Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen

Sarita
05.09.2022 |

Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.

Kommentit (2372)

Vierailija
1621/2372 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olleen, pahoittelut radiohiljaisuudesta. Jotain mussa on muuttunut. En oo viikkoon itkenyt yhtään (ei oo tapahtunut varmaan ikinä ennen), jotain on nyt kuollut täysin mun sisällä. Ei kiinnosta mies, eikä Mirkku. Mies tyytyväisenä juossut monena päivänä Mirkun luona, kun olen sanonut että ei haittaa enää pätkääkään. Olen myös sanonut, että se ei oikeasti ole hyvä asia hänen kannalta, mutta tuntuu sivuuttavan sen kokonaan. En halua enää koskea miestä, ennen en muuta halunnutkaan. Yritti ehdottaa seksiäkin, mutta ei maistu. Ei innosta ajatus yhtään, vaikka ennen janosin hänen huomiotaan taukoamatta.

Ap

Sinä olet nyt jossain shokkitilassa tai stressiperäisessä traumahäiriössä. Se, että olet yhtäkkiä kovettunut noin ei suinkaan ole sitä, että nyt olet vahva. Vaan sinut on henkisesti piesty tuohon tilaan, että et enää kykene käsittelemään asiaa tunteilla, vaan sinusta on tullut robotti, koska et kykene enää tuohon.

Ja näetkös mitä mies tekee nyt kun saa vapaat kädet? Juoksee Mirkun perässä.

Rakkaus ja mielenkiinto loppuu kyllä ihmiseen, joka ei aseta sinua etusijalle, vaan kuolaa muita. Sitä nuo pettäjät eivät tajua. Että sen petetyn tunteet oikeasti kuolevat. Sinä olet siinä prosessissa nyt. Tuo prosessi kestää noin parisen vuotta. Vasta sitten olet henkisesti valmis eroon miehestä, jos silloinkaan.

Tai sitten jatkat avioliittoa silti, vaikka rakkautesi on kuollut.

Vierailija
1622/2372 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkemmin, millä tavalla on siis juossut Mirkulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/2372 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olleen, pahoittelut radiohiljaisuudesta. Jotain mussa on muuttunut. En oo viikkoon itkenyt yhtään (ei oo tapahtunut varmaan ikinä ennen), jotain on nyt kuollut täysin mun sisällä. Ei kiinnosta mies, eikä Mirkku. Mies tyytyväisenä juossut monena päivänä Mirkun luona, kun olen sanonut että ei haittaa enää pätkääkään. Olen myös sanonut, että se ei oikeasti ole hyvä asia hänen kannalta, mutta tuntuu sivuuttavan sen kokonaan. En halua enää koskea miestä, ennen en muuta halunnutkaan. Yritti ehdottaa seksiäkin, mutta ei maistu. Ei innosta ajatus yhtään, vaikka ennen janosin hänen huomiotaan taukoamatta.

Ap

Se on ihan normaalia että tunteet kuolee ihmiseen joka toistuvasti aiheuttaa pahaa oloa ja kaltoin kohtelee. Ottaa nähtävästi positiivisena tuon että sanot että ei kiinnosta ja menkööt vaan. Ajattelee että vihdoin luovutit ja voitte jatkaa näin. Ei taida käsittää että et välitä enää hänestä ja ei usko sinua kun sanot että tilanne on paha. Ehkä vasta sitten ymmärtäisi kun et olisikaan aina "saatavilla". Ällö kun edes ehdottaa seksiä sinulle. Varmasti on Mirkun kanssa touhuttu ja yrittää sitten sinultakin vielä saada. Parempi vaan tokaista kylmästi että miksi haluisit häntä kun et edes enää rakasta koko miestä.

Vierailija
1624/2372 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö ap kirjoittamaan kirjeen miehellesi taikka ihan vain itsellesi? Joskus vaikeiden asioiden ja tunteiden tuominen esille puhumalla voi olla ylivoimaista. Mutta kirjoittaminen sen sijaan onnistuu. Olisi todella tärkeää että saisit möykyn sisältäsi "oksennettua" ulos.

Vierailija
1625/2372 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mua kiinnostaa miten mies on nyt juossut Mirkulla?

Oletko ollut stalkkaamassa? Et varmaan? Sinuna menisin, ihan mielenkiinnosta ja siitä voisit saada sitten viimeisen naulan arkkuun, jos näkisit heidän esim. suutelevan ja halailevan parkkipaikalla harrastuksen jälkeen.

Vierailija
1626/2372 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ne viitsivätkin. Tämä viikonloppu, jonka pitäisi olla perhejuhla. Mirkku varmaan panostaa.

Taitaa olla narsisti. Herttinen, ettei lapset saa huomiota...

Vierailija
1627/2372 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap huhuu

Vierailija
1628/2372 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on isänpäivä.

Mitä teette huomenna?

Tuu sit kertoo.

Ja miten meni pe ja la nyt??

Vierailija
1629/2372 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
1630/2372 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap sujuu?

Vierailija
1631/2372 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä oon se, jota ärsyttää trolli-huutelijat joka hiton keskusteluun, mutta eikö kukaan muu hoksannut heti aloituksesta sekä ekoilta sivuilta näitä lauseita, jotka kopsaan tohon alas? Jokainen, joka av:ta yhtään enempää lukee, on varmasti bongannut sen sekopään, joka tulee joko kulloisenkin ap:n nimissä tai sitten ihan ap:na ketjuun kirjoittamaan täsmälleen nämä sanat, usein oikea ap tulee sitten sanomaan, että ei ole muuten hän, mutta tässä viitteitä oli jo aloitusviesteissä ja sitten lopulta muutaman viestin päässä tämä vakioteksti, joka on aina sanasta sanaan sama. Onnistuiko trolli nyt vain iskemään täsmälleen oikeaan ketjuun kerrankin ja sattuiko ap:n sanat vain sopivasti yhteen, vai saiko tämä huomionhakuinen tyyppi elämänsä vedätyksen yli 80 sivulla nyt aikaiseksi ;D

Aloitusviestistä: Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.

Ja se toinen, joka toisessa ketjussa pyörinyt trollausyritys: Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin.

Vierailija
1632/2372 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että ap huijasi meitä?

Vierailija
1633/2372 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, miten meni isänpäivä?

Vierailija
1634/2372 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
1635/2372 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap?

Vierailija
1636/2372 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
1637/2372 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
1638/2372 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päivitettävää. Mirkku on tyytyväinen kuin saa miehen itselleen ja AP mököttää kämpässään.

Vierailija
1639/2372 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies liihottelee Mirkulla ja ap ei enää jaksa välittää siitä, sanoi jopa miehelleen, että mene vain ja niinhän se mies meni.

Niinhän hän tänne viimeksi päivitti isänpäivän alla.

Vierailija
1640/2372 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö ap kirjoittamaan kirjeen miehellesi taikka ihan vain itsellesi? Joskus vaikeiden asioiden ja tunteiden tuominen esille puhumalla voi olla ylivoimaista. Mutta kirjoittaminen sen sijaan onnistuu. Olisi todella tärkeää että saisit möykyn sisältäsi "oksennettua" ulos.

Miksi? Antaisin ukon mennä kuten ap on tehnytkin. Kyllä ne tunteet kokonaan kuolee aika äkkiä kun tuollaisen paskamankelin läpi pistetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan