Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen

Sarita
05.09.2022 |

Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.

Kommentit (2372)

Vierailija
1761/2372 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut kun en ole saanut aikaiseksi tulla nettiin. On raskasta, mutta olen pysynyt tiukkana! Miehellä on nyt tänään ja jo eilen illalla ollut oikein anelu päällä. Minä olen paras, ihanin ja mahtavin asia maan päällä. Kyllä nyt jää mirkut ja kaikki, jos vaan niin sanon. Oli aidosti täysin puulla päähän lyöty, kun sanoin vain kylmästi ei. Kävelee vielä silti perässäni ja yrittää tehdä kaiken hyväkseni. Vannoo ettei mirkun kanssa tapahdu mitään ennen kuin olen ihan varma etten halua enää jatkaa. Ei suostu uskomaan, kun sanon että olen ihan varma.

Ap

Anteeks, mutta mitähän mä just luin?

TÖRKEYDEN HUIPPU!!!! 

Siis miehesihän ei halunnut Mirkkua millään tavoin missään kohtaa, jo se pelkkä suutelu oli virhe ja vahvisti vain sitä tunnetta, että pitää Mirkkua vain kaverina.

Mirkku on ollut raukka, hyysättävä, elämänpotkima nainen, joka on tarvinnut kaverillista tukea viikottain, pitää kokkailla yhdessä ja ulkoiluttaa koiria. Tästä huolimatta Mirkku jaksaa painaa töissä ja harrastuksissa (ja ap:n miestäkin).

Siis sanoiko mies ihan tosissasi, että ryhtyy Mirkun poikaystäväksi, jos sinä miehen jätät??!!!  Siis anteeksi mitä? Kuinka se voi olla mitenkään mahdollista?

Kysypäs mieheltäsi, että miten mies voisi ryhtyä hajalla olevan Mirkun poikaystäväksi, kun mies ei ole Mirkusta millään tasolla ollut kiinnostunut?

Säälistäkö hän sen tekisi vai siksi, ettei tarvitsisi olla yksin ja olisi kodinkone?

Vierailija
1762/2372 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeroa en ole vielä laittanut vireille, mainitsin siitä kyllä jo miehelle. Uskoisikohan sitten viimein että olen aivan tosissani... Jäämme saman katon alle siksi aikaa että saadaan raha ja eläin asiat kuntoon. Jollei mies sitten mene mirkulle, ja käy siltä hoitamassa eläimiä ja maksa osaa kuluista. Mies on täysin epäuskoinen. Silti haukkuu nyt itseään kovasti ja kehuu minua maasta taivaisiin. Luotti selvästi siihen että annan edelleen anteeksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/2372 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäi mies törkeästi kiinni.

Eli alunperin hän olisi halunnut vaimon ja rakastajattaren. Rusinat pullasta tilanne.

Nyt kun tämä ei naisille enää käy, hän pelasi pelinsä niin pitkälle Mirkun kanssa, että mikäli vaimo heittää pihalle, niin Mirkku ottaa avosylin vastaan.

Huh huh mitä manipulointia.

Vierailija
1764/2372 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut kun en ole saanut aikaiseksi tulla nettiin. On raskasta, mutta olen pysynyt tiukkana! Miehellä on nyt tänään ja jo eilen illalla ollut oikein anelu päällä. Minä olen paras, ihanin ja mahtavin asia maan päällä. Kyllä nyt jää mirkut ja kaikki, jos vaan niin sanon. Oli aidosti täysin puulla päähän lyöty, kun sanoin vain kylmästi ei. Kävelee vielä silti perässäni ja yrittää tehdä kaiken hyväkseni. Vannoo ettei mirkun kanssa tapahdu mitään ennen kuin olen ihan varma etten halua enää jatkaa. Ei suostu uskomaan, kun sanon että olen ihan varma.

Ap

TÖRKEYDEN HUIPPU!!!! 

Siis miehesihän ei halunnut Mirkkua millään tavoin missään kohtaa, jo se pelkkä suutelu oli virhe ja vahvisti vain sitä tunnetta, että pitää Mirkkua vain kaverina.

Mirkku on ollut raukka, hyysättävä, elämänpotkima nainen, joka on tarvinnut kaverillista tukea viikottain, pitää kokkailla yhdessä ja ulkoiluttaa koiria. Tästä huolimatta Mirkku jaksaa painaa töissä ja harrastuksissa (ja ap:n miestäkin).

Siis sanoiko mies ihan tosissasi, että ryhtyy Mirkun poikaystäväksi, jos sinä miehen jätät??!!!  Siis anteeksi mitä? Kuinka se voi olla mitenkään mahdollista?

Kysypäs mieheltäsi, että miten mies voisi ryhtyä hajalla olevan Mirkun poikaystäväksi, kun mies ei ole Mirkusta millään tasolla ollut kiinnostunut?

Säälistäkö hän sen tekisi vai siksi, ettei tarvitsisi olla yksin ja olisi kodinkone?

On nyt myöntänyt olevansa rakastunut, olleensa jo pitkään. Silti olisi kuulemma nyt valmis luopumaan mirkusta, että saisi pitää minut. Ja jos kuulemma olen ihan varma, niin sitten kokeilee parisuhdetta mirkun kanssa kuulemma, mutta antaa nyt minulle vielä aikaa, jos muutankin mieleni.

Ap

Vierailija
1765/2372 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta miehesihän sanoi, että hän rakastaa Mirkkua?

Kyllä, mutta minua kuulemma enemmän...

Ap

Vierailija
1766/2372 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyi hitto miehesi on kunnon sika! Eli tosiaan on halunnut itselleen koko ajan kaksi naista ja tästä olen monta kertaa jo sanonutkin. On nyt järkyttynyt kun et ole miehelle enää mieliksi ja anna hänen puuhata kahden naisen välillä miten itse lystää. Pidä itsesi kylmänä ja eroa miehestä. Sano että se on nyt se Mirkku enää tarjolla että turha itkeä kun on jo paskat housuissa. Mirkku on valmiina jo odottamassa kiltisti. Hyi saakeli.

Vierailija
1767/2372 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä luoja anna miehellesi enää yhtään mahdollisuutta. Hajotat itsesi lopullisesti muuten.

Voimia.

Vierailija
1768/2372 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies haluaa, että sinä jätät hänet, jotta hän voi sanoa kaikille sinun olevan se, joka halusi erota. Perusvässykkä.

Vierailija
1769/2372 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt hän sitten vastuuttaa sinut siitä, alkaako Mirkun kanssa suhteeseen? Eli ei voi tässäkään kohtaa tehdä itse sitä valintaa ja ottaa vastuuta omasta käytöksestään, vaan vierittää sinulle kaiken. Onko se sitten siksi että voi sanoa kylillä että sinä jätit hänet?

Kuten edellä joku kommentoinut, niin tässä kohtaa olisi oikeasti mielenkiintoista tietää mikä on Mirkun näkemys tähän kaikkeen? Että mitä miehesi on hänelle kertonut teidän asioista. Oisko kenties selittänyt Mirkulle, ettei voi vielä erota koska sinä et halua? Ja sinulle sitten, että jos vain haluat hän valitsee sinut... Sellaista manipulaatiota, että juurikin haluaa sekä syödä kakun että säästää sen. Varmastihan hänelle toimisi kuvio, jossa te molemmat olisitte hänen naisiaan kyselemättä mitään...mutta samalla hän ei halua tehdä selkeää päätöstä siitä, kumman kanssa hän oikeasti haluaa olla. Mikä on epäreilua sekä sinua että Mirkkua kohtaan. Mutta etenkin sinua. Kaikki tuo valehtelu mitä hän on kuukausia, vuodenkin, tässä sinulle suoltanut että pääsee seikkailemaan harrastekaverin kanssa...pistää niin vihaksi.

Sinuna laittaisin hänelle oikeasti rajat, että se päätös pitää hällä nyt vain tehdä. Että tehköön mitä haluaa, mutta ei kiduta sinua tuolla käytöksellään, vaan olisi vain rehellinen. Onhan toi pelleily nyt kestäny jo aivan liian pitkään kaikkien kannalta. Tsemppiä ap!

Vierailija
1770/2372 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mies, joka oli ihan vaan ystävä Mirkun kanssa pistää siis tapahtumaan yhtäkkiä tämän reppanan, ongelmaisen ystävän kanssa, mutta vasta kun vaimo varmasti jättää. Kyllä on viihdyttävä mies. Mirkku voi onnitella itseään, semmoinen vonkale koukussa, joka vuorotellen rakastaa ja ei rakasta. Kivaa vaihtelua.

Sori ap. Sinä olet hieno tyyppi, oikeasti.

Vierailija
1771/2372 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Onkohan Mirkulle kerrottu tämä rakkauden jakauma ja se, että hän on varasuunnitelma.

Onko muuten teillä lähipiiri nyt tietoinen, että tällaista olet saanut kestää ja asetelma on nyt tämä?

Minä niin toivon, että saisit talon. Ja että toipuisit, löytäisit tasapainon ja tulisit onnelliseksi, ap.

Vierailija
1772/2372 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua. Lähde heti. Eihän teil oo lapsiakaan. Tuo mies on oikea paskaläjä.

Vierailija
1773/2372 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

TÖRKEYDEN HUIPPU!!!! 

On nyt myöntänyt olevansa rakastunut, olleensa jo pitkään. Silti olisi kuulemma nyt valmis luopumaan mirkusta, että saisi pitää minut. Ja jos kuulemma olen ihan varma, niin sitten kokeilee parisuhdetta mirkun kanssa kuulemma, mutta antaa nyt minulle vielä aikaa, jos muutankin mieleni.

Ap

No mikäpä sen mukavampaa kuin että saisi pitää kaiken ilman seuraamuksia. Sitten kun jäisit niin Mirkkukin silti kulkisi edelleen mukana. Kylläpä mies nöyryyttää törkeästi ja kuvittelee, että hän tässä määrittelee, miten asiat menee. Toivottavasti et anna enää jatkaa vaan jatkat omaa elämääsi eteenpäin.

Vierailija
1774/2372 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Onkohan Mirkulle kerrottu tämä rakkauden jakauma ja se, että hän on varasuunnitelma.

Onko muuten teillä lähipiiri nyt tietoinen, että tällaista olet saanut kestää ja asetelma on nyt tämä?

Minä niin toivon, että saisit talon. Ja että toipuisit, löytäisit tasapainon ja tulisit onnelliseksi, ap.

Haluaisin nähdä mirkun ilmeen, kun joku läväyttäisi tämän keskustelun hänen silmiensä eteen ja hän lukisi sen kommentti kommentilta. Olisiko enää niin onnellinen tämän kultakimpaleen "ystävyydestä"?

Vierailija
1775/2372 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Ei muuta kuin miehen puhelin kouraan ja kaiutinpuhelu Mirkulle. Ilmoita Mirkulle, että vässykkämies on antanut nyt päätösvallan sinulle ja että sinä olet päättänyt, että Mirkku pysyy kokonaan pois kuvioista. Kerrot Mirkulle, että mies on sanonut rakastavansa omaa vaimoaan Mirkkua enemmän ja mies on luvannut jättää Mirkun pois kuvioista tilanteen selvittämisen ajaksi. Kerro myös siitä miehen masterplanistä, jossa Mirkku on kakkosvaihtoehto. Sitten päätät puhelun, laitat Mirkun numeron estoille ja poistat numeron miehen puhelimesta.

Vierailija
1776/2372 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies haluaa, että sinä jätät hänet, jotta hän voi sanoa kaikille sinun olevan se, joka halusi erota. Perusvässykkä.

Tämän takia aiemmin ehdotin ap:lle että kertoo jo ennen lopullista eroa omille vanhemmilleen ja miehen vanhemmille että mies on pörrännyt Mirkun luona jatkuvasti ja nyt ilmoitti että rakastaa häntä. Ei jää epäselväksi sitten kuka eron aiheutti.

Vierailija
1777/2372 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioeroa en ole vielä laittanut vireille, mainitsin siitä kyllä jo miehelle. Uskoisikohan sitten viimein että olen aivan tosissani... Jäämme saman katon alle siksi aikaa että saadaan raha ja eläin asiat kuntoon. Jollei mies sitten mene mirkulle, ja käy siltä hoitamassa eläimiä ja maksa osaa kuluista. Mies on täysin epäuskoinen. Silti haukkuu nyt itseään kovasti ja kehuu minua maasta taivaisiin. Luotti selvästi siihen että annan edelleen anteeksi.

Ap

Sinuna laittaisin tosiaan eron vireille ja alkaisin valmistautua ero prosessiin. Vaikka kuinka nyt pyytelee anteeksi ja anelee niin mies ei ole suhteen arvoinen. Paljasti jo sinulle oikeat haaveensa (kaksi naista) ja kaikki valehtelut mitä on sanonut ja teot mitä on tehnyt. Ei tuosta saa enää rakastavaa ja luottavaista suhdetta. Mies rikkoi kaiken. Parempi jos menisi Mirkulle että ei olisi perässäsi anelemassa.

Tuo viimeinen lauseesi "luotti selvästi siihen että annan edelleen anteeksi" kiteyttää miehen ajatukset ja tämän hetkisen paniikki reaktion. Mies on tottunut että hän saa tahtonsa läpi ja nyt kun se ei toteudu enää on ihan paniikissa. Olet ollut miehen kynnysmattona pitkään ja nyt kun ei voikkaan pyyhkiä jalkojaan sinuun on kauhistunut. Mattohan pistää vastaan!

Vierailija
1778/2372 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat tienneet koko ajan, että mies on rakastunut mirkkuun. Puhuu mitä sattuu molemmille naisille, ettei korttitalo romahtaisi. Mirkulle saattaa sanoa, että oli pakko valehdella vaimolle rakastavansa tätä enemmän, jos vastuutettaisiin puheistaan..

Vierailija
1779/2372 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anelu jatkuu. Nyt ei enää halua mirkkuakaan, vaan on sitten yksin jos minä en enää huoli. Odottaa vaikka maailman loppuun asti, että minä muutan mieleni. Toi kukkia ja on kirjoitellut rakkausviestejä.

Ap

Vierailija
1780/2372 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anelu jatkuu. Nyt ei enää halua mirkkuakaan, vaan on sitten yksin jos minä en enää huoli. Odottaa vaikka maailman loppuun asti, että minä muutan mieleni. Toi kukkia ja on kirjoitellut rakkausviestejä.

Ap

Eikö Mirkku suostukaan ottamaan pettäjää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi