Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen
Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.
Kommentit (2372)
Ai ap kykene eroon.
Hän ei halua ensinnäkään muuttaa kodistaan. Siellä on lapset ja eläimetkin.
Mies mahdollistaa asumisen myös talossa (taloudellisesti).
Eli eroa ei kyllä ole tulossa, ainakaan muutamaan vuoteen. Toki, jos mies saakin korjattua välinsä Mirkkuun, mies voi lähteä. Mutta ap ei lähde.
Ap on itsekin sanonut, ettei hän kykene eroon.
Tässä nyt soudetaan ja huovataan ja ihmetellään.
Kenties jopa loppuelämä ysikymppisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt kotosi paljon talousasioita. Toki myös lapsia ja kaikkea. Miten nykyään pankeissa hoidetaan lainaneuvottelut kun kaikki netissä. Ennen varattiin aika konttorille, mutta vaikuttaa siltä ettei toimi enää niin.
Ap
Varaa omasta verkkopankista aika lainaneuvottelulle, sinne vaan viestiä niin ottavat yhteyttä. Neuvottelu voidaan hoitaa kokonaan etäyhteydellä netin kautta verkkopankista. Ei tarvitse olla ruudussa kuvassa, vähän niin kuin puhelimessa puhutaan. Ehkä nyt koronan loputtua konttorillakin mahdollista. Selvitä kuukausittaiset tulosi ja menosi etukäteen.
Kannattaa käydä neuvottelut, selkiinnyttää tilannetta itsellesi. Lainalupaus pankista ei sido sinua mihinkään.
Ap, mikäs tilanne?
Eli eka mies ravasi Mirkulla tiheään ja nytten yhtäkkiä ruikuttaa sinua?
Hmmm....
Miehes haluaa pelata täysin varman päälle.
Jos ja kun Mirkun kanssa menee sukset ristiin, niin aina ap:n lihapatojen äärelle voipi palailla.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikäs tilanne?
Hmmm....
Kyllä, eikä siinä vielä kaikki. Eilen meni mirkulle, eikä ruikuttamisesta taas ollut tietoakaan. Ilmoitti vaan lähtiessään että hänellä on suunnitelma miten meidän avioliitto saadaan kuntoon, ja tämä vierailu on osa sitä. Myös tänään kuulemma sama juttu. Eihän tässä ole päätä eikä häntää. En enää ihmettele itsekään että minua syytetään trollaamisesta, tämähän on kuin huono vitsi.
Ap
Etkö ap huomaa, että heillä on jonkinlainen suhde? Ei tuo ole pelkkää kaveruutta.
Jos Mirkku olisi puhdas kaveri, ei miehesi tarvitsisi tuolla Mirkulla tuolla tavoin ravata.
Mitäköhän hän Mirkun kanssa keskustelee? Senhän me kaikki tiedämme, että Mirkku on rakastunut mieheesi ja haluaa hänestä kunnon poikaystävän, Mirkku ei halua olla kakkosena ja varalla.
Mies nyt niinkuin taiteilee teidän välissä ja sinä siinä ihan tyynenä nyt katselet vierestä. Annat miehesi ravata Mirkulla selvittelemässä tunteitaan.
Et taatusti tiedä, mitä he puhuvat. Vai tiedätkö?
Kysy suoraan, että mitä puimista voi kahdella muka kaverilla olla näinkin paljon?
Sitä paitsi juu, juuri muistinkin, että miehesihän huusi, että saa Mirkulta tukea ja huomiota, mitä ei saanut sinulta. Eli joo-o, kyllä tässä on pettämisen raja jo ylitetty. Ties mitä puhuvat siellä ja itkeä tirauttavat, kun heidän rakkaustarinastaan ei tule mitään.
Ja yksi juttu. Puhelimessa voi hoitaa asioita. Mutta ei sitä yhtä tiettyä asiaa.
Mieti sitä.
Että oisko oikeesti jotain fyysistä, kun sinne pitää mennä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikäs tilanne?
Hmmm....
Kyllä, eikä siinä vielä kaikki. Eilen meni mirkulle, eikä ruikuttamisesta taas ollut tietoakaan. Ilmoitti vaan lähtiessään että hänellä on suunnitelma miten meidän avioliitto saadaan kuntoon, ja tämä vierailu on osa sitä. Myös tänään kuulemma sama juttu. Eihän tässä ole päätä eikä häntää. En enää ihmettele itsekään että minua syytetään trollaamisesta, tämähän on kuin huono vitsi.
Ap
Anteeksi mutta mua toi nauratti, on se siinä hyvän ja huonon vitsin rajamailla. Ihme äijä.
Että kun se on kaivanut itselleen ilmiömäisen montun, se vaan jatkaa kaivamista sen sijaan, että se yrittäisi aikuisten tavoin vakavasti keskustellen nostaa itsensä, sinut ja teidän avioliiton ylös. Kova poika huijaamaan itseään.
Kerroit sen hölmistyneen kun tajusi, ettet sä enää koske sitä ja et antanut sille isänpäivälahjaa. Moni meistä naisista on elämänsä aikana päässyt näkemään saman hölmistyneen ilmeen, kun mies tajuaa, että on menettänyt naisensa silmissä kaiken kunnioituksen, eikä paluuta entiseen enää ole. Seuraa hysteeristä, epäloogista käytöstä.
Mies (henkinen lapsi kun on) ei osaa miettiä oikeaa ratkaisua, vaikka olet Ap sen miehelle kertonut varmaan useasti. Paniikin kuvaan kuuluu tuollainen rehvasteleva puhe ja (täysin väärä) toiminta, mutta että hän sotkee mirkkua lisää teidän liittoon ja sen korjaamiseen, kun sen pitäisi keskittyä suhun, ei jumalavita sentään.
Ja mitä hittoa toikin meinaa, että hän menee ensin mirkulle ja sä pysyt tietämättömänä miehen fantastisista korjaustoimenpiteistä kunnes kuulet ne viimeisenä? TEIDÄN AVIOLIITOSSA. Siis tästä voisi vetää nyt sen johtopäätöksen, että se puhuu mirkulle teidän kahdenkeskisiä asioita, vaikka ne ei sille ämmälle tietenkään kuulu millään tavalla.
Mä en tunne teitä, mutta mun verenpaine nousee tästä jutusta ihan näin etänäkin.
Ap, pysy viileänä.
Niin klassinen narsisti ja ap:n oireet klassiset narsistin uhrin oireet.
Tsemppiä, ap. Heivaa se kiero luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikäs tilanne?
Hmmm....
ApAnteeksi mutta mua toi nauratti, on se siinä hyvän ja huonon vitsin rajamailla. Ihme äijä.
Että kun se on kaivanut itselleen ilmiömäisen montun, se vaan jatkaa kaivamista sen sijaan, että se yrittäisi aikuisten tavoin vakavasti keskustellen nostaa itsensä, sinut ja teidän avioliiton ylös. Kova poika huijaamaan itseään.
Kerroit sen hölmistyneen kun tajusi, ettet sä enää koske sitä ja et antanut sille isänpäivälahjaa. Moni meistä naisista on elämänsä aikana päässyt näkemään saman hölmistyneen ilmeen, kun mies tajuaa, että on menettänyt naisensa silmissä kaiken kunnioituksen, eikä paluuta entiseen enää ole. Seuraa hysteeristä, epäloogista käytöstä.
Mies (henkinen lapsi kun on) ei osaa miettiä oikeaa ratkaisua, vaikka olet Ap sen miehelle kertonut varmaan useasti. Paniikin kuvaan kuuluu tuollainen rehvasteleva puhe ja (täysin väärä) toiminta, mutta että hän sotkee mirkkua lisää teidän liittoon ja sen korjaamiseen, kun sen pitäisi keskittyä suhun, ei jumalavita sentään.Ja mitä hittoa toikin meinaa, että hän menee ensin mirkulle ja sä pysyt tietämättömänä miehen fantastisista korjaustoimenpiteistä kunnes kuulet ne viimeisenä? TEIDÄN AVIOLIITOSSA. Siis tästä voisi vetää nyt sen johtopäätöksen, että se puhuu mirkulle teidän kahdenkeskisiä asioita, vaikka ne ei sille ämmälle tietenkään kuulu millään tavalla.
Mä en tunne teitä, mutta mun verenpaine nousee tästä jutusta ihan näin etänäkin.
Ap, pysy viileänä.
Ehkä ne suunnittelee sulle joululahjan josta ilahdut ikihyviksi.
Hmmm....[/quote]
Ap[/quote]
[/quote]
Ehkä ne suunnittelee sulle joululahjan josta ilahdut ikihyviksi.[/quote]
Mitä tahansa ne (mies ja mirkku) suunnittelee, sen täytyy olla jotain käsittämättömän ääliömäistä ja kaiken pateettisuuden tuolta puolen. Siihen tulee tietty liittymään miehen omasta nerokkuudestaan varman ylpeä ilme, kun se luulee keksineensä jotain mahtavaa.
Mulla on popparit valmiina odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikäs tilanne?
Hmmm....
Ap
Ihan ihme pelle touhua puuttuu vaan mieheltä pellepuku. Mikä ihme "suunnitelma"? Menee ruikuttamaan Mirkulle että vaimo ei tykkää niin pitää vähän rajoittaa? Kun en millään usko että jättäisi Mirkkua kokonaan, koska olisi jo sen muuten tehnyt. Parempi olisi vain sanoa miehelle että turhaan yrittää kun rikkinäistä ei voi enää korjata. Että menkööt lopullisesti Mirkulle ja hoidatte sitten ero asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikäs tilanne?
Hmmm....
ApAnteeksi mutta mua toi nauratti, on se siinä hyvän ja huonon vitsin rajamailla. Ihme äijä.
Mies (henkinen lapsi kun on) ei osaa miettiä oikeaa ratkaisua, vaikka olet Ap sen miehelle kertonut varmaan useasti. Paniikin kuvaan kuuluu tuollainen rehvasteleva puhe ja (täysin väärä) toiminta, mutta että hän sotkee mirkkua lisää teidän liittoon ja sen korjaamiseen, kun sen pitäisi keskittyä suhun, ei jumalavita sentään.Ja mitä hittoa toikin meinaa, että hän menee ensin mirkulle ja sä pysyt tietämättömänä miehen fantastisista korjaustoimenpiteistä kunnes kuulet ne viimeisenä? TEIDÄN AVIOLIITOSSA. Siis tästä voisi vetää nyt sen johtopäätöksen, että se puhuu mirkulle teidän kahdenkeskisiä asioita, vaikka ne ei sille ämmälle tietenkään kuulu millään tavalla.
Ap, pysy viileänä.
Tää on vähän kuin se yksi provoilija muinoin, joka aikoi maksimoida kosinnan ihanuuden sillä, että ensin jättää tyttöystävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm....
Ap
Mitä tahansa ne (mies ja mirkku) suunnittelee, sen täytyy olla jotain käsittämättömän ääliömäistä ja kaiken pateettisuuden tuolta puolen. Siihen tulee tietty liittymään miehen omasta nerokkuudestaan varman ylpeä ilme, kun se luulee keksineensä jotain mahtavaa.
Mulla on popparit valmiina odottamassa.
No, mehän kaikki tiedetään, että mitään ei ole tulossa eikä tapahtumassa, futurefeikkaaja yritti taas vaan ostaa vähän lisää aikaa itselleen esittämällä tuollaisen väitteen.
Niin se usein menee että liian kiltit kerää ympärilleen hyväksikäyttäjiä. Nyt mies onkin shokissa kun olet alkanut pistämään vastaan ja yrittää anella. Pidä vaan pää kylmänä äläkä anna enää periksi. Hienoa että silmäsi on auenneet miehen suhteen!