Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen

Sarita
05.09.2022 |

Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.

Kommentit (2372)

Vierailija
641/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
642/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap?

Meinaatko olla tuossa niin kauan, kunnes miehesi jättää sinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista ja kuulumisten kyselystä! Tilanne aika ennallaan. Eilen iltamyöhällä sain kuulla vuolaita anteeksipyyntöjä ja hän teki muutamia asioita puolestani, selvästi (muka) hyvittelymielessä. Otin ne rauhallisena vastaan, mutta en vastannut kummemmin mitään. Niin se ei tule menemään, että anteeksi pyytämällä saa minut taas hiljaiseksi, ja että kaikki jatkuu ennallaan.

Olo on tyhjä. Sisältä kuollut.

Ap

Vierailija
644/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista ja kuulumisten kyselystä! Tilanne aika ennallaan. Eilen iltamyöhällä sain kuulla vuolaita anteeksipyyntöjä ja hän teki muutamia asioita puolestani, selvästi (muka) hyvittelymielessä. Otin ne rauhallisena vastaan, mutta en vastannut kummemmin mitään. Niin se ei tule menemään, että anteeksi pyytämällä saa minut taas hiljaiseksi, ja että kaikki jatkuu ennallaan.

Ap

Kovasti tsemppiä ja jaksamista! Oot ollut ajatuksissa ja vaikutat todella mukavalta ihmiseltä, vaikka ei tunnetakaan. Älä unohda murehtimisen keskellä itseäsi, yritä tehdä asoita mistä saat hyvää mieltäkin! Jätä lapset miehesi hoiviin ja ota aikaa itsellesi. Käy syömässä, ulkoile jne. Kiva olis, jos jaksat ja ehdit kertoa kuulumisia. Seuraan tätä ketjua aamulla ensimmäisenä ja pitkin päivää. :)

Vierailija
645/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kovasti tsemppiä ja jaksamista! Oot ollut ajatuksissa ja vaikutat todella mukavalta ihmiseltä, vaikka ei tunnetakaan. Älä unohda murehtimisen keskellä itseäsi, yritä tehdä asoita mistä saat hyvää mieltäkin! Jätä lapset miehesi hoiviin ja ota aikaa itsellesi. Käy syömässä, ulkoile jne. Kiva olis, jos jaksat ja ehdit kertoa kuulumisia. Seuraan tätä ketjua aamulla ensimmäisenä ja pitkin päivää. :)

Kiitos kovasti kauniista sanoistasi!

Ap

Vierailija
646/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta apua mitä rajojen rikkomista. Tekee niin pahaa AP:n puolesta ja toivon, että jossain vaiheessa mahdollisimman lähitulevaisuudessa pystyt lähtemään. Ymmärrän kyllä sun elämän realiteetit, ne syyt miksi et pysty (yksinäisyys, lapset, mielenterveys). On vaikeaa :/ lähetän voimia.

Kylmä totuus on, että olet monogaaminen ihminen polyamorisessa suhteessa, niin, että mies on yksin päättänyt näin. Ja se kun ei nyt vaan mene niin.

Vierailija
647/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tuetaan sua täällä, kun sulla ei ole nyt ystäviä, jos vaan jaksat ja haluat tänne kirjoitella. 

Lämmin halaus! Kyllä elämä muuttuu vielä paremmaksi, kun siitä tekee paremman <3

Vierailija
648/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pidä vaan pääsi miehen kanssa. Yrittää vaan tosiaan että unohtaisit kaiken ja sitten homma jatkuisi "normaalisti" (miehen mielestä). Tekee kaikkensa että saisi pitää molemmat. Sitäkään ei tiedä mitä kaikkea on tuolle toiselle naiselle sanonut. Olen ollut vastaavanlaisessa tilanteessa ja kyllä siinä tuppaa tunteet kuolemaan ja lopulta se toinen vaan inhottaa. Pysy vahvana äläkä anna periksi! Mies tekee väärin. Et sinä. Voimia sinulle. <3

Vierailija
649/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kauniista sanoistanne! Merkitsevät paljon!

Ap

Vierailija
650/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, mutta apua mitä rajojen rikkomista. Tekee niin pahaa AP:n puolesta ja toivon, että jossain vaiheessa mahdollisimman lähitulevaisuudessa pystyt lähtemään. Ymmärrän kyllä sun elämän realiteetit, ne syyt miksi et pysty (yksinäisyys, lapset, mielenterveys). On vaikeaa :/ lähetän voimia.

Kylmä totuus on, että olet monogaaminen ihminen polyamorisessa suhteessa, niin, että mies on yksin päättänyt näin. Ja se kun ei nyt vaan mene niin.

Mun mielestä suurempi syy, ettei ap pysty eroamaan on se, ettei hän halua erota.

Sitten seuraavana tulee eroamisen työläys (maatila ja kotieläimet, yhteiset lapset, yhteinen koti, yhteiset velat). Ero käytännössä mahdoton tuossa mielenkantimissa, sillä jo pelkästään omaisuuden erottelu on yhtä helvettiä.

Ellei äijä tee niin, että muuttaa muijan kämppään suoraan, kaikki muu jää ennalleen (lapset ja kotieläimet ja ap jää sinne, missä ovat nytkin) ja ukko maksaa tilille x summan rahaa.

Vierailija
651/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
652/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vastaavanlaisessa tilanteessa ja kyllä siinä tuppaa tunteet kuolemaan ja lopulta se toinen vaan inhottaa. /quote]

Sama täällä. Viisi vuotta meni vielä kärvistellessä vastaavantyyppisessä tilanteessa ja voin sanoa, että kaikki rakkaus ja hellät tunteet kuolivat aivan täysin minulta.

Onneksi ukko sitten vihdoin valitsi toisen naisen ja häipyi.

Vierailija
653/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok. Eli nyt on tämä vaihe menossa (lepyttely).

Kohta on taas helvetti irti, kun painuu ämmän luo. 

Vierailija
654/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
655/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta mitä ihmettä, mun mies on sanonut mulle kaikki noi esimerkkilauseet varmaan kymmeniä kertoja. Mutta eihän nuo yksinään voi merkata narsistisuutta. Tai siis vaikea uskoa että mieheni olisi narsistinen vaikka hänen riitelytapansa on kyllä tosi rasittava. Ainakin se on saanut mut uskomaan että vika on mussa, oon hullu ja tarvitsisin apua. Mutta mistä sen erottaa että onko vika todella mussa vai onko hän asiaton mua kohtaan?

Vierailija
656/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta mitä ihmettä, mun mies on sanonut mulle kaikki noi esimerkkilauseet varmaan kymmeniä kertoja. Mutta eihän nuo yksinään voi merkata narsistisuutta. Tai siis vaikea uskoa että mieheni olisi narsistinen vaikka hänen riitelytapansa on kyllä tosi rasittava. Ainakin se on saanut mut uskomaan että vika on mussa, oon hullu ja tarvitsisin apua. Mutta mistä sen erottaa että onko vika todella mussa vai onko hän asiaton mua kohtaan?

No ihan vähintään on asiaton sinua kohtaan eikä osaa toimia rakentavasti parisuhteessa ja on jotain vikaa/kypsymättömyyttä. 

Vierailija
657/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
658/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on siitä harvinainen ketju, että kaikki on ap:n puolella.

Vierailija
659/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "ystävä" nainen voi olla myös kusetettu tässä casessa, mutta silti sympatiat ihan täysin ap:n puolella.

Vierailija
660/2372 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Miehen käytös on sellaista että sitä ei voi mitenkään puolustaa tai hyväksyä. Ja monet kokeneet samaa niin ymmärtävät ap:n tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi