Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen

Sarita
05.09.2022 |

Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.

Kommentit (2372)

Vierailija
901/2372 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyrehtyykö tää ketju nyt tähän, kun ap:n tilanne tulee olemaan sama vuosia?

Ei kenenkään elämä pysy ikuisesti samana. Mielestäni ei ole myöskään mitään järkeä stalkata miestä ja naisystävää. Tärkeintå on keskittyä omaan hyvinvointiin. 

Kerran meinasin startata, mutta se oli jo hieman ennen av:lle kirjoittamista. Ajoin ihan sen takia harrastuspaikan lähelle, ja yritin etsiä sopivaa paikka josta olisi näköyhteys parkkipaikalle, johon jäävät juttelemaan. Aikani pyörittyäni luovuin kuitenkin ajatuksesta, jos olisi ollut vuosi pidemmällä ja jo hämärää siihen aikaan, niin olisin ehkä mennyt puskaan makaamaan. Myös autolle ajattelemaan paikka (joku autokorjaamon tms. hallin piha) olikin vielä auki ja työmiehiä myös siinä ulkona. Tyhmäksi tunsin itseni ajaessani takaisin kotiin. Kertonut kuitenkin että halailevat, niin siinä ei mitään varsinaista nähtävää. Toisaalta pelkään että hermostun sellaista nähdessäni ja hyökkään sieltä puskasta kuin mikäkin idiootti.

Ap

Pahoittelut kirjoitusvirheistä, kävelin juuri postilaatikolle.

Ap

Vierailija
902/2372 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla on ollu tosi vahvat epäilykset suhteen laadusta jo pitkään, jos olit valmis menemään jopa makaamaan johonkin pusikkoon odottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/2372 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se kuntosaliukko?

Vierailija
904/2372 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla on ollu tosi vahvat epäilykset suhteen laadusta jo pitkään, jos olit valmis menemään jopa makaamaan johonkin pusikkoon odottamaan.

Pettämisestä on jo aikaa ja siitä lähtien olen tiennyt ettei ole ihan "puhtaat jauhot pussissa" kummallakaan. Niin, sen puoleen kyllä, teki mieli varmistaa, että oliko vain se yksi kerta, kuten minulle sanottiin.

Ap

Vierailija
905/2372 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se kuntosaliukko?

Ei oo. Tää on joku eri ukko

Vierailija
906/2372 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viestejä olen vähän kurkkinut, vaikka se laitonta onkin.

Ap

Vierailija
907/2372 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kirjoittaisit miehes kännystä (kun mies vaikka nukkuu) viestin Mirkulle.

Ja katsot mitä Mirkku vastaa

Vierailija
908/2372 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
909/2372 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap, onko mies ollut nyt tuolla naisella? Oletko saanut kaivettua mitään lisätietoja?

Ei ole nyt ollut (tietääkseni) kyläilemässä. Harrastuksen parissa näkivät, mutta sieltä tuli ihme ja kumma suoraa kotiin. Teki oikein numeron siitä, kuinka hän tuli ihan SUORAA kotiin.

Ap

Koittaa hyvitellä ja lepytellä, mutta se on varmaa että sama touhu alkaa kohta taas eikä tule loppumaan. Ei se kauaa jaksa olla erossa siitä naisesta kun on niin tiiviit välit ja uskon että romanttiset myös.

Vierailija
910/2372 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettämisestä on jo aikaa ja siitä lähtien olen tiennyt ettei ole ihan "puhtaat jauhot pussissa" kummallakaan. Niin, sen puoleen kyllä, teki mieli varmistaa, että oliko vain se yksi kerta, kuten minulle sanottiin.

Ap

Pahimmillaan kertoi vaan siitä suudelmasta eikä kaikesta muusta mitä ovat tehneet ja ehkä edelleen tekee. Normaali kaveruus heillä ylittyi jo tuosta pettämisestä eikä kumpikaan välitä tunteistasi. Vaikka mies nyt koittaisi vähän rajoittaa naisen näkemistä se ei muuta mitään. Edelleen se toinen nainen on hänelle rakas vaikka ei näin suoraan sano. Rivien välistä voi sen lukea. On ihan inhimillistä että olet halunnut selvittää asian tuolla tavalla. Kyllä tuollainen jää kaivelemaan mieltä ja sitten kun vielä vaan jatkavat tiiviisti siitä huolimatta.

Vierailija
911/2372 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä vieläkään ole saanut itsellesi selkärankaa ja lempannut ukkoa pihalle?

Pitkäänkö aiot vielä pysyä vedätettävänä?

Vierailija
912/2372 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet, ihan mielenkiinnosta kyselen?

Usko jo, ap ei lähde. Jos joku tässä lähtee, se on ap:n mies ja hän menee sinne naikkosen asuntoon asumaan ja ap jää lasten kanssa omakotitaloon pitämään huolta lapsista ja maatilan eläimistä.

Mun mies jätti mut vastaavanlaisessa tilanteessa ja muutti naikkoselle. Jätti myös lapset. 19 vuoden liiton jälkeen nelikympin kriisissään.

Vierailija
913/2372 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap????

Vierailija
914/2372 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä inhimillistä tuossa tilanteessa saada selville todellisuus keinolla millä tahansa, koska siten olisi tietoa tilanteesta muutenkin kuin miehen kertomana. Voin kertoa omalta puoleltani, että aikoinaan, kun liittoomme oli raskas, niin painelin matkoille jopa kahdeksi viikoksi, vaikka valehtelin psolle lähtiessäni, että viikoksi menen. Ja oli minulla siellä uusi katsastettuna. Ja tälle uudelle satuilin aivan muuta. Siis lomailin ja kirjoiteltiin puolisen vuotta. Sitten lopetin sen, mutta oli taas jo uutta seuraa lähempänä.

Tämä kaikki vain siksi, että olin loukussa liitossa, jossa toinen oli ollut jo uskoton ja kaikkea ikävää. Ennen kuin pääsin lopullisesti eroon psostani, oli pakko jotenkin selviytyä siinä ahdingossa, sillä opinnot olivat vielä kesken.

Tuosta on siis jo vuosia, tuskin muistankaan. Mutta siis, että ihan ns. kilttikin voi sotkeentua ties mihin selviytyäkseen ja jaksaakseen elämää kunnes voi tehdä muutoksen. 

Vierailija
915/2372 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi lempata ukkoa pois omasta kodistaan. Enkä itse lähde tästä nyt mihinkään, en voi jättää eläimiä hoitamatta, enkä lapsia oman onnensa nojaan. Selkärankaa tässä kasvattelen pikkuhiljaa, suunta jo oikea. En enää itke, enkä satuta itseäni pahan oloni kourissa. Sydän on miestä kohtaan kylmä ja aika paljon pitää tapahtua, että tästä meidän parisuhde vielä hyväksi muuttuisi. Meillä ei ole kuitenkaan fyysistä väkivaltaa, enkä esim. pelkää miestäni, joten sen puoleen tässä ei ole nyt mitään hätää. Jos mies lähtee Mirkun luo asumaan, niin en itke perään. Selvitellään sitten raha ym. asiat. Nyt kerään tässä itseäni, olen ollut täysin loppu. Keskityn itseeni ja lapsiin ja ukolle sanon asiat suoraa, enää en mielistele ja kärsi itse.

Ap

Vierailija
916/2372 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi lempata ukkoa pois omasta kodistaan. Enkä itse lähde tästä nyt mihinkään, en voi jättää eläimiä hoitamatta, enkä lapsia oman onnensa nojaan. Selkärankaa tässä kasvattelen pikkuhiljaa, suunta jo oikea. En enää itke, enkä satuta itseäni pahan oloni kourissa. Sydän on miestä kohtaan kylmä ja aika paljon pitää tapahtua, että tästä meidän parisuhde vielä hyväksi muuttuisi. Meillä ei ole kuitenkaan fyysistä väkivaltaa, enkä esim. pelkää miestäni, joten sen puoleen tässä ei ole nyt mitään hätää. Jos mies lähtee Mirkun luo asumaan, niin en itke perään. Selvitellään sitten raha ym. asiat. Nyt kerään tässä itseäni, olen ollut täysin loppu. Keskityn itseeni ja lapsiin ja ukolle sanon asiat suoraa, enää en mielistele ja kärsi itse.

Ap

Oikea suunta ja asenne. Jatka samaan malliin! Miehen on pakko kohdata tosi asiat: tunteesi kuolee häneen ja et luota enään. Ihan itse tuhoaa suhteenne. Siinähän sitten menee Mirkun luo asumaan.

Vierailija
917/2372 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mies ei taida tajuta, että hän tappaa ap:n rakkauden tuolla käytöksellään.

Harmi.

Vierailija
918/2372 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, mies ei taida tajuta, että hän tappaa ap:n rakkauden tuolla käytöksellään.

Harmi.

Ja kun sitten jokusen vuoden kuluttua ap:n rakkaus on kuollut, sinnitellään kulissiavioliitossa x vuotta tai jopa kuolemaan.

Vierailija
919/2372 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sun tilannetta, enkä tunne sua. Seksi on seksiä tai voit tuntea intohimoa jotain kohtaan. Nuo on inhimillisiä tunteita. Seksi jonkun muun kanssa ei tarkoita, ettei sinua rakastettaisi.

Vierailija
920/2372 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sun tilannetta, enkä tunne sua. Seksi on seksiä tai voit tuntea intohimoa jotain kohtaan. Nuo on inhimillisiä tunteita. Seksi jonkun muun kanssa ei tarkoita, ettei sinua rakastettaisi.

Kannattaisi lukea koko ketju. Suhteessa sovitut asiat. Jos sulla seksiä ja intohimoa ja vaimon kanssa ei, niin laitapa oma ketju ja kerro sun tilanne.