Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen

Sarita
05.09.2022 |

Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.

Kommentit (2372)

Vierailija
1561/2372 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on jotenkin kyllä ihan uskomatonta.

Ap

Ei ole. Tämä menee täysin käsikirjoituksen mukaan.

Sinä olet heittäytynyt kynnysmatoksi, johon miehesi pyyhkii jalkansa tullessa, mennessä ja vielä kerran.

Sinä itse sallit tämän käytöksen, siksi miehesi käyttäytyy näin.

Niinpä. Täysin klassista settiä, moni kokenut saman.

Ap, alapa puhua asioista oikeilla termeillä. Miehesi menee uuden naisensa/ rakastajattarensa/ panonsa/ hoitonsa (joku näistä mirkku on) luokse.

Homman pitäisi olla nollatoleranssilla. Ei yhtään mitään kontaktia naiseen, mutta kun miestä ei enää nappaa perheensä niin tuskin suostuu moiseen tai tapailee mirkkua selän takana ja käyttäytyy kuivahumalaisen tavoin erossaoloajan, kun on pakko olla kotona.

Kun ap kerran tietää missä Mirkku asuu, voisi tänään mennä katsomaan että rassaako Ap:n mies Mirkun autoa vai..

Vierailija
1562/2372 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on jotenkin kyllä ihan uskomatonta.

Ap

Ei ole. Tämä menee täysin käsikirjoituksen mukaan.

Sinä olet heittäytynyt kynnysmatoksi, johon miehesi pyyhkii jalkansa tullessa, mennessä ja vielä kerran.

Sinä itse sallit tämän käytöksen, siksi miehesi käyttäytyy näin.

Niinpä. Täysin klassista settiä, moni kokenut saman.

Ap, alapa puhua asioista oikeilla termeillä. Miehesi menee uuden naisensa/ rakastajattarensa/ panonsa/ hoitonsa (joku näistä mirkku on) luokse.

Homman pitäisi olla nollatoleranssilla. Ei yhtään mitään kontaktia naiseen, mutta kun miestä ei enää nappaa perheensä niin tuskin suostuu moiseen tai tapailee mirkkua selän takana ja käyttäytyy kuivahumalaisen tavoin erossaoloajan, kun on pakko olla kotona.

Kun ap kerran tietää missä Mirkku asuu, voisi tänään mennä katsomaan että rassaako Ap:n mies Mirkun autoa vai..

Ihan sama, rassaako se just sillä hetkellä autoa vai jotain muuta. Suhdehan niillä on joka tapauksessa, se on täysin selvää.

Tuossa joku kirjoitti fiksusti, miten rakastuu jokaiseen, joka antaa huomiota enemmän kuin kolme lausetta. Ap on nyt kynnysmattoudessaan ja seksinpuutteessaan vaaravyöhykkeessä kaikille limanuljaskoille naisten hyväksikäyttäjille ja pervopenoille, joiden seksuaaliset ja ihmissuhdetaidot nolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/2372 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei ap jätä miestään ja Suomi on täynnä näitä naisia.

Jep. Olin yksi näistä vielä 10v sitten.

Itsearvoa ei ollut, se oli poistettu tai jäänyt kasvamatta lapsena.

Ihastun ihmisiin jotka jaksaa puhua minulle kolme lausetta tai enemmän. Onneksi lapseni ovat aikuisia eikä oikeasti pariutumisen vaaraa enää ole.

Suhde lasten isään oli murskaava ja onneksi pääsin sieltä pois.

Aplle, kyllä sä lähdet kun se viimeinen iin piste tulee. Siinä ei sitten ole muita vaihtoehtoja. Voit luottaa siihen.

Tosin jos jo nyt lähdet niin onnittelet itseäsi myöhemmin.

Ja sä pärjäät. Kaikki raha-asiat järjestyy kun niiden on pakko järjestyä.

Tsemppiä!

Mies lähti mirkun luokse kun hänen auton kanssa ongelmia. Ollut jo 3 tuntia reissussa...

Ap

Laita sille pässille viesti että talossa haisee savu. Ota aika kellosta milloin saapuu. Katso onko housut kiinni vai nilkoissa.

Kyllä se on raskasta ukolla kahta perhettä pyörittää.

Vierailija
1564/2372 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille sanot että voivat postittaa isänpäiväkortit mirkun läävään.

Siellähän se isi todellisuudessa näyttää asuvan.

Oveen voit vaihtaa lukot. Elämä on valintoja.

Olen niin vihainen puolestasi.

Omat traumat muistuvat mieleen.

Mikä on kun yö jäi ukolla kesken siellä ?

Vai oliko pikku riita kyyhkyläisillä?

Vierailija
1565/2372 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on narsisti, pieni triangulaatio silloin tällöin saa jokaisen pistämään parastaan...

Vierailija
1566/2372 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Mitäs tähän iltaan? Poteeko mies kotona tänään krapulaansa?

Krapulaa potenut ja ollut olevinaan niin puolisoa ja perheenisää sen mitä kyennyt. Mua ei kiinnosta yhtään hänen huomionsa. Ennen olen janonnut sitä niin paljon, elänyt ja hengittänyt hänen huomiotaan ja kosketustaan. Jotain on nyt nyrjähtänyt lopulta pois paikoiltaan, ei enää kiinnosta kosketus, eikä huomio.

Ap

Saanko arvata, viimeistään keskiviikkona alkaa levoton pyörähtely, kalja mielessä, perheenisyys ja puolisous unohtuu, alkaa poissaolevaksi, tekstarit viuhuu mirkulle ja muille viikonlopun menoja suunnitellen, perjantaina viimeistään kehittää riidan jotta saa taas hyvän syyn lähteä röpöttelemään?

Vierailija
1567/2372 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan panot varmaan hoidettiin ja sitten voikin painua omaan kotiin pehkuihin nukkumaan. Mun mielestä on törkeetä, että ap:n äijä lähti muka kaverinsa kaa dokaa. Ja sitten hän onkin menny baarista Mirkulle!!! Ties kuinka monta tuntia siellä on kännissä oltu ja kännihän poistaa kaikki estot. Ja Mirkku rakastunut mieheen. Taatusti on jotain tehty. Ja sitten tämän jälkeen ap hakee ihan pokkana miehensä Mirkulta autolla. Eikä edes raivoa miehelle.

Ikäänkuin hyväksyy tilanteen.

Vierailija
1568/2372 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan panot varmaan hoidettiin ja sitten voikin painua omaan kotiin pehkuihin nukkumaan. Mun mielestä on törkeetä, että ap:n äijä lähti muka kaverinsa kaa dokaa. Ja sitten hän onkin menny baarista Mirkulle!!! Ties kuinka monta tuntia siellä on kännissä oltu ja kännihän poistaa kaikki estot. Ja Mirkku rakastunut mieheen. Taatusti on jotain tehty. Ja sitten tämän jälkeen ap hakee ihan pokkana miehensä Mirkulta autolla. Eikä edes raivoa miehelle.

Ei kun ap:n mukaan se Mirkkukin oli ollut siellä baarissa. Koska Mirkku vaikuttaa ihmistyyppinä olevan tarranauhatakiainen joka haluaa ap:n paskan miehen eikä tule päästämään tästä irti, tästä show'sta ei puutu enää kuin se että Mirkku raskautuu. Voihan se ollakin jo paksuna, kun Ap:n mies tuntuu olevan huomattavan sekava JOSTAIN syystä mitä ei kehtaa/uskalla sanoa ääneen.

Vierailija
1569/2372 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän rahalla aikoo kakkosperheen elättää? Varsinainen helmi mirkulle.

Vierailija
1570/2372 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun ap:n mukaan se Mirkkukin oli ollut siellä baarissa. Koska Mirkku vaikuttaa ihmistyyppinä olevan tarranauhatakiainen joka haluaa ap:n paskan miehen eikä tule päästämään tästä irti, tästä show'sta ei puutu enää kuin se että Mirkku raskautuu. Voihan se ollakin jo paksuna, kun Ap:n mies tuntuu olevan huomattavan sekava JOSTAIN syystä mitä ei kehtaa/uskalla sanoa ääneen.

Mirkun viimeinen ässä hihassa...

Vierailija
1571/2372 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa googletukset

Vierailija
1572/2372 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olis tietty ensimmäinen maailmassa. Mutta mieti nyt tuoreen suhteen huumaa. Sitä haluaisi olla koko ajan yhdessä ja paneskella yötä päivää. Nyt ap vaatii miestä olemaan kotona niin onhan sitä kuin tiikeri häkissä.

Vierailija
1573/2372 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirkun viimeinen ässä hihassa...

Ei ole mikään viimeinen ässä. Ainakaan ap ei ole tässä casessa vahvoilla, joten mirkku on tai sitten mies kusettaa molempia.

Vierailija
1574/2372 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]... olen eristäytynyt muusta maailmasta ja ollut vaan meidän perhekuplassa. Lisäksi olen perusluonteeltani alistuva ja ylikiltti. Alkoholistiperheen lapsi, jossa oppinut olemaan hajuton ja mauton.

Ap[/quote]

"Alkoholistiperheen lapsi"

Todella murheellista. Otan osaa. Toivottavasti Sinullekin vielä taas aurinko lämpimän kirkkaasti paistaa.

Vierailija
1575/2372 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008429556.html

Ap, sun pitäisi nyt keskittyä elämäsi tärkeimpään ihmiseen, itseesi. Miesjutut tulee sitten joskus, kun on ensin oma pohja kunnossa.

Vierailija
1576/2372 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lyödään vetoa, että on muutaki tehty kuin "vain kerran pussattu".

Vierailija
1577/2372 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mikäs tilanne?

Vierailija
1578/2372 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... olen eristäytynyt muusta maailmasta ja ollut vaan meidän perhekuplassa. Lisäksi olen perusluonteeltani alistuva ja ylikiltti. Alkoholistiperheen lapsi, jossa oppinut olemaan hajuton ja mauton.

Ap

"Alkoholistiperheen lapsi"

Todella murheellista. Otan osaa. Toivottavasti Sinullekin vielä taas aurinko lämpimän kirkkaasti paistaa.

Voin samaistua. Odotin ja odotin lapsena ikkunassa, milloin isi palaa seikkailuiltaan kotiin. Opin loputtoman kärsivällisyyden ja sen, että paha olo hävisi silloin, kun isi ei ollut talossa lainkaan.

Opin myös olemaan näkymätön, vailla omia tarpeita. Mitäs ne ovat?

Vierailija
1579/2372 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1580/2372 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mikä tilanne?

Menetkö tällä viikolla sinne harrastuksen ulkopuolelle kytikselle?

Ootko stalkannu puhelinta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi