Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen
Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.
Kommentit (2372)
Vierailija kirjoitti:
Oliks toi Anders syntyny -68?
Eli heillä oli 8 vuotta ikäeroo.
Anders oli dokumentissa 49 ja on nyt ilmeisesti 53:
https://www.itftennis.com/en/players/anders-rosen/800603241/swe/vt/mx/
Andersilla ja Nahinilla oli kai siis 9 vuotta ikäeroa.
Olemme nyt melkoisen ot, sori vain, jos jotain häiritsee! : )
Luin netistä, että Anders sai paljon vihapostia ja hänen kimppuunsa jopa hyökättiin niin, että häneltä murtui jaloista jokin. Siis ihan sen takia, kuinka pyöritti 23 naista yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamuksesi on petetty ja teot merkkaavat, ei korulauseet. Olisin lähtenyt ovet paukkuen enkä taakseni katsonut tollasta.
Ai ovet paukkuen? Mihin olisit tunkenut lapset, yhteisen kodin ja maatilan eläimet?
On niin helppoa huudella, jos oma elämä mahtuu auton takakonttiin eikä ole lapsia eikä maatilan eläimiä.
Eikä kukaan ihminen toimi niin impulsiivisesti kuin teininä.
Vierailija kirjoitti:
Luin netistä, että Anders sai paljon vihapostia ja hänen kimppuunsa jopa hyökättiin niin, että häneltä murtui jaloista jokin. Siis ihan sen takia, kuinka pyöritti 23 naista yhtä aikaa.
Järkkyä. Toisaalta häneen otti yhteyttä 900 naista, jotka säälivät häntä ja ajattelivat voivansa auttaa, aika mielenkiintoista.
Kyllä häiritsee. Menkää muualle keskustelemaan Andersista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei häiritse :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No kiva! : D Ehditkö sinä Ap itse katsomaan kyseistä dokumenttia? Sen päähenkilö Anders oli tosi sympaattinen ja hyväntahtoinen eikä tainnut edes ymmärtää toimivansa väärin, vaan vitsaili tekevänsä yhteiskunnalle palveluksen "viihdyttäessään" niin montaa rakkautta kaipaavaa naista. Olisiko tässä jopa yhtenäväisyyksiä miehesi kanssa, hänkään kun ei kuvailusi perusteella vaikuta varsinaisesti pahantahtoiselta tai ilkeältä kusipäältä, vaan kokee kai tekevänsä oikein, kun auttaa ystäväänsä, vaikka se sinua kohtaan onkin väärin tehty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo kiva! : D Ehditkö sinä Ap itse katsomaan kyseistä dokumenttia? Sen päähenkilö Anders oli tosi sympaattinen ja hyväntahtoinen eikä tainnut edes ymmärtää toimivansa väärin, vaan vitsaili tekevänsä yhteiskunnalle palveluksen "viihdyttäessään" niin montaa rakkautta kaipaavaa naista. Olisiko tässä jopa yhtenäväisyyksiä miehesi kanssa, hänkään kun ei kuvailusi perusteella vaikuta varsinaisesti pahantahtoiselta tai ilkeältä kusipäältä, vaan kokee kai tekevänsä oikein, kun auttaa ystäväänsä, vaikka se sinua kohtaan onkin väärin tehty?
Samaa mietin
Tyrehtyykö tää ketju nyt tähän, kun ap:n tilanne tulee olemaan sama vuosia?
ap, onko mies ollut nyt tuolla naisella? Oletko saanut kaivettua mitään lisätietoja?
Ois mielenkiintoista, jos ap alkais stalkkaa miestä ja tutkimaan juttuja ja sit kertois meille ukkonsa edesottamuksista.
Tulis eloa tähänkin ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään elämä pysy ikuisesti samana. Mielestäni ei ole myöskään mitään järkeä stalkata miestä ja naisystävää. Tärkeintå on keskittyä omaan hyvinvointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo kiva! : D Ehditkö sinä Ap itse katsomaan kyseistä dokumenttia? Sen päähenkilö Anders oli tosi sympaattinen ja hyväntahtoinen eikä tainnut edes ymmärtää toimivansa väärin, vaan vitsaili tekevänsä yhteiskunnalle palveluksen "viihdyttäessään" niin montaa rakkautta kaipaavaa naista. Olisiko tässä jopa yhtenäväisyyksiä miehesi kanssa, hänkään kun ei kuvailusi perusteella vaikuta varsinaisesti pahantahtoiselta tai ilkeältä kusipäältä, vaan kokee kai tekevänsä oikein, kun auttaa ystäväänsä, vaikka se sinua kohtaan onkin väärin tehty?
En ole vielä ehtinyt katsoa, täytyy kyllä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
ap, onko mies ollut nyt tuolla naisella? Oletko saanut kaivettua mitään lisätietoja?
Ei ole nyt ollut (tietääkseni) kyläilemässä. Harrastuksen parissa näkivät, mutta sieltä tuli ihme ja kumma suoraa kotiin. Teki oikein numeron siitä, kuinka hän tuli ihan SUORAA kotiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään elämä pysy ikuisesti samana. Mielestäni ei ole myöskään mitään järkeä stalkata miestä ja naisystävää. Tärkeintå on keskittyä omaan hyvinvointiin.
Kerran meinasin startata, mutta se oli jo hieman ennen av:lle kirjoittamista. Ajoin ihan sen takia harrastuspaikan lähelle, ja yritin etsiä sopivaa paikka josta olisi näköyhteys parkkipaikalle, johon jäävät juttelemaan. Aikani pyörittyäni luovuin kuitenkin ajatuksesta, jos olisi ollut vuosi pidemmällä ja jo hämärää siihen aikaan, niin olisin ehkä mennyt puskaan makaamaan. Myös autolle ajattelemaan paikka (joku autokorjaamon tms. hallin piha) olikin vielä auki ja työmiehiä myös siinä ulkona. Tyhmäksi tunsin itseni ajaessani takaisin kotiin. Kertonut kuitenkin että halailevat, niin siinä ei mitään varsinaista nähtävää. Toisaalta pelkään että hermostun sellaista nähdessäni ja hyökkään sieltä puskasta kuin mikäkin idiootti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran meinasin startata, mutta se oli jo hieman ennen av:lle kirjoittamista. Ajoin ihan sen takia harrastuspaikan lähelle, ja yritin etsiä sopivaa paikka josta olisi näköyhteys parkkipaikalle, johon jäävät juttelemaan. Aikani pyörittyäni luovuin kuitenkin ajatuksesta, jos olisi ollut vuosi pidemmällä ja jo hämärää siihen aikaan, niin olisin ehkä mennyt puskaan makaamaan. Myös autolle ajattelemaan paikka (joku autokorjaamon tms. hallin piha) olikin vielä auki ja työmiehiä myös siinä ulkona. Tyhmäksi tunsin itseni ajaessani takaisin kotiin. Kertonut kuitenkin että halailevat, niin siinä ei mitään varsinaista nähtävää. Toisaalta pelkään että hermostun sellaista nähdessäni ja hyökkään sieltä puskasta kuin mikäkin idiootti.
Ap
Siis stalkata, ihana tekstinkorjaus.
uppp