Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen
Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.
Kommentit (2372)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anelu jatkuu. Nyt ei enää halua mirkkuakaan, vaan on sitten yksin jos minä en enää huoli. Odottaa vaikka maailman loppuun asti, että minä muutan mieleni. Toi kukkia ja on kirjoitellut rakkausviestejä.
ApEikö Mirkku suostukaan ottamaan pettäjää :D
Viesteistä päätellen suostuu...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Anelu jatkuu. Nyt ei enää halua mirkkuakaan, vaan on sitten yksin jos minä en enää huoli. Odottaa vaikka maailman loppuun asti, että minä muutan mieleni. Toi kukkia ja on kirjoitellut rakkausviestejä.
Ap
Toi nyt ei ole muuta kuin että peli jatkuu osaltaan. On kaasuvalottanut sua vuosia luulemaan, että sä olet se mielisairas ja heikko vaikka hän itse on. On tähän mennessä luullut olevansa joku jumalten lahja naisille ja amatööripsykologi, naiskuiskaaja, mutta heräämässä siihen että on jokin onkin vialla.
Tuskin on ikinä halunnut oikeasti mitään mirkkua, mutta mieslapsesta on ollut kivaa kun kodin ulkopuolella on ollut leikkikaveri ja äiti sitten kotona hoitaa ja paijaa. Kerroithan hakeneesi ennen jatkuvasti häneltä hellyyttä ja nyt et yhtään.
Voi hyvä luoja mitä oikean elämän Kauniita ja Rohkeita...
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lompsii mirkun luo odottelemaan?
Uskomaton äijä. Sinänsä surkuhupaisaa kuulla ap:n juttuja siitä, miten irrationaalista toimintaa tyyppi harjoittaa nyt kun paska todellakin lävähti tuulettimeen eikä vaimo enää salli oman mielenterveytensä polkemista ja kolmannen pyörän mukanaoloa. Sen verran äijän puheet ovat olleet ristiriidassa toimintaansa nähden, että paljoa en niille painoarvoa itse laskisi.
Jaksamisia ja voimia ap! Muista, että mies on itse soppansa keittänyt ja sinä olet syytön tähän tilanteeseen. Vaikka mies epätoivoissaan kuinka sanoisi, että sinä toiminnallasi ajoit miehen mirkun syliin tjv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioeroa en ole vielä laittanut vireille, mainitsin siitä kyllä jo miehelle. Uskoisikohan sitten viimein että olen aivan tosissani... Jäämme saman katon alle siksi aikaa että saadaan raha ja eläin asiat kuntoon. Jollei mies sitten mene mirkulle, ja käy siltä hoitamassa eläimiä ja maksa osaa kuluista. Mies on täysin epäuskoinen. Silti haukkuu nyt itseään kovasti ja kehuu minua maasta taivaisiin. Luotti selvästi siihen että annan edelleen anteeksi.
ApSinuna laittaisin tosiaan eron vireille ja alkaisin valmistautua ero prosessiin. Vaikka kuinka nyt pyytelee anteeksi ja anelee niin mies ei ole suhteen arvoinen. Paljasti jo sinulle oikeat haaveensa (kaksi naista) ja kaikki valehtelut mitä on sanonut ja teot mitä on tehnyt. Ei tuosta saa enää rakastavaa ja luottavaista suhdetta. Mies rikkoi kaiken. Parempi jos menisi Mirkulle että ei olisi perässäsi anelemassa.
Tuo viimeinen lauseesi "luotti selvästi siihen että annan edelleen anteeksi" kiteyttää miehen ajatukset ja tämän hetkisen paniikki reaktion. Mies on tottunut että hän saa tahtonsa läpi ja nyt kun se ei toteudu enää on ihan paniikissa. Olet ollut miehen kynnysmattona pitkään ja nyt kun ei voikkaan pyyhkiä jalkojaan sinuun on kauhistunut. Mattohan pistää vastaan!
Ja mattoon tulikin kupru :D
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ahhah hah hah haa.
Mä laitan jo popparit tulille ja jään seuraamaan tätä.
Mieheen iski paniikki ja hän laskee ap:n olevan lopulta varmempi nakki kuin nuori Mirkku.
Kohta mies jo syyttää ap:ta siitäkin, että Mirkkukin jätti. Mitään vastuuta ei tunne omista teoistaan. Ap:n sen sijaan tulisi pysyä kynnysmattona.
Vierailija kirjoitti:
Mieheen iski paniikki ja hän laskee ap:n olevan lopulta varmempi nakki kuin nuori Mirkku.
Kohta mies jo syyttää ap:ta siitäkin, että Mirkkukin jätti. Mitään vastuuta ei tunne omista teoistaan. Ap:n sen sijaan tulisi pysyä kynnysmattona.
Hahhah, joo! Jossain toisessa ketjussa oli muutamakin esimerkki pettämisestä kiinni jääneistä miehistä, jotka a) pyysivät vaimoa lohduttamaan, kun oli rakkaushuolia sen kakkosnaisen kanssa tai b) syyttivät sitten vaimoa, kun se kakkosnainen jätti. Ap:n mies tulee ihan satavarmasti tekemään tämänKIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEikö Mirkku suostukaan ottamaan pettäjää :D
Viesteistä päätellen suostuu...
Ap
Mitä viestejä Mirkku on pistänyt?
Onkos mies ne vapaaehtoisesti näyttänyt?
Käy sukupuolitautitesteissä varmuudeksi vaikka ei olisi oireitakaan!!! Et voi tietää kuinka kauan aikaa mies on ollut sen muijan kanssa. Syöpä voi kehittyä salakavalasti jos jää taudit hoitamatta. Tsemppiä kaikkeen ja pysy kovana!
Ärsyttää kyllä ketjussa olleet provonhuutelijat. Siis ihan mikä tahansa ketju voi olla provo jos se koskee jotain anonyymejä henkilöitä, koska ollaan anonyymillä keskustelupalstalla. Tärkeintähän on kuitenkin ajatustenvaihto ja se että monet saavat purkaa omia tunteitaan ja auttaa samassa tilanteessa olevia.
Tällaiseen ketjuun voikin suhtautua myös kuin saippuaoopperaan, koska yhden tragedia on toisen viihdettä, niin kylmää kuin se onkin. Ja kun ap pääsee tästä tilanteesta eteenpäin niin vuosien päästä tämä on hänellekin jo varmaan naurunasia.
Nyt menee varmaan niitä lääkkeitäkin ja tulee voimattomia kausia, mutta kun silmät ovat kerran auenneet niin niitä ei voi enää sulkea. Ei ainakaan jos mikään ei saa enää uskomaan miehen vakuutteluja ja aneluita, mutta vaikuttaa siltä että mies on nyt nolannut itsensä aapeen silmissä liian pahasti.
Tämä on ilmeisesti niitä suhteita, joissa mies on saanut anteeksi jo lukuisia kertoja ennen Mirkkua.
Tiedän vastaavia tapauksia. Eräs vaimo sanoi "Mirkkuja" tulee ja "Mirkkuja" menee".
Samoin sama vaimo kertoi minulle, että ihmeen kauan tämä suhde kestikin, kun mies taas kerran palasi kotiin vaimon luo erään "Mirkun" luota.
Aloittajalla ja miehellään on joku riippuvaisuussuhde ja se ikäänkuin pysyy hengissä kun mies välillä saa ihastua toiseen naiseen ja vaimo sitten ottaa miehen takaisin anelujen, lupausten ja vaimoon kohdistuvien rakkaudentunnustusten kera.
Usein on myös niin, että mies on vähän aikaa nöyrää poikaa, ehkä lahjoo jotenkin ja hyvittelee ja myös vaimo tuntee olevansa kuitenkin se paras. Tai ainakin se, jonka luo mies aina palaa.
Monesti myös taloudelliset ja ulkoisesti muille näkyvät seikat puoltavat miehen paluuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, joo! Jossain toisessa ketjussa oli muutamakin esimerkki pettämisestä kiinni jääneistä miehistä, jotka a) pyysivät vaimoa lohduttamaan, kun oli rakkaushuolia sen kakkosnaisen kanssa tai b) syyttivät sitten vaimoa, kun se kakkosnainen jätti. Ap:n mies tulee ihan satavarmasti tekemään tämänKIN.
Oma ex-mieheni oli ap:n miehen kaltainen. Liiton loppuaikoina tuntui, että pää hajoaa miehen vaatimuksista ja naissekoiluista.
Eron jälkeen näistä miehen vanhoista sekoiluista on kyllä riittänyt naurua, kun olen saanut etäisyyttä ex-mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vastaavia tapauksia. Eräs vaimo sanoi "Mirkkuja" tulee ja "Mirkkuja" menee".
Samoin sama vaimo kertoi minulle, että ihmeen kauan tämä suhde kestikin, kun mies taas kerran palasi kotiin vaimon luo erään "Mirkun" luota.
Hah hahahahahhaha
Ai hitto ku lensi teet näppikselle.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole luopumassa kummastakaan. Uskoo voivansa saada vaimon vakuutettua myöhemmin mirkusta tai sitten tapailisi tätä salaa. Äitihahmovaimosta ei kuitenkaan haluaisi päästää irti. Ap, pistä pelleilylle stoppi! Tsemppiä!
Toki voit katsoa mitä kaikkea mies keksii, mutta älä usko mitään soopaa enää. Voit viihdyttää itseäsi rakkausrunoilla, mutta älä usko niitä! Mulla oli suhde mieheen, joka lateli samat tarinat ja yritti samat temput joka naiseen. On niille viesteille ollut mukavaa viihdekäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole luopumassa kummastakaan. Uskoo voivansa saada vaimon vakuutettua myöhemmin mirkusta tai sitten tapailisi tätä salaa.
Tämä!!!
Ei tietenkään luovu Mirkusta koska a) rakastaa Mirkkuakin b) Mirkku rakastaa häntä c) saa egoboostausta ja hyvää fiilistä, kun Mirkku kohottaa hänen itsetuntoaan d) pääsee vällyjen väliin Mirkulle
Ap, usko jo, että seksiä on Mirkku jo miehelles antanu. Aivan satavarmasti!!!!
Veikkaan, että suurin syy näihin vierailuihin on seksi.
Kyllähän sä tiedät, kuinka miehet ovat mulkkunsa vietävissä ja kun kerran pääsevät piparin makuun ja sitä on helposti saatavilla ja kun alkaa panettaa, niin sinne painuu ja sit tulee takas.
Ap, mikäs on sotasuunnitelma
Kaiutinpuhelu Mirkulle, jossa ladellaan kaikki paska hänellekin tuulettimeen?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Heittäisin kukat roskiin miehen nenän edessä ja sanoisin että sitten tulee miehellä yksinäinen elämä kun en aio huolia enää. Rakkausviesteille voisi hymähdellä ja olla vastaamatta tai vaikka pistää ne Mirkulle eteenpäin.
Ei taida Mirkkua kiinnostaa maatalon työt.