Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen
Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.
Kommentit (2372)
Ah haha hahahahhaa
Ap, tules päivittää tilannetta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut kun en ole saanut aikaiseksi tulla nettiin. On raskasta, mutta olen pysynyt tiukkana! Miehellä on nyt tänään ja jo eilen illalla ollut oikein anelu päällä. Minä olen paras, ihanin ja mahtavin asia maan päällä. Kyllä nyt jää mirkut ja kaikki, jos vaan niin sanon. Oli aidosti täysin puulla päähän lyöty, kun sanoin vain kylmästi ei. Kävelee vielä silti perässäni ja yrittää tehdä kaiken hyväkseni. Vannoo ettei mirkun kanssa tapahdu mitään ennen kuin olen ihan varma etten halua enää jatkaa. Ei suostu uskomaan, kun sanon että olen ihan varma.
Ap
Ai NYT mies jättäisi Mirkun, jos vain Ap sanoo!! Nyt vihdoin!! Ap on sanonut ja anellut jo kuukausia, eikä miestä ole kiinnostanut mikään sanominen tähän asti! Vaikka masennuslääkkeitäkin on suruun syöty. Miksi Ap enää luottaisi mieheen?! Selvästi miestä asia kiinnostaa VASTA kun hänelle ITSELLEEN tulee jotain seurauksia. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut kun en ole saanut aikaiseksi tulla nettiin. On raskasta, mutta olen pysynyt tiukkana! Miehellä on nyt tänään ja jo eilen illalla ollut oikein anelu päällä. Minä olen paras, ihanin ja mahtavin asia maan päällä. Kyllä nyt jää mirkut ja kaikki, jos vaan niin sanon. Oli aidosti täysin puulla päähän lyöty, kun sanoin vain kylmästi ei. Kävelee vielä silti perässäni ja yrittää tehdä kaiken hyväkseni. Vannoo ettei mirkun kanssa tapahdu mitään ennen kuin olen ihan varma etten halua enää jatkaa. Ei suostu uskomaan, kun sanon että olen ihan varma.
ApAi NYT mies jättäisi Mirkun, jos vain Ap sanoo!! Nyt vihdoin!! Ap on sanonut ja anellut jo kuukausia, eikä miestä ole kiinnostanut mikään sanominen tähän asti! Vaikka masennuslääkkeitäkin on suruun syöty. Miksi Ap enää luottaisi mieheen?! Selvästi miestä asia kiinnostaa VASTA kun hänelle ITSELLEEN tulee jotain seurauksia. Hyi!
Noi on niin nähty. Kiinnostaa just niin kauan kuin niitä seurauksia on. Jos ap nyt heltyisi, mies olisi mirkun luona taas uudelleen tällä viikolla, ensi viikolla tai viimeistään seuraavalla. Heti, kun uskoo, että ap on taas kontrollissa ja pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAi NYT mies jättäisi Mirkun, jos vain Ap sanoo!! Nyt vihdoin!! Ap on sanonut ja anellut jo kuukausia, eikä miestä ole kiinnostanut mikään sanominen tähän asti! Vaikka masennuslääkkeitäkin on suruun syöty. Miksi Ap enää luottaisi mieheen?! Selvästi miestä asia kiinnostaa VASTA kun hänelle ITSELLEEN tulee jotain seurauksia. Hyi!
Noi on niin nähty. Kiinnostaa just niin kauan kuin niitä seurauksia on. Jos ap nyt heltyisi, mies olisi mirkun luona taas uudelleen tällä viikolla, ensi viikolla tai viimeistään seuraavalla. Heti, kun uskoo, että ap on taas kontrollissa ja pysyy.
Tämä. Tuo anelu on vain yritys saada ap takaisin miehen otteeseen, ei mitään muuta. Elä sorru missään nimessä. Ja puolen vuoden päästä tulee yrittämään tuota luultavasti uudelleen, vain nähdäkseen, oletko vielä saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anelu jatkuu. Nyt ei enää halua mirkkuakaan, vaan on sitten yksin jos minä en enää huoli. Odottaa vaikka maailman loppuun asti, että minä muutan mieleni. Toi kukkia ja on kirjoitellut rakkausviestejä.
ApHeittäisin kukat roskiin miehen nenän edessä ja sanoisin että sitten tulee miehellä yksinäinen elämä kun en aio huolia enää. Rakkausviesteille voisi hymähdellä ja olla vastaamatta tai vaikka pistää ne Mirkulle eteenpäin.
Tämähän olisikin hyvä, välittää ne viestit tai ruutukaappaukset mirkulle. Ei kannata uskoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anelu jatkuu. Nyt ei enää halua mirkkuakaan, vaan on sitten yksin jos minä en enää huoli. Odottaa vaikka maailman loppuun asti, että minä muutan mieleni. Toi kukkia ja on kirjoitellut rakkausviestejä.
ApEikö Mirkku suostukaan ottamaan pettäjää :D
Viesteistä päätellen suostuu...
ApMitä viestejä Mirkku on pistänyt?
Onkos mies ne vapaaehtoisesti näyttänyt?
Ei hän niitä näyttänyt, itse näin puhelimen näytöllä saapuneen viestin. "Voi kun voisin auttaa sua jotenkin ja olet rakas
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheen iski paniikki ja hän laskee ap:n olevan lopulta varmempi nakki kuin nuori Mirkku.
Kohta mies jo syyttää ap:ta siitäkin, että Mirkkukin jätti. Mitään vastuuta ei tunne omista teoistaan. Ap:n sen sijaan tulisi pysyä kynnysmattona.
Hahhah, joo! Jossain toisessa ketjussa oli muutamakin esimerkki pettämisestä kiinni jääneistä miehistä, jotka a) pyysivät vaimoa lohduttamaan, kun oli rakkaushuolia sen kakkosnaisen kanssa tai b) syyttivät sitten vaimoa, kun se kakkosnainen jätti. Ap:n mies tulee ihan satavarmasti tekemään tämänKIN.
Olen jo kerran lohduttanut, silloin kun mirkku vaati valitsemaan ja mies oli sanonut ettei jätä perhettään. Mirkku pyörsi seuraavana päivänä puheensa, halusi jatkaa edes ystävinä kuitenkin. Mutta sen yhden illan MINÄ lohdutin miestäni kun hänellä oli niin vaikeaa. Voi luoja miten paljon mä olen venynyt!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ilmeisesti niitä suhteita, joissa mies on saanut anteeksi jo lukuisia kertoja ennen Mirkkua.
Tiedän vastaavia tapauksia. Eräs vaimo sanoi "Mirkkuja" tulee ja "Mirkkuja" menee".
Samoin sama vaimo kertoi minulle, että ihmeen kauan tämä suhde kestikin, kun mies taas kerran palasi kotiin vaimon luo erään "Mirkun" luota.
Aloittajalla ja miehellään on joku riippuvaisuussuhde ja se ikäänkuin pysyy hengissä kun mies välillä saa ihastua toiseen naiseen ja vaimo sitten ottaa miehen takaisin anelujen, lupausten ja vaimoon kohdistuvien rakkaudentunnustusten kera.
Usein on myös niin, että mies on vähän aikaa nöyrää poikaa, ehkä lahjoo jotenkin ja hyvittelee ja myös vaimo tuntee olevansa kuitenkin se paras. Tai ainakin se, jonka luo mies aina palaa.
Monesti myös taloudelliset ja ulkoisesti muille näkyvät seikat puoltavat miehen paluuta.
Tätä olen monesti kummastellut mikä saa naisen aina ottamaan miehen takaisin. Varmaan juuri tuo itsepetos et on se jonka luokse mies aina "palaa". Ei näe kuinka kiero tuo ajatus on, että ihan pitää pois sen luota välillä lähteä että voi taas "palata".
En aio olla mirkkuun yhteydessä millään tapaa. Saa pitää omanaan miehen, jos niin haluaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMutta miehesihän sanoi, että hän rakastaa Mirkkua?
Kyllä, mutta minua kuulemma enemmän...
ApOnkohan Mirkulle kerrottu tämä rakkauden jakauma ja se, että hän on varasuunnitelma.
Onko muuten teillä lähipiiri nyt tietoinen, että tällaista olet saanut kestää ja asetelma on nyt tämä?
Minä niin toivon, että saisit talon. Ja että toipuisit, löytäisit tasapainon ja tulisit onnelliseksi, ap.
Lähipiiri ei ole tietoinen. Vielä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAnteeks, mutta mitähän mä just luin?
TÖRKEYDEN HUIPPU!!!!
Siis miehesihän ei halunnut Mirkkua millään tavoin missään kohtaa, jo se pelkkä suutelu oli virhe ja vahvisti vain sitä tunnetta, että pitää Mirkkua vain kaverina.
Mirkku on ollut raukka, hyysättävä, elämänpotkima nainen, joka on tarvinnut kaverillista tukea viikottain, pitää kokkailla yhdessä ja ulkoiluttaa koiria. Tästä huolimatta Mirkku jaksaa painaa töissä ja harrastuksissa (ja ap:n miestäkin).
Siis sanoiko mies ihan tosissasi, että ryhtyy Mirkun poikaystäväksi, jos sinä miehen jätät??!!! Siis anteeksi mitä? Kuinka se voi olla mitenkään mahdollista?
Kysypäs mieheltäsi, että miten mies voisi ryhtyä hajalla olevan Mirkun poikaystäväksi, kun mies ei ole Mirkusta millään tasolla ollut kiinnostunut?
Säälistäkö hän sen tekisi vai siksi, ettei tarvitsisi olla yksin ja olisi kodinkone?
On nyt myöntänyt olevansa rakastunut, olleensa jo pitkään. Silti olisi kuulemma nyt valmis luopumaan mirkusta, että saisi pitää minut. Ja jos kuulemma olen ihan varma, niin sitten kokeilee parisuhdetta mirkun kanssa kuulemma, mutta antaa nyt minulle vielä aikaa, jos muutankin mieleni.
Ap
Nyt järki käteen. Sille on näköjään ihan sama kumman saa, kunhan ei tarvi olla yksin. Mieluiten ottaisi tietysti molemman. Oikein "odottaa" sinun ratkaisua mukamas. Jep joo. Suhde niillä on nytkin menollaan. Esittää sulle että päättää sen mutta salassa jatkaa, voit olla varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOnkohan Mirkulle kerrottu tämä rakkauden jakauma ja se, että hän on varasuunnitelma.
Onko muuten teillä lähipiiri nyt tietoinen, että tällaista olet saanut kestää ja asetelma on nyt tämä?
Minä niin toivon, että saisit talon. Ja että toipuisit, löytäisit tasapainon ja tulisit onnelliseksi, ap.
Lähipiiri ei ole tietoinen. Vielä.
Ap
Oletko varma? Useimmiten näissä tapauksissa näistä sutinoista tietää jo yksi sun toinen kun on nähnyt jossain jotain. Just sayin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, eikä se mikään varasuunnitelma olekaan. Mies haluaa pitää molemmat. Tai edes jomman kumman jos ei sitten molempia. Molemmille on uskoteltu että ovat niitä tärkeimpiä, sano mun sanoneen.
No ap, mikä sun suunnitelma nyt on?
En usko, että pystyt erota äijästä, vaikka rakastaa toista.
Pidätkö äijän tuossa ja yrität vain jatkaa?
Kyllä joku on nähnyt mitä peliä miehesi pitää! Mieti nyt, mies on ravannut tämän naisen luona joka viikko. Harrastuksen parissa olleet lähellä toisiaan, parkkipaikalla kyhnänneet, ovat ulkoilleet yhdessä. Ovat käyneet ravintolassa jne. Ihan 100 varmasti juorut ovat lähteneet liikenteeseen. Se olisi vaan paskamaista jos joku teidän läheinen ei olisi avannut suutansa vaikka tietäisi missä mennään. On kurjaa jos viimeisenä saa tietää miehestä tämmöistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän niitä näyttänyt, itse näin puhelimen näytöllä saapuneen viestin. "Voi kun voisin auttaa sua jotenkin ja olet rakas <3
Ap
Ai niinku missä Mirkun pitäisi auttaa miestäsi????
Siinä kun yrittää venkoilla pois luotasi?
"Olet rakas". Oksennus!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joku on nähnyt mitä peliä miehesi pitää! Mieti nyt, mies on ravannut tämän naisen luona joka viikko. Harrastuksen parissa olleet lähellä toisiaan, parkkipaikalla kyhnänneet, ovat ulkoilleet yhdessä. Ovat käyneet ravintolassa jne. Ihan 100 varmasti juorut ovat lähteneet liikenteeseen. Se olisi vaan paskamaista jos joku teidän läheinen ei olisi avannut suutansa vaikka tietäisi missä mennään. On kurjaa jos viimeisenä saa tietää miehestä tämmöistä!
Komppaan tätä koska olivathan he baarissakin yhdessä mistä ap kävi pois hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän niitä näyttänyt, itse näin puhelimen näytöllä saapuneen viestin. "Voi kun voisin auttaa sua jotenkin ja olet rakas <3
Ap
Selvästi Mirkkukin saa jotain ego buustausta ja mielihyvää tästä tilanteesta. Nauttii kun saanut tuhottua teidän avioliiton ja siitä miten kiedottu miehesi on hänen sormien ympärille. Ei varmaan ole enää sitten niin kutkuttavaa kun mies pörrää Mirkun nurkissa joka päivä kunhan eroatte. Siinähän ovat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheen iski paniikki ja hän laskee ap:n olevan lopulta varmempi nakki kuin nuori Mirkku.
Kohta mies jo syyttää ap:ta siitäkin, että Mirkkukin jätti. Mitään vastuuta ei tunne omista teoistaan. Ap:n sen sijaan tulisi pysyä kynnysmattona.
Hahhah, joo! Jossain toisessa ketjussa oli muutamakin esimerkki pettämisestä kiinni jääneistä miehistä, jotka a) pyysivät vaimoa lohduttamaan, kun oli rakkaushuolia sen kakkosnaisen kanssa tai b) syyttivät sitten vaimoa, kun se kakkosnainen jätti. Ap:n mies tulee ihan satavarmasti tekemään tämänKIN.
Olen jo kerran lohduttanut, silloin kun mirkku vaati valitsemaan ja mies oli sanonut ettei jätä perhettään. Mirkku pyörsi seuraavana päivänä puheensa, halusi jatkaa edes ystävinä kuitenkin. Mutta sen yhden illan MINÄ lohdutin miestäni kun hänellä oli niin vaikeaa. Voi luoja miten paljon mä olen venynyt!
Ap
Niin, sitä lopulta tajuaa miten sinisilmäinen ja hölmö on ollut. Lohduttaa nyt toista sivusuhteen takia. Nyt koko tilanne tuntuu varmasti paskalta kokonaisuudessaan, mutta voin luvata että tulet olemaan huojentunut ja onnellinen kun pääset tilanteesta pois. Ja joku päivä pystyt nauramaan koko jutulle ja miehelle varsinkin.
Ja mies liukastui mattoon ja kaikki paskat lensi tuulettimeen.