkun numeron estoille ja poistat numeron miehen puhelimesta.

Tämän jälkeen sanot miehelle, että nyt minä sitten mietin vielä. Tosi pitkään. Nyt on sinun vuorosi roikkua läysässä hirressä.

Näin tekemällä se mies pääsee kuin koira veräjästä. Ei mitään takaisin ottamisia tai löysässä hirressä pitämisiä, saman tien ukko pihalle eikä enää koskaan yhteyksiä. Ainoa keino millä oppii. Ja voin kertoa että jää itkemään perään. Ei mitään pakottamisia vaan annat sen mennä, poistat itsesi yhtälöstä for good. Ainoa tapa mikä toimii ja säilytät vielä itsekunnioituksesi. Ei tuollaiseen voi luottaa, enää koskaan, ja ainoa keino millä saat itselle kunnon koston on välien jäädytys ja täys hylkäys heti.

Viestini oli puoliksi vitsi ja nimenomaan tuo miettiminen samalla tavoin kuin mies on ap:ta roikottanut uskotellen, että Mirkku on ystävä ja viis veisannut tuskasta.

Itse en ymmärrä näitä lähde heti ja ei ikinä enää yhteyksiä -juttuja. Kyseessä on lasten isä ja talo on yhteinen. Itse tekisin juuri tuon, että sanoisin, että en lupaa yhtään mitään, mutta vaadin, että välit täysin poikki, kunnes selvitetään mahdollinen ero ja omaisuuden jako sekä välit ja jatko lasten kannalta - ja tämä ulkopuolisen asiantuntijan kanssa (terapia).

Toki eri juttu, jos mies yhä jatkaisi peliään. Sitten suoraan asumusero ja vaikka sinne Mirkun luo. Silti pitää hoitaa omaisuuden jako ja lasten asiat ja toki eläimet. Itse en lapsuuden kodistani luopuisi tyhmän ja itsekkään miehen vuoksi, jos se olisi vältettävissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi