Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen

Sarita
05.09.2022 |

Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.

Kommentit (2372)

Vierailija
1701/2372 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä anteeksiantoa mies aneli?

Siis tyyliin "rakastan Mirkkua, pidän hänet tuossa sivusuhteessa, mutta annathan tämän anteeksi ja jatketaan näin. Ei erota, minä pidän Mirkun ja sinut."

???

Vierailija
1702/2372 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anelee anteeksiantoa, koska arvelee sillä lepyttävänsä petetyn, jotta petetty ei kerro hänen touhuistaan perheen ulkopuolisille. Pelkää oman ja Mirkun maineen menettämistä ja toivoo, että petetty vaikenisi siitä, mitä hän ja Mirkku tekivät petetylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/2372 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies haluaa jatkaa avioliittoa ja pitää Mirkunkin? Mitäs mieltä olet ap?

Vierailija
1704/2372 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
1705/2372 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kysynyt sinulta ap ja te muut joiden puoliso on pettänyt. Kun pettäjä tulee kotiin reissuiltaan niin minkälainen hän on? Onko jotenkin oudon iloinen ja hyväntuulinen koko perheelle? Vaikka normaalisti on arjessa enemmänkin huonolla tuulella. Epäilen miestäni pettämisestä kun mm. käytös on muuttunut näiden harraste/oman ajan viettämisen jälkeen kun tulee kotiin. Ennen ei edes tarvinnut ravata missään ja tosiaan kotona usein äksyilee meille muille. Mutta kun on lähdössä ja kun tulee takaisin niin on niin yli hyvällä tuulella mikä ei todellakaan ole mieheni tapaista.

Vierailija
1706/2372 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kysynyt sinulta ap ja te muut joiden puoliso on pettänyt. Kun pettäjä tulee kotiin reissuiltaan niin minkälainen hän on? Onko jotenkin oudon iloinen ja hyväntuulinen koko perheelle? Vaikka normaalisti on arjessa enemmänkin huonolla tuulella. Epäilen miestäni pettämisestä kun mm. käytös on muuttunut näiden harraste/oman ajan viettämisen jälkeen kun tulee kotiin. Ennen ei edes tarvinnut ravata missään ja tosiaan kotona usein äksyilee meille muille. Mutta kun on lähdössä ja kun tulee takaisin niin on niin yli hyvällä tuulella mikä ei todellakaan ole mieheni tapaista.

Mua mies petti. Oltiin 20 vuotta yhdessä. 

Eli joo, mielialat vaihteli juuri tuolleen, lisäksi alkoi nipottamaan todella pienistä mitättömistä asioista. Tyyliin, että olin pessyt hänen vaatteensa 60 asteessa enkä 40 asteessa ja haluanko tällä tavoin vittuilla hänelle. 

Sivuhoitohan sieltä sitten paljastui.

Vierailija
1707/2372 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1708/2372 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani. Meilläkin samalla tavalla paljastui. Mies oli paljon normaalia energisempi ja iloisempi.

Vierailija
1709/2372 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap?

Vierailija
1710/2372 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap???

Vierailija
1711/2372 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sairasta että aloittaja roikkuu tällaisessa siassa kiinni. Hän ei taida ymmärtää elämästä yhtään mitään? Ilmeisesti ei, koska ei niitä ystäviäkään ole. Herätys ap-et voi jatkaa noin. Jos tietäisit ja ymmärtäisit,miten hirvittäviä asioita tässä maailmassa tapahtuu, olisit heittänyt ukon pihalle jo aikaa sitten, mutta ilmeisesti olet näitä "kaikki on hyvin kulta kunhan et jätä minua yksin"-unessa eläjä vässyköitä. Oksettavaa on itseasiassa teidän molempien toiminta ja suhteenne on täysin kieroutunut. Älä ulise täällä jos et osaa ottaa vastuuta omasta elämästäsi. Totuus satuttaa mutta kun löydät sen,mikä sinut itsesi saa pysymäään elossa ja voimaan hyvin, voit nauraa tuollaisille possuille kuin "miehesi". Uutta matoa koukkuun,kuten sanotaan.

Vierailija
1712/2372 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa muistaa, ap, että mies ei puhu aitoja tunteitaan vaan valehtelee ja mainpuloi. Hän on ei halua menettää sinua, omaisuuttaan. Hätä ja panostaminen sinuun loppuu heti, kun hän kokee sinun jäävän.

Me ollaan sanottu alusta asti, että on rakastunut mirkkuun ja heillä suhde. Nyt viimein mies tunnusti totuuden sen osalta. Ulkopuolelta on helpompi nähdä,

Vierailija
1713/2372 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on anelu loppunut ja Mirkulta puskee rakkaudentunnustuksia puhelimeen.

Ap

Vierailija
1714/2372 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sairasta että aloittaja roikkuu tällaisessa siassa kiinni. Hän ei taida ymmärtää elämästä yhtään mitään? Ilmeisesti ei, koska ei niitä ystäviäkään ole. Herätys ap-et voi jatkaa noin. Jos tietäisit ja ymmärtäisit,miten hirvittäviä asioita tässä maailmassa tapahtuu, olisit heittänyt ukon pihalle jo aikaa sitten, mutta ilmeisesti olet näitä "kaikki on hyvin kulta kunhan et jätä minua yksin"-unessa eläjä vässyköitä. Oksettavaa on itseasiassa teidän molempien toiminta ja suhteenne on täysin kieroutunut. Älä ulise täällä jos et osaa ottaa vastuuta omasta elämästäsi. Totuus satuttaa mutta kun löydät sen,mikä sinut itsesi saa pysymäään elossa ja voimaan hyvin, voit nauraa tuollaisille possuille kuin "miehesi". Uutta matoa koukkuun,kuten sanotaan.

Ap jo sanoi miehelle että rakkautta ei ole ja suhdetta ei voi korjata. Että voi tehdä Mirkun suhteen kuinka haluaa= ero.

Vierailija
1715/2372 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tsemppiä sinulle! Olet yhdessä elämäsi pahimmassa paikassa. Sinä selviät! Se ottaa aikansa, mutta askel askeleelta ja päivä päivältä sinä selviät!

Vierailija
1716/2372 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla mies otti minut sivummalle, kun lapset katsoivat videota. Kysyi mikä nyt on kun olen muuttunut niin kylmäksi ja etäiseksi, eikä minuun saa enää koskea. Ihan tosissaan kysyi?!? Voi luoja se on sokea! Sanoin että sinä olet tuhonnut minut, minun rakkauden sinua kohtaan ja meidän avioliiton. Ja että tuskin on enää mitään miten asian voisi korjata. Illan ja yön aneli anteeksiantoa. En antanut, sanoin että nyt on hänellä vapaat kädet Mirkun suhteen. Myönsi myös olevansa rakastunut mirkkuun, joka ei ollut minulle yllätys.

Ap

Kuulostaa siltä että mies vielä kokeili saisiko myös sinulta vielä rakkautta. Nyt kun laitoit miehen koville sait lopulta puristettua ulos miehestä että on rakastunut Mirkkuun mikä ei ollut yllätys kellekkään. Olisi varmasti mielellään pitänyt kaksi naista itsellään, mutta nyt ymmärtää että se ei onnistu enää. On niin itsekäs mies että en ole tuollaiseen juurikaan törmännyt. Pettäjiä on ollut, mutta miehesi vie voiton törkeydessään. On vaan helpotus sinulle jos nyt viimein lähtee sinne Mirkulle.

Vierailija
1717/2372 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on puoli vuotta ja mies anelee takaisin kun suhde mirkkuun arkipäivästyy ja huomaa myös ne huonot puolet.

Myöskin arjen sovittaminen lasten tapaamiset yms alkaa rassata ja kattos

ykskaks mies huomaakin että peijakas sentään, ennen oli kaikki paremmin.

Oletko ap valmis siihen?

Nyt on marraskuu, se on toukokuu kun mies kokee valtavan "heräämisen".

Sieltä kuoriutuu se mies johon joskus rakastuit ja se anelun määrä kunka kaikki tehdäänkin sun pillin mukaan.

Otatko takaisin?

Noh vielä sun ei tota tarvii huolehtia. Tiiät että tulossa on.

Terkuin yks höynöytetty joka otti takaisin ja siinä meni 3v ihan hukkaan kun ex uusi temppunsa. Niinhän sitä sanotaan että fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Todellisuudessa häpeä edelleen temppunsa uusineella joka käytti hyväkseen hyvää luontoani ja uskoi loputtomiin toisiin mahdollisuuksiin.

Vierailija
1718/2372 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella ylpeä itsestäni! En ole ikinä sanonut tai tehnyt mitään tuollaista! Suuri kiitos kuuluu teille! Olette avanneet silmiäni! Kiitos!!

Ap

Olen ollut alusta asti seuraamassa ja kommentoimassa. Hienoa miten olet jo parantunut ja päässyt eteenpäin! Toivon kaikkea hyvää jatkossakin!

Vierailija
1719/2372 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tsemppiä sinulle! Olet yhdessä elämäsi pahimmassa paikassa. Sinä selviät! Se ottaa aikansa, mutta askel askeleelta ja päivä päivältä sinä selviät!

Kiitos! On kyllä todella raskasta. Aiempien päivien voimakas olo poissa. Olen ihan märkä rätti. Olen tosi vihainen miehelle. Miten hän on voinut kohdella mua näin ja tuhota meidän perheen.

Ap

Vierailija
1720/2372 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiitos! On kyllä todella raskasta. Aiempien päivien voimakas olo poissa. Olen ihan märkä rätti. Olen tosi vihainen miehelle. Miten hän on voinut kohdella mua näin ja tuhota meidän perheen.

Ap

Sä et ole vastuussa hänen teoistaan, muista se.

Papin edessä on luvattu olla myötä ja vastamäessä. Parisuhteen yksi tarkoitus on tukea toinen toistaan, ei hakea lohtua sen ulkopuolelta.

Tsemppiä! Asiat järjestyy pikkuhiljaa. Yli 20v parisuhdetta ei päätetä yhdessä yössä vaan se ottaa oman aikansa ja lopputulos on jo sinulla selvillä.

Tai teetpä miten teet. Tätä se elämä on ettei se mene aina käsikirjoituksen mukaan.

Luota itseesi ja arvosta itseäsi.