Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen
Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.
Kommentit (2372)
Vierailija kirjoitti:
Keskustelin äsken miehen kanssa, nostin kissan pöydälle ja sanoin että minua ei enää voi kohdella näin. Selitti, miten hankala olen ollut aiemmin, tuen puutteesta ja mukavan yhdessäolon vähyydestä. Näitä asioita lähti sitten hakemaan ystävyydestä, ja niitä sieltä myös sai ja saa. Hänen elämästään jäisi iso palanen pois, jos joutuisi jättämään ystävyyden. Ei ymmärrä edelleenkään, mikä minun ongelmani on, kun mitään seksuaalista ei harrasteta. Rakastaa kuulemma minua vielä, mutta minulle tuli tunne, että tärkeämpi on tämä ystävä. Puhelimeensa näkyi tulevan viesti, jossa kyseltiin tulevista tapaamisista. Olen todella hämilläni, miten tässä näin tapahtui. Mitä niin väärin minä muka tein tässä vuosien varrella, etten riitä enää.
Ap
Voit sanoa että molempia ei voi saada ja että mies ei selvästi rakasta ja kunnioita sinua. Jos nainen on niin tärkeä muuttakoot sinne naisen luo eikä sinun luo ole enää asiaa. Sinua asia loukkaa ja tekee kipeää ja mies ei muka tajua tätä. Hirveä sika! Edelleen jatkaa vielä tuota ärsyttävää oksettavaa syyllistämistä. Että sinunko vika se on että pettää? Miten voi olla totta!
Vierailija kirjoitti:
Keskustelin äsken miehen kanssa, nostin kissan pöydälle ja sanoin että minua ei enää voi kohdella näin. Selitti, miten hankala olen ollut aiemmin, tuen puutteesta ja mukavan yhdessäolon vähyydestä. Näitä asioita lähti sitten hakemaan ystävyydestä, ja niitä sieltä myös sai ja saa. Hänen elämästään jäisi iso palanen pois, jos joutuisi jättämään ystävyyden. Ei ymmärrä edelleenkään, mikä minun ongelmani on, kun mitään seksuaalista ei harrasteta. Rakastaa kuulemma minua vielä, mutta minulle tuli tunne, että tärkeämpi on tämä ystävä. Puhelimeensa näkyi tulevan viesti, jossa kyseltiin tulevista tapaamisista. Olen todella hämilläni, miten tässä näin tapahtui. Mitä niin väärin minä muka tein tässä vuosien varrella, etten riitä enää.
Ap
No nyt kyllä alkaa jo oudoksuttaa. Siis aikaisemminhan oli puhe, että mies tukee ystävänaistaan ja voi olla katastrofaalista, jos lopettaa sen tukemisen.
Ohoh, yli 600 kommenttia
Saara-Satutädin trolli aloitukseen.
Kaikkea sitä tälläkin palstalla näkee.
Ap on vetässyt, niinkuin aina, koko tarinan hatusta.
Totaalista p#skaa alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo nyt kyllä alkaa jo oudoksuttaa. Siis aikaisemminhan oli puhe, että mies tukee ystävänaistaan ja voi olla katastrofaalista, jos lopettaa sen tukemisen.
No tottahan alkaa oudoksuttaa, kun kertomusta vetää se hullu akka, joka töikseen sepittelee tänne noita trolli aloituksia.
Ei niissä mitään pointtia ole, hän keksii tarinaa vaan koko ajan eteenpäin tai taaksepäin, mielikuvituksensa mukaan.
Ihan selkeä mt-tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ruokkii ihastusta jatkuvilla viesteillään ja ajankäytöllään. Antaa myös läheisyyttä halaaminen muodossa tälle naiselle, koska hänellä ei ole ketään muuta. On rikkinäinen ja yksinäinen ihminen.
Ap
Eli aiemmin syy oli naisen yksinäisyys. Nyt syy onkin se, kun miehesi on sinuun tympääntynyt ja saa henkiset tarpeensa tyydytettyä tuolla täysin rikkinäisellä ja tuen tarpeessa olevalla naisystävällä. Hoh hoijakkaa.
Onko tämä provo, sillä nyt kyllä miehen selitykset ovat täysin muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kunhan puhuu paskaa kun tietää että saa sut syyllistymään ja sillä hiljaiseksi. Olet antanut jo liian monta mahdollisuutta hankkiutua ystävästä eroon ja näköjään miehesi on valintansa tehnyt. Nyt kerrot että sulle oikeasti riittää ja mies lähtrkööm sinne ihanan ystävänsä luo kokonaan. Hyvä, pääset siitä eroon.
Aviopuolisoiden tulee molempien kesittyä sataprosenttia avioliiton varjelemiseen ja rakentamiseen. Jos tulee ongelma, sitä ei lähdetä korjaamaan ulkopuolisen kanssa. Se on oleellinen virhe ja väärinteko. Ap, sinä et ole toiminut noin vaan miehesi.
Vierailija kirjoitti:
Kaasuvalottava mies.
Ap, sinun arvosi ei riipu siitä, huomaako joku toinen sen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, yli 600 kommenttia
Saara-Satutädin trolli aloitukseen.Kaikkea sitä tälläkin palstalla näkee.
Ap on vetässyt, niinkuin aina, koko tarinan hatusta.
Totaalista p#skaa alusta loppuun.
Voi kun olisikin! Ihan suoraan mun elämä :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo nyt kyllä alkaa jo oudoksuttaa. Siis aikaisemminhan oli puhe, että mies tukee ystävänaistaan ja voi olla katastrofaalista, jos lopettaa sen tukemisen.
No tottahan alkaa oudoksuttaa, kun kertomusta vetää se hullu akka, joka töikseen sepittelee tänne noita trolli aloituksia.
Ei niissä mitään pointtia ole, hän keksii tarinaa vaan koko ajan eteenpäin tai taaksepäin, mielikuvituksensa mukaan.
Ihan selkeä mt-tapaus.
Mt-tapaus olen, mutta tarina ikävä kyllä totta. Voi kun olisikin vaan mun keksimä satu
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eihän ole. Ihan on sama laulu. Minä en ole tukenut häntä ja ajoin vieraan naisen huomaan. Ja naista ei voi nyt jättää yksin, kun tarvitsee tukea ja apua omiin vaikeuksiinsa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ruokkii ihastusta jatkuvilla viesteillään ja ajankäytöllään. Antaa myös läheisyyttä halaaminen muodossa tälle naiselle, koska hänellä ei ole ketään muuta. On rikkinäinen ja yksinäinen ihminen.
ApEli aiemmin syy oli naisen yksinäisyys. Nyt syy onkin se, kun miehesi on sinuun tympääntynyt ja saa henkiset tarpeensa tyydytettyä tuolla täysin rikkinäisellä ja tuen tarpeessa olevalla naisystävällä. Hoh hoijakkaa.
Alkuun syy pettämiseen oli minun ja nyt ystävyyttä ei voi katkaista koska nainen yksinäinen ja tuen tarpeessa. Näin olen koko ajan sanonut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eihän ole. Lue koko ketju. Petturit yrittää selittää mustan valkoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEli aiemmin syy oli naisen yksinäisyys. Nyt syy onkin se, kun miehesi on sinuun tympääntynyt ja saa henkiset tarpeensa tyydytettyä tuolla täysin rikkinäisellä ja tuen tarpeessa olevalla naisystävällä. Hoh hoijakkaa.
Eihän nuo sulje toisiaan pois.
Ap, mikä on tilanne?
Onko mies ärsyyntyneenä kotona illat?
Mites yöt menee?
Ap, varaudu siihen, että mies jättää sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuun syy pettämiseen oli minun ja nyt ystävyyttä ei voi katkaista koska nainen yksinäinen ja tuen tarpeessa. Näin olen koko ajan sanonut.
Ap
Kyllä tangoon tarvitaan kaksi. Et voi syyttää itseäsi miehesi tekemisistä! Yhtälailla miehesi on syypää ettei ole avautunut sulle, vaan on lähtenyt vieraisiin. Oma mieheni oli avautunut vieraalle naiselle siitä miten meillä menee huonosti ja samaan aikaan mun mielestä meillä meni hyvin. Ollaan edelleen yhdessä, mutta tuosta tapahtuneesta johtuen herkästi huolestuin, jos mies vaikutti vaisulta. Siitä johtuen välillä tuli olo, että oli virhe jäädä. Muutama vuosi on nyt tapahtuneesta ja ehkä tunnen vähemmän huolta ja onnellisia ollaan. Jotain meni kuitenkin rikki enkä enää ruusun punaisin lasin ajattele, että ollaan aina yhdessä.
Miksi sä ap et vielä ole laittanut kusipää ukkoa tekemään lopullista valintaansa?
Suo vedätetään, kusetetaan ja käytetään hyväksi. Kasvata nyt jo selkäranka itsellesi hyvä ihminen.