Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen

Sarita
05.09.2022 |

Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.

Kommentit (2372)

Vierailija
541/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä voisit nyt ensimmäisenä tehdä, on lakata suojelemasta miestäsi. Aina kun joku kysyy missä mies on, vastaat ystävänsä Mirkun tykönä. Koska mies väittää että kyse on vain ystävästä, niin mitä sitä peittelemään. Lapsetkin varmasti tietää enemmän kuin luulet. Kyllä ihmiset teidän elämässä alkaa pikku hiljaa ihmettelemään miehesi suhdetta Mirkkuun ja ajankäyttöä ystäväänsä perheen sijaan.

Jos miehesi sitten päättää jossakin vaiheessa erota ja valita Mirkun, niin kaikki tietää siinä vaiheessa että mies on petturi eikä Mirkku ole mikään uusi tuttavuus ja suhde puhtaalta pöydältä.

Vierailija
542/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin seuraavan kerran kun mies on lähdössä että ottaa lapset mukaansa. Sanoisin että olen tutustunut yhteen uuteen ystävään netin kautta. Se on mies ja mulla on nyt menoa. Olen lähdössä sen kämpille laittamaan ruokaa ja juttelemaan kun se mies käy läpi eroaan. Tarttee mun tukea. Ihan pokkana tekisin näin. Lähtisin autolla pihasta ja sanoisin että tulen ehkä tunnin tai viiden tunnin kuluttua takaisin! Jos mies tekee näin niin MIKSI IHMEESSÄ SINÄ ET SAISI TEHDÄ?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin seuraavan kerran kun mies on lähdössä että ottaa lapset mukaansa. Sanoisin että olen tutustunut yhteen uuteen ystävään netin kautta. Se on mies ja mulla on nyt menoa. Olen lähdössä sen kämpille laittamaan ruokaa ja juttelemaan kun se mies käy läpi eroaan. Tarttee mun tukea. Ihan pokkana tekisin näin. Lähtisin autolla pihasta ja sanoisin että tulen ehkä tunnin tai viiden tunnin kuluttua takaisin! Jos mies tekee näin niin MIKSI IHMEESSÄ SINÄ ET SAISI TEHDÄ?!

Ai että, tällaisen tekemisestä olen haaveillut. Olen vaan älyttömän konfliktinpelkoinen ja menen helposti lukkoon ja sisälle "kuoreeni" ristiriitatilanteissa.

Heräsin kyllä aamuyöstä jotenkin voimaantuneena, kiitos teidän. En aio olla enää kynnysmatto. Tehköön mitä tekee, mutta minä en makaa enää maassa kärsivänä. Itsesääli ja syiden niskoilleen ottaminen loppuu NYT! Saa nähdä miten käytännössä toteutuu, mutta olo on tänään erilainen. Jos lähtee, niin menköön, ehkä löytyy joku muu. Ja jos ei niin pärjään yksinkin. Nauttikoon toistensa seurasta aivan vapaasti.

Ap

Vierailija
544/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu! Ja kuuntele omia tunteitasi. Mies ehdotti kolmistaan ajan viettämistä. Kun et sellaista halua, niin suostuminen söisi vain lisää mielenterveyttäsi. (Tuskin kukaan muukaan haluaisi omaan parisuhteeseen kolmansia pyöriä). Koita tehdä asioita, jotka vahvistavat sinua. Olet ehkä kuvitellut että mies on tukipilarisi, mutta paras pilari olet kyllä itse itsellesi. Sinulla on elämässä paljon hyvää mm. lapset ja eläimet. Kannattaa lukea läheisriippuvuudesta.

Vierailija
545/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että, tällaisen tekemisestä olen haaveillut. Olen vaan älyttömän konfliktinpelkoinen ja menen helposti lukkoon ja sisälle "kuoreeni" ristiriitatilanteissa.

Heräsin kyllä aamuyöstä jotenkin voimaantuneena, kiitos teidän. En aio olla enää kynnysmatto. Tehköön mitä tekee, mutta minä en makaa enää maassa kärsivänä. Itsesääli ja syiden niskoilleen ottaminen loppuu NYT! Saa nähdä miten käytännössä toteutuu, mutta olo on tänään erilainen. Jos lähtee, niin menköön, ehkä löytyy joku muu. Ja jos ei niin pärjään yksinkin. Nauttikoon toistensa seurasta aivan vapaasti.

Ap

Ihan mahtavaa! Voit mennä pariterapiaan yksinkin. Seurakunnalta saattaa saada ilmaista apua ja kuntanne mielenterveyspalveluista.

Naistenlinja ja nollalinja auttavat myös.

Vierailija
546/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu! Ja kuuntele omia tunteitasi. Mies ehdotti kolmistaan ajan viettämistä. Kun et sellaista halua, niin suostuminen söisi vain lisää mielenterveyttäsi. (Tuskin kukaan muukaan haluaisi omaan parisuhteeseen kolmansia pyöriä). Koita tehdä asioita, jotka vahvistavat sinua. Olet ehkä kuvitellut että mies on tukipilarisi, mutta paras pilari olet kyllä itse itsellesi. Sinulla on elämässä paljon hyvää mm. lapset ja eläimet. Kannattaa lukea läheisriippuvuudesta.

Hän on niin heikko tällä hetkellä, koska on tukeutunut mieheen, joka ei häntä tue. Kun hän heittää huonon tuen syrjään, olo vakautuu. Se saattaa tapahtua nopeastikin.

Vierailija
548/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Loistava juttu! Konflikteja ei tarvitse pelätä. Ne on väistämättömiä nyt teidän tilanteessa. On hyvä miehellekin nähdä ja tajuta että et aio kaikkea niellä ja elät vaikka sitten ilman häntä. Tehkööt niin kuin haluaa ja tee sinäkin. Voit käytännössä alkaa elää niin kuin olisitte jo eronnut. Keskityt vaan itseesi ja lapsiin. Ihan surutta voit mennä työkavereiden kanssa illanistujaisiin tai mitä haluatkaan tehdä. Se on yllättävän virkistävää tuollaisessa tilanteessa. Kannattaa myös koittaa jättää hempeilyt pois. Koita ajatella mies kämppiksenä. Tekee omiaan ja niin sinäkin. Ihana kuulla että olet jo parempaan päin. Tsemppiä!

Vierailija
549/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vau, nyt vain mieli korkealle ja teet mitä vaatii oman onnesi eteen! Vaikka tuntuisi hankalalta, se päivä koittaa vielä, kun olo on kevyt ja huoleton.

Vierailija
550/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin myös soittaa sukulaiselle ja jutella viikonloppusuunnitelmista miehen kuullen. Tyyliin " olisi kiva lähteä lapsen harrastusreissulle koko porukalla, harmi vaan kun miehellä menee niin paljon aikaa mirkun kanssa niin hän taitaa jäädä pois matkasta" ihan pokkana vaan pohdintoihin mukaan miehen ajankäyttö.

Olen itse suojellut alkoholistia ja kun lopetin suojelun niin tapahtui merkittävä muutos alkoholistin omassa tilanteen ymmärtämisessä.

Vierailija
551/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto tää oli hyvä! Mulla tyrskähti aamukahvit näppikselle.

Toi on muuten tosi hyvä, kun ap:lla on auto omassa käytössä, niin hän todellakin voisi tehdä näin (vaikka todellisuudessa menisi vaikkapa vain ajelulle yksinään).

Ap:n pitäisi kaivaa nyt itsestään se kunnon bitch, jolla on pokkaa tehdä ja sanoa mitä tahansa. Kaivaa sellainen kunnon raivo esiin. Ja ottaa asenne, että vitut mistään, haistakaa kaikki v ttu. Ja lopettaa sellainen nöyristely, matelu ja itkeminen. Siitä vihasta ja vitut mistään asenteesta saa mielettömästi draivia ja virtaa. Mä pääsin vastaavassa tilanteessa yli siten, että jostain musta vain kuoriutui sellainen ämmä, joka sanoi kaiken päin naamaa ja tein ihan mitä vain. Mieheni siis jäi kiinni toisen naisen kanssa ja jätti minut 20 vuoden avioliiton jälkeen tuosta noin vain.

Vierailija
552/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mahtavaa! Kaiva se sisäinen raivo esiin ja ota asenne tyyliin vitut mistään! Minähän sanon ja teen mitä vain ja mies saa kuulla kunniansa! Tyyliin haistakaa kaikki vitut ja Mirkku myös. Ole raivona ja näytä se. Ole sellainen vittumainen ja pahantuulinen ämmä, äläkä välitä mistään. Älä ruikuta, äläkä itke. Pääse sellaiseen raivomoodiin. Vihasta saat mielettömästi virtaa.

Vierailija
553/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa todella mukavalta ihmiseltä. Haluaisin olla jopa hänen kaverinsa ja tukea häntä oikeasti, sillä olen käynyt saman helvetin läpi itsekin.

Vierailija
554/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ideoita on tullut Ap:lle, itse vielä täsmentäisin sitä, että tuo asiasta puhuminen on tosiaan tärkeää ja vapauttavaa. Henkisen väkivallan pahin vihollinen on avoin puhuminen! Sekä miehelle itselleen että ulkopuolisille. Miehen kanssa voi heittäytyä ihan tyhmäksi ja avata hänen puhettaan tyyliin: Tarkoitatko siis, että sinun mielestäsi kaikki tapahtunut on minun syytäni? Nyt sun kannattaisi Ap etsiä elämääsi ihmisiä ja viettää aikaa heidän kanssaan, se on sulle monin tavoin tärkeää vaikka liittonne jatkuisikin. Et saa ripustautua mieheen ja jäädä kotiin.

Vierailija
555/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ap,

Kun suljet yhden oven perässäsi, kaksi muuta aukeaa.

Niin kauan kuin vellot nykyisessä tilanteessasi, jotain kaunista ja hyvää jää kokematta. Tuolla on koko maailma sinua varten. Uusia ihmissuhteita ja ystäviä odottaa, kun uskaltaudut pois sieltä kuopasta. Se on sinusta kiinni!

Tsemppiä ja voimia <3

Vierailija
556/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vaan järkkäämään tapaamisia ja menoja jonne sitten ihan surutta lähdet. Jos mies alkaa jotain vinkumaan niin voit tokaista että "onhan sullakin menoja, miks mulla ei sais olla?" ja vaan kylmästi lähdet etkä vastaile jos soittelee tai laittaa viestiä. Korkeintaan vain "jutellaan kun olen kotona olen nyt Maken luona!". Miehesi pitää sinua itsestäänselvyytenä joka vain odottaa kiltisti kotona sillä aikaa kun herra pitää hauskaa Mirkun kanssa. Mitään syytä ei ole miehellä sua rajoittaa tai estää tekemästä kun itsekkin tekee mitä lystää sun tunteista välittämättä.

Vierailija
557/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala vaan järkkäämään tapaamisia ja menoja jonne sitten ihan surutta lähdet. Jos mies alkaa jotain vinkumaan niin voit tokaista että "onhan sullakin menoja, miks mulla ei sais olla?" ja vaan kylmästi lähdet etkä vastaile jos soittelee tai laittaa viestiä. Korkeintaan vain "jutellaan kun olen kotona olen nyt Maken luona!". Miehesi pitää sinua itsestäänselvyytenä joka vain odottaa kiltisti kotona sillä aikaa kun herra pitää hauskaa Mirkun kanssa. Mitään syytä ei ole miehellä sua rajoittaa tai estää tekemästä kun itsekkin tekee mitä lystää sun tunteista välittämättä.

Kiitos kaikille tsempeistä, kauniista sanoistanne, perheelle potkimisesta ja neuvoista! Kiitos

Selkä suorempana lähdin tähän päivään. Mua ei saatana enää poljeta! Perkele nyt riittää!

Ap

Vierailija
558/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap!! Nyt on oikea asenne!!

T. se jonka äijä jätti 20 v liiton jälkeen toisen naisen takia ja josta kuoriutui "vitut mistään" bitch.

Vierailija
559/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa sulle teemabiisi päivään! Tsemppiä!

Ota myös voima-asentoja. Seiso voimakkaana ryhdissä jalat vähän harallaan. Kädet vyötäröllä tai voittajatuuletuksessa, saat oikeita hormoneja kehoon.

Vierailija
560/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille tsempeistä, kauniista sanoistanne, perheelle potkimisesta ja neuvoista! Kiitos <3

Selkä suorempana lähdin tähän päivään. Mua ei saatana enää poljeta! Perkele nyt riittää!

Ap

(Siis takapuoleen potkimisesta)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme