Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen
Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.
Kommentit (2372)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap kyttäyskeikalle!
Niinku olis jo!
Huomenta vaan kaikille! Auton näin kaverin pihassa. Oli tavannut myös mirkun baarissa, kävin hakemassa yöllä ukon kotiin mirkun pihasta, kun niin pyysi. Eikö ole käsittämätöntä?! Eikä vähiten se, että menin hakemaan. Matkalla sönkkäsi, että minun ei tarvitse olla mistään huolissaan, eikä mitään tapahtunut. En enää edes itke, kyyneleet ovat loppuneet.
Kun sain lapset nukkumaan illalla, miehen ollessa kylillä, menin nettiin ja juttelin seksijuttuja joidenkin kenenlie miesten kanssa. Oli kivaa ja koukuttavaa. Sain ihanaa huomiota, vaikka vaan tuollaista keksittyä. Tiedän että eivät varmaan olleet sitä miksi itsensä esittelivät, mutta ei haitannut. Muutama olisi halunnut heti tavata ja naida, melkein teki mieli lähteä. Yksi olisi halunnut soitella ja yksi lähetti kikkelikuvia. Olen tällaisesta kuullut, mutta nyt se on koettukin. Kova vonkaus päällä varatuilla miehillä. Hauskaa oli silti, enkä itkeskellyt ukon perään koko iltana.
ApNiin kauan kuin olet noin epärtoivoinen, olet oiva saalis kaikille pelimiehille. Kunnon miehet eivät roiku netissä seksichattaamassa vieraiden kanssa.
Mene paikkakunnan mt-palveluihin, saat keskusteluapua ja ehkä lyhytterapian.
Se ehkä olisi parempi vaihtoehto kyllä. Varmasti olen just niin epätoivoinen että ottaisin heti jonkun laastarin jos mies jättäisi. Ja janoan niin huomiota ja sek**ä että parempi pysyä pois sellaista paikoista missä sen antajia olisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Syyllisyydestä kärsivä ihminen saattaa yrittää kaataa koko taakan toisen niskaan ja syyksi. Tätä miehesi nyt teki. Älä ota koppia, lapsellista käytöstä. Minulla on ollut peliriippuvainen ja alkoholistimies. Molemmilla oli taipumusta raivota syyllisyydentunnoissaan ja vikaheidän ongelmakäytökseen löytyi tietysti minusta.
Ole sinä aikuinen ja hae aikuista ratkaisua, sellaista jossa sinä pystyt elämään. Onko ajatus pariterapiasta mahdoton? Myös ilmaista on tarjolla. Jos olet valmis huonossakin liitossa jatkamaan, olisi hyvä sopia pelisäännöt. Voit myös asettaa itsellesi aikarajan esim. eroat sitten kun kaikki lapset on täysi-ikäisiä. Tai kun velkatilanne helpompi.
Mies ei suostu pariterapiaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap kyttäyskeikalle!
Niinku olis jo!
Huomenta vaan kaikille! Auton näin kaverin pihassa. Oli tavannut myös mirkun baarissa, kävin hakemassa yöllä ukon kotiin mirkun pihasta, kun niin pyysi. Eikö ole käsittämätöntä?! Eikä vähiten se, että menin hakemaan. Matkalla sönkkäsi, että minun ei tarvitse olla mistään huolissaan, eikä mitään tapahtunut. En enää edes itke, kyyneleet ovat loppuneet.
Kun sain lapset nukkumaan illalla, miehen ollessa kylillä, menin nettiin ja juttelin seksijuttuja joidenkin kenenlie miesten kanssa. Oli kivaa ja koukuttavaa. Sain ihanaa huomiota, vaikka vaan tuollaista keksittyä. Tiedän että eivät varmaan olleet sitä miksi itsensä esittelivät, mutta ei haitannut. Muutama olisi halunnut heti tavata ja naida, melkein teki mieli lähteä. Yksi olisi halunnut soitella ja yksi lähetti kikkelikuvia. Olen tällaisesta kuullut, mutta nyt se on koettukin. Kova vonkaus päällä varatuilla miehillä. Hauskaa oli silti, enkä itkeskellyt ukon perään koko iltana.
ApNiin kauan kuin olet noin epärtoivoinen, olet oiva saalis kaikille pelimiehille. Kunnon miehet eivät roiku netissä seksichattaamassa vieraiden kanssa.
Olen myös käynyt juttelemassa psyk. sairaanhoitajan kanssa, mutta ne käynnit on nyt käyty...
Ap
Ap, miehesi haluaa teidät molemmat.
Neuvoisin sua kertomaan avoimesti tosta tilanttestasi jollekin luotetavalle ystävälle.
Jos "katoat" yhtäkkiä, niin poliisit saavat informaatiota pikasesti tilanteestasi kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap kyttäyskeikalle!
Niinku olis jo!
Se ehkä olisi parempi vaihtoehto kyllä. Varmasti olen just niin epätoivoinen että ottaisin heti jonkun laastarin jos mies jättäisi. Ja janoan niin huomiota ja sek**ä että parempi pysyä pois sellaista paikoista missä sen antajia olisi.
Ap
Aivan järkyttävää, kuinka huomionkipeä olet. Kun mun äijä lähti 20 vuoden jälkeen erään Mirkun matkaan, mulle ei tullu mieleenkään ottaa ketään ukkoa. Ei ketään! Mulla meni täysi mielenkiinto kaikkiin miehiin ja otin asenteen, että vitut tarviin ketään. Enkä ole tarvinnut, yksin olen nyt ollut monta vuotta. Olenkin huomannut, että elämä on ihanaa näin. En tarvitse kenenkään huomiota. Yritä säkin ottaa tuo asenne, että et todellakaan tarvi ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ap, miehesi haluaa teidät molemmat.
Neuvoisin sua kertomaan avoimesti tosta tilanttestasi jollekin luotetavalle ystävälle.
Jos "katoat" yhtäkkiä, niin poliisit saavat informaatiota pikasesti tilanteestasi kotona.
Olen töissä kertonut kahdelle ihmiselle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap kyttäyskeikalle!
Niinku olis jo!
ApAivan järkyttävää, kuinka huomionkipeä olet. Kun mun äijä lähti 20 vuoden jälkeen erään Mirkun matkaan, mulle ei tullu mieleenkään ottaa ketään ukkoa. Ei ketään! Mulla meni täysi mielenkiinto kaikkiin miehiin ja otin asenteen, että vitut tarviin ketään. Enkä ole tarvinnut, yksin olen nyt ollut monta vuotta. Olenkin huomannut, että elämä on ihanaa näin. En tarvitse kenenkään huomiota. Yritä säkin ottaa tuo asenne, että et todellakaan tarvi ketään.
Huomaan nyt itsekin kuinka huomionkipeä olen:( Kävin taas juttelemassa yhdelle eilisistä miehistä, sellainen varattu sek**nvonkaaja :(
Ap
Saan jotain tyydytystä siitä vonkaamisesta :/
Ap
Just. Mitäs tähän iltaan? Poteeko mies kotona tänään krapulaansa?
Mä en vaan voi tajuta että mitenkä sä pystyt elämään tuollaista elämää?! Itse olisin saanut sellaisia pultteja ettei mitään rajaa. Mä olisin hyökännyt mieheni kimppuun sanallisesti niin pahasti ettei se ihan äkkiä olisi unohtanut. Olisin kostanut monellakin tapaa. Ei ehkä kovin aikuismaista ja fiksua mutta noin rauhallisesti en pystyi olemaan jos mieheni pettäisi minua ja saman talouden joutuisin jakamaan!
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan voi tajuta että mitenkä sä pystyt elämään tuollaista elämää?! Itse olisin saanut sellaisia pultteja ettei mitään rajaa. Mä olisin hyökännyt mieheni kimppuun sanallisesti niin pahasti ettei se ihan äkkiä olisi unohtanut. Olisin kostanut monellakin tapaa. Ei ehkä kovin aikuismaista ja fiksua mutta noin rauhallisesti en pystyi olemaan jos mieheni pettäisi minua ja saman talouden joutuisin jakamaan!
Niinpä.
Kaipa ne 20 yhteistä vuotta lamauttaa tuolla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Kaipa ne 20 yhteistä vuotta lamauttaa tuolla tavoin.
Se on varmasti juuri näin, olen eristäytynyt muusta maailmasta ja ollut vaan meidän perhekuplassa. Lisäksi olen perusluonteeltani alistuva ja ylikiltti. Alkoholistiperheen lapsi, jossa oppinut olemaan hajuton ja mauton.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Just. Mitäs tähän iltaan? Poteeko mies kotona tänään krapulaansa?
Krapulaa potenut ja ollut olevinaan niin puolisoa ja perheenisää sen mitä kyennyt. Mua ei kiinnosta yhtään hänen huomionsa. Ennen olen janonnut sitä niin paljon, elänyt ja hengittänyt hänen huomiotaan ja kosketustaan. Jotain on nyt nyrjähtänyt lopulta pois paikoiltaan, ei enää kiinnosta kosketus, eikä huomio.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyllisyydestä kärsivä ihminen saattaa yrittää kaataa koko taakan toisen niskaan ja syyksi. Tätä miehesi nyt teki. Älä ota koppia, lapsellista käytöstä. Minulla on ollut peliriippuvainen ja alkoholistimies. Molemmilla oli taipumusta raivota syyllisyydentunnoissaan ja vikaheidän ongelmakäytökseen löytyi tietysti minusta.
Ole sinä aikuinen ja hae aikuista ratkaisua, sellaista jossa sinä pystyt elämään. Onko ajatus pariterapiasta mahdoton? Myös ilmaista on tarjolla. Jos olet valmis huonossakin liitossa jatkamaan, olisi hyvä sopia pelisäännöt. Voit myös asettaa itsellesi aikarajan esim. eroat sitten kun kaikki lapset on täysi-ikäisiä. Tai kun velkatilanne helpompi.
Ap
Pakotat valitsemaan joko terapian tai eron. Jos yhtään välittää suhteestaan sinuun suostuu terapiaan.
Kuinka kauan tämä trolli jaksaa pyöriä täällä? Ei ap lähtisi oikeasti joillekin varatuille vonkaamaan seksiä kun itsekin juuri petetty. Ap on nyt itse mirkku ja osallinen noiden miesten huonoihin liittoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApPakotat valitsemaan joko terapian tai eron. Jos yhtään välittää suhteestaan sinuun suostuu terapiaan.
Jossain vaiheessa lupaili viimeisenä keinona ennen eroa suostua. Mutta nyt musta itsestä alkanut tuntumaan, ettei kaikkea saa ikinä enää ennalleen. Eikä hyväksi. Sellaiseksi ihanaksi täydellisesti luottamukseksi mitä se joskus ennen oli. Ja sellaista vaadin parisuhteelta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan tämä trolli jaksaa pyöriä täällä? Ei ap lähtisi oikeasti joillekin varatuille vonkaamaan seksiä kun itsekin juuri petetty. Ap on nyt itse mirkku ja osallinen noiden miesten huonoihin liittoihin
Voi kun olisinkin taan trollaamassa, voi kun olisinkin. Ehkä tuo seksin vonkaaminen johtuu nyt siitä, tai itsestäni siltä tuntuu, että pettäminen ei ole tapahtunut juuri äskettäin. Tänne kirjoitin 2kk sitten ja pettäminen oli silloin jo kuukausia vanha asia. Ensimmäiset 4kk vaan itkin ja olin toivoton, mutta nyt tapahtui tällainen käänne olossani.
Ap
Niin kauan kuin olet noin epärtoivoinen, olet oiva saalis kaikille pelimiehille. Kunnon miehet eivät roiku netissä seksichattaamassa vieraiden kanssa.