Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen

Sarita
05.09.2022 |

Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.

Kommentit (2372)

Vierailija
561/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut naimisissa tai pitkässä parisuhteessa niin mietin ensin että onko tuo nyt niin paha ja uskoin kun ap vakuutteli miehen puolesta ettei heillä ole enää mitään seksuaalista. Mutta mitä enemmän tätä nyt miettinyt niin ei helvetti sentään, joo saa olla miehellä kavereita mutta säännöllisesti kolme kertaa viikossa ja useita tunteja kerrallaan todella epämiellyttävää ja epäilyttävää perheelliselle miehelle, ja vielä joku nuorempi nainen kyseessä ja tapaamisia naisen kotona. Vaikka tuo nainen olisi ns. rumempi kuin ap niin sillä ei ole mitään väliä jos se mies on ihastunut siihen. Niin ja vielä syyllistämiset ap:n suuntaan, ihan klassista pettäjän käytöstä.

Ap, kannattaa ihan varmuuden vuoksi käydä jossain vaiheessa sukupuolitautitesteissä ja papa-kokeessa, jos/kun mies on pannut sitä naista ilman kortsua. Varatut miehet usein aika tyhmiä, eivät tajua käyttää suojausta ja tartuttavat sitten tautejaan kumppaneihinsa.

Vierailija
562/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet ap, saatko itsestäsi sellaisen raivon esiin? Että pystyt sanomaan miehellesi ihan päin naamaa mitä vain ja vitut mistään asenteella? Ja että olet raivoissasi samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin luvata sulle sen että se tuntuu älyttömän hyvältä kun vaan lähdet sieltä kämpästä ulos johonkin. Niin että miehesi jää haavi auki katsomaan autosi perävaloja. Ihan sama vaikka menisit johonkin levähdyspaikalle, kirjastoon tms. viettämään aikaasi. Itse olen elänyt pitkässä parisuhteessa jossa on ollut henkistä väkivaltaa. Se tunne kun alat nousta kuopastasi ylös on mieletön!!! Tsemppiä!

Vierailija
564/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa sulle teemabiisi päivään! Tsemppiä!

Ota myös voima-asentoja. Seiso voimakkaana ryhdissä jalat vähän harallaan. Kädet vyötäröllä tai voittajatuuletuksessa, saat oikeita hormoneja kehoon.

Hei aivan mahtava biisi, en ole ennen sen kummemmin välittänyt, mutta nyt iski kuin metrinen halko!

Ap

Vierailija
565/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala vaan järkkäämään tapaamisia ja menoja jonne sitten ihan surutta lähdet. Jos mies alkaa jotain vinkumaan niin voit tokaista että "onhan sullakin menoja, miks mulla ei sais olla?" ja vaan kylmästi lähdet etkä vastaile jos soittelee tai laittaa viestiä. Korkeintaan vain "jutellaan kun olen kotona olen nyt Maken luona!". Miehesi pitää sinua itsestäänselvyytenä joka vain odottaa kiltisti kotona sillä aikaa kun herra pitää hauskaa Mirkun kanssa. Mitään syytä ei ole miehellä sua rajoittaa tai estää tekemästä kun itsekkin tekee mitä lystää sun tunteista välittämättä.

Kiitos kaikille tsempeistä, kauniista sanoistanne, perheelle potkimisesta ja neuvoista! Kiitos <3

Selkä suorempana lähdin tähän päivään. Mua ei saatana enää poljeta! Perkele nyt riittää!

Ap

Vaikutat todella mukavalta ja empaattiselta ihmiseltä. Ansaitset parempaa ja toivon todella että löydät onnen. Askel kerrallaan ja lopulta huomaat olevasi paljon onnellisempi ja terveempi. Sinut itsesi kanssa. Mies on tiensä jo valinnut. Aika löytää se omasi. Leuka pystyyn ja kohti uusia seikkailuja! <3

Vierailija
566/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Itse huusin eksälle, että hän ei kontrolloi mua enää ikinä.

Vierailija
567/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ap:lle sanat kohdillaan

Vierailija
568/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on mun voimabiisi:

Vierailija
569/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
570/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shinedown - Enemies

Listen up

There's not a moment to spare

It's quite a drop from the top

So how you feeling down there?

It's a cold, cruel, harsh reality

Caught, stuck, here with your enemies

Who do you think you are?

Tearing us all apart

Where did you think you could go?

'Cause everyone already knows

It's 20 to 1

Yeah, so you better run

You got the world on its knees

You're taking all that you please

You want more (you want more)

But you'll get nothing from me

You're like the burden we bear

You're all the hate that we share

We're enemies

Enemies

You started something that you just couldn't stop

You turn the ones that you love

Into the angries mob

And the one last wish is that you pay for it

And there's no way you're getting out of this

Who do you think you are?

Tearing us all apart

It's 20 to 1

Yeah, so you better run

You got the world on its knees

You're taking all that you please

We're enemies

Enemies

Enemies

It's 20 to 1

Yeah, so you better run

Vierailija
571/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"You're taking all that you please

But you'll get nothing from me"

Tämä!!!

Vierailija
572/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka teistä naimisissa olevista naisista voisi käyttäytyä kuin ap:n mies?

Pystyttekö edes kuvittelemaan tilannetta, että jätätte miehenne itkemään kotiin ja lähdette kokkailemaan kaverimiehen kotiin, tai vähän kävelyttämään koiria tai tekemään muuta kivaa. Ja tietäisit, että mies on sinuun rakastunut ja olisit jopa suudellut tuota miestä? Ja oma miehesi itkisi, että ei kestä tätä, ei edes sukkia kykene pesemään, kun on niin hajalla, mutta sinä vaan sanoisit, että minä en kaverimiehestäni luovu ja lähtisit taas samana iltana tuon miehen kotiin ihan pokkana.

Olen koittanut miehelleni kääntää asiaa näin päin, mutta aina lopputulos se, että olisi täysin eri asia, kun hän on antanut minulle niin paljon (henkistä tukea) menneinä vuosina, ja minä en ole häntä osannut tukea.

Ap

Jos ongema todella olisi se, ettet ole tukenut tai osannut tukea miestäsi, niin sittenhän te puhuisitte miehesi kanssa siitä asiasta ja ratkoisitte nyt sitä. Hän kertoisi, millaista tukea kaipaisi (ei mitään ympäripyöreitä, "ei okealla tavalla" toisella tavalla olisi pitänyt" "jotain konkreettista olisi pitänyt tehdä") Sinä kertoisit millaista tukea olet kokenut antaneesi jne. Nyt hän tuntuu käyttävän tuota "tuen puutetta" vain verukkeena jatkuvalle lokkaavalle toiminnalleen.

Kerroit tuolla aiemmin myös, että olet kyllä itse kokenut antaneesi miehelle tukea ja rakkautta. Mielestäni se on tärkeä asia. Että olet kyllä myös tukenut. (Jos olisi kaivannut muunlaista tukea, voitte puhua siitä, että millaista tukea sitten, ja osaisit ottaa miehen toiveet asiassa tulevaisuudessa huomioon, jos toiveet on kohtuullisia ja toteutettavissa. Tuntuu ettet edelleenkään edes tiedä, millaista tukea mies olisi sitten kaivannut?) Ja anna kun veikkaan: Olet esim. kuunnellut, halannut, sanonut jotain ymmärtäväistä tms. kun miehellä jossain vaikeeta tai kurja mieli, hoitanut lapsia kun mies on halunnut harrastuksiin, jne. , mitä muuta? Oliko miehellä jokin erityinen asia/ongelma, missä olisi kaivannut sitä tukea?

Huomaatko, kuinka miehesi sumutti sinua myös siinä, että ensin kertoi, että jos pitäisi, niin valitsisi tietenkin sinut ja perheen. Mutta nyt kun puolustit asiassa itseäsi vähän kovemmin, niin yhtäkkiä asia on muttunut niin, ettei edes tiedä kumman valitsisi...huhhuh. Ja kaiken kukkuraksi sulle tulee syyllinen olo?! Ei tuo nyt oikein mene. Koittaa esittää että hyväntahtoinen ja mukava, mutta kun tulee tosi paikka, niin itse asiassa vain hänen tavallaan käy, ja sun pitäisi joustaa ikuisesti? Kiristys ja uhkailu ja sun vielä suurempi syyllistäminen, tuli jo mukaan kuvioon kun koitit pitää puoiasi. Valehteluhan siellä olikin jo alla, mikä pajastui.

Mitä jos ehdotat, että jotta saisitte tilanteen nyt akuutisti vähän rauhoittumaan, ja että saatte aikaa ratkoa rauhassa asiaa, niin mies ei tapaisi tuota naista nyt ensialkuun vaikkapa kahteen viikkoon? Mitä vastaisi tuohon?

Ja tuo, että mies ehdottaa että menisit mukaan heidän ystävyyteensä, on vähän erikoinen ehdotus. Kuka edes haluaisi ystäväkseen naisen, joka on rakastunut omaan mieheen ja ovat suudelleet. Ei kukaan. Polyamoriset suhteet ovat sitten erikseen, ja sellaiseen pitäisi olla lähtökohtaisesti oma halu taustalla. Ja tietenkin molemmilla olisi silloin samat oikeudet muodostaa parisuhteen ulkopuoisia suhteita.

Ja kyllä ylipäätään parisuhteessa pitää olla tasapuoliset "säännöt" molemmille. Ei ole eri asia, jos sinä tekisit samalla tavalla kuin mies nyt (tuollainen suhde johonkin kolmanteen). Ei yksinketaisesti ole oikein, että mies perustelee jollain menneellä kokemuksellaan tuen puutteesta sen, että hänellä olisi nyt ja aina eri oikeudet suhteessa kuin sinulla. Sehän on ihan hullua. (Ymmärrän sen, että sanoisi sen olleen yksi tekijä, joka vaikutti taustalla suhteen muodostumiseen, mutta että pitää oikeutuksena jatkaa loukkaavaa epätervettä tilannetta, eikä ota vastuuta omista teoistaan ja vainnoistaan, ei ole edes pahoillaan tapahtuneesta, ei edes myönnä sua loukkaavansa, on vain hullua.)

(ps. sumuttaminen/manipulointi, kiristäminen/uhkailu, valehtelu, syyllistäminen, mitätöinti on kaikki henkistä väkivaltaa.)

Vierailija
573/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimabiisi:

Vierailija
574/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ap Sinulle tästä kipeästä keskustelun aloituksesta ja kovasti voimia ja vahvaa tahtoa elämässäsi eteenpäin.

Itse olen saanut ketjusta paljon voimaa ja ajatuksia omaan elämääni. Elän eron partaalla tällä hetkellä ja olen ollut mieheni kanssa lähes 30 vuotta. Neljä kuukautta sitten mieheni ilmoitti, että ei ole enää onnellinen kanssani jne. Olen tässä kipuillut ja toivonut, että kaikki palaisi vielä ennalleen, mutta tämä ketju on kyllä saanut minut tajuamaan paljon asioita ja nyt on minun aika alkaa miettimään omaa elämääni ja onnea. Näinkään en voi elää.

Kiitos Ap

Vierailija
575/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Ap Sinulle tästä kipeästä keskustelun aloituksesta ja kovasti voimia ja vahvaa tahtoa elämässäsi eteenpäin.

Itse olen saanut ketjusta paljon voimaa ja ajatuksia omaan elämääni. Elän eron partaalla tällä hetkellä ja olen ollut mieheni kanssa lähes 30 vuotta. Neljä kuukautta sitten mieheni ilmoitti, että ei ole enää onnellinen kanssani jne. Olen tässä kipuillut ja toivonut, että kaikki palaisi vielä ennalleen, mutta tämä ketju on kyllä saanut minut tajuamaan paljon asioita ja nyt on minun aika alkaa miettimään omaa elämääni ja onnea. Näinkään en voi elää.

Kiitos Ap

Voimia sinulle hankalaan elämäntilanteeseesi!

Minä myös olen tässä vain toivonut kaiken palaavan ennalleen ja raastaa tieto, ettei niin tule koskaan enää tapahtumaan. Ehkä loppujen lopuksi tulee olemaan hyvä asia, vaikka nyt se vaan repii syvältä sisimmästä.

Minun mieheni myös vuosien varrella sanonut useasti mm. että ansaitsisi jotain parempaa (kuin minä ja minulta saamansa asiat). Se on loukannut syvästi joka kerta ja painanut minua entistä enemmän kuoreeni.

Voimia ja jaksamista! Hyvä kuulla jos ketjusta apua myös jollekin toiselle. En olisi ikinä uskonut tämän paisuvan näin isoksi ja hyväntahtoiseksi. Onneksi pitkän harkinnan jälkeen kirjoitin.

Ap

Vierailija
576/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mies saa nyt sitten hakea sitä "parempaa" ja etenkin sinä pääset irti siitä, että joku painaa sinua jatkuvasti alas ja musertaa itsetuntosi ja elämäsi. 

"Jos mies haluaa enkelin, hänen tulee tarjota hänelle taivas, sillä enkelit eivät elä helvetissä."

Henkisesti väkivaltaisen ihmisen harha on se, että hän oikeuttaa itselleen sen, että hänen kuuluu saada hyvää kohtelua ihmiseltä, jonka voimat hän on itse imenyt kohtelemalla tätä ala-arvoisesti. 

Nyt miehesi on iilimatona imemässä elinvoiman tästä uudesta naisesta. Onnea heille. 

Vierailija
577/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset oikeasti tukevat toisiaan ja liittoutuvat, kunhan kukaan mies ei pääse siihen väliin hämmentämään kuviota manipulaatiollaan. 

Vierailija
578/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tässä ketjussa on luultavasti monta naista, jotka olisivat valmiita olemaan ystäviäsi. Nyt ala muodostaa uudelleen ihmissuhteita. Ystävät ovat tärkeitä!

Vierailija
579/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni myös vuosien varrella sanonut useasti mm. että ansaitsisi jotain parempaa (kuin minä ja minulta saamansa asiat).

Ap

Tämä on kyllä tosi törkeästi sanottu. Oikeasti näyttää siltä yhä enemmän ja enemmän, että miehesi on virittelemässä ihan parisuhdetta tuon naisen kanssa. Hän nyt ensin katsoo, miten arki tuon naisen kanssa rullaa ja jos rullaa, sinä ja lapset jäävät ja hän muuttaa tuon naisen nurkkiin. Muista tähän päälle vielä se, että miehesi on nelikymppinen, jolloin miehille tulee se neljänkympin kriisi ja he voivat oikeasti yhtäkkiä nostaa kytkintä ja häipyä. Se ei olisi mitään tavatonta. Ja sekin on paskapuhetta, että miehet eivät tyyliin ikinä lähtisi pitkistä liitoista omin päin. Voi, kyllä he lähtevät. Ja he lähtevät silloin, kun on uusi katsottuna.

Tässä on kaikki merkit ilmassa, että miehesi tulee sinut jättämään. Varaudu henkisesti siihen siis.

Vierailija
580/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jöördis että maailmassa riittää kusetettavia. Mitäköhän mies ja nainen tekevät yhdessä :D

Jos ei nainen ole lesbo tai mies homo/ impotentti on seksisuhde 100% varma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi