Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen

Sarita
05.09.2022 |

Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.

Kommentit (2372)

Vierailija
521/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde Olet niin paljon enemmän arvoinen

Vierailija
522/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se ukko postissa tänne niin annan mojovan potkun persuuksiin!

Lapsille sanot että Karma-täti vähän kouluttaa isukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, kuinka kauan miehesi yleensä viettää aikaa noilla reissuillaan?

Entä onko poissa viikonloppuisin?

1-4 tuntia keskimäärin, joskus harvemmin ns. kokopäivän juttuja. Öitä ei ole ollut pois.

Ap

Siis matkoineen? Kauanko siellä perillä? Katsopa ukon kännykän kuvat.

Vierailija
524/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka teistä naimisissa olevista naisista voisi käyttäytyä kuin ap:n mies?

Pystyttekö edes kuvittelemaan tilannetta, että jätätte miehenne itkemään kotiin ja lähdette kokkailemaan kaverimiehen kotiin, tai vähän kävelyttämään koiria tai tekemään muuta kivaa. Ja tietäisit, että mies on sinuun rakastunut ja olisit jopa suudellut tuota miestä? Ja oma miehesi itkisi, että ei kestä tätä, ei edes sukkia kykene pesemään, kun on niin hajalla, mutta sinä vaan sanoisit, että minä en kaverimiehestäni luovu ja lähtisit taas samana iltana tuon miehen kotiin ihan pokkana.

Olen koittanut miehelleni kääntää asiaa näin päin, mutta aina lopputulos se, että olisi täysin eri asia, kun hän on antanut minulle niin paljon (henkistä tukea) menneinä vuosina, ja minä en ole häntä osannut tukea.

Ap

Miten kauan miehesi on esittänyt asian olevan noin? Siis tuo kyllä kuulostaa kaupankäynniltä eli koska on tukenut ja sinä hänen mielestään et, niin hän saa nyt satuttaa sinua. Ihankohan yhtä paljon kuin on omasta mielestään tukenut. Pirullisesti väännetty minun mielestäni.

Vierailija
525/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa että mies on löytänyt mukavaa seuraa. :3

Sinusta on kiva, että lapset saavat kasvaa henkisesti keskenkasvuisen isän ja uupuneen äidin seurassa? Elää valheen keskellä ilman etteikö se vaikuttaisi heidän itsetuntoonsa? Itselleni samanlainen kulissi lapsuudessa teki tosi syvät arvet joista en edelleenkään ole täysin toipunut.

Katsos beibi kun elämä ei ole vain kivaa vaan kun parisuhteessa kumi jää käytöstä alkaa vastuu.

Vierailija
526/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä hypoteettinen kysymys: Jos asiat olisivat ihan oikeasti juuri niin kuin mieheni ne minulle on kertonut. Jos olisi pakko valita, valitsisi minut. Ei haluaisi kuitenkaan jättää ystäväänsäkään, seuraukset voisivat olla kohtalokkaat (mt-ongelmainen). Ei petä enää. Jos asia ihan ihan oikeasti olisi juuri näin, niin onko silloin kaikki hänen toiminnassa ok ja minä yritän nyt vaan sopeutua. Voisiko joku vielä vastata ihan objektiivisesti tähän?

Ap

En pystyisi. Ei vaan onnistuisi. Joko valitsee minut tarkoittaen ettei pidä yhteyttä tähän henkilöön jonka kanssa ylitti rajoja.

Tuo on klassinen vedätys akoilta kun peli on menetetty, alkaa kertoilla itsariyrityksestä.

Ukon ex muka oli, ja samalla viikolla ajeli kotterollaan terveenä kun pukki (vuohinaaras?) kyttäämässä tekemisiäni.

Vierailija
527/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, kuinka kauan miehesi yleensä viettää aikaa noilla reissuillaan?

Entä onko poissa viikonloppuisin?

1-4 tuntia keskimäärin, joskus harvemmin ns. kokopäivän juttuja. Öitä ei ole ollut pois.

Ap

Siis matkoineen? Kauanko siellä perillä? Katsopa ukon kännykän kuvat.

Harrastuksen jälkeen saattaa jäädä esim. puoleksi tunniksi-tunniksi juttelemaan, muuten kyläilyaika n.2-3 tuntia. Joskus enemmän ja joskus vähemmän.

Ap

Vierailija
528/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka teistä naimisissa olevista naisista voisi käyttäytyä kuin ap:n mies?

Pystyttekö edes kuvittelemaan tilannetta, että jätätte miehenne itkemään kotiin ja lähdette kokkailemaan kaverimiehen kotiin, tai vähän kävelyttämään koiria tai tekemään muuta kivaa. Ja tietäisit, että mies on sinuun rakastunut ja olisit jopa suudellut tuota miestä? Ja oma miehesi itkisi, että ei kestä tätä, ei edes sukkia kykene pesemään, kun on niin hajalla, mutta sinä vaan sanoisit, että minä en kaverimiehestäni luovu ja lähtisit taas samana iltana tuon miehen kotiin ihan pokkana.

Olen koittanut miehelleni kääntää asiaa näin päin, mutta aina lopputulos se, että olisi täysin eri asia, kun hän on antanut minulle niin paljon (henkistä tukea) menneinä vuosina, ja minä en ole häntä osannut tukea.

Ap

Miten kauan miehesi on esittänyt asian olevan noin? Siis tuo kyllä kuulostaa kaupankäynniltä eli koska on tukenut ja sinä hänen mielestään et, niin hän saa nyt satuttaa sinua. Ihankohan yhtä paljon kuin on omasta mielestään tukenut. Pirullisesti väännetty minun mielestäni.

Ollut jo vuosia sitä mieltä, aina riitatilanteessa kaivaa sen kortin esille ja välillä muutenkin.

Ap

Vierailija
529/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä suhde.

Vierailija
530/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nyt vaan tekosyy heittää sulle tuollaista syyttelyä että voi jatkaa naisen tapailua. Eli tuntuu vähän erikoiselta että syyttää sua tuen antamattomuudesta mutta samalla hyysää jotain tukea tarvitsevaa toista naista. En tajua miehen logiikkaa, eikös tuossa pitäisi mennä voimavaroja hänellä vain enemmän. Haiskahtaa kyllä vähän suhteelta ja että mies ehkä valehtelee sulle. Täällä jo moni sanonutkin mutta kannattaa varautua eroon, tai siis että vähän ennakkoon pohtisit talousasioita jne jos huonosti käy, ettei tulisi niin shokkina sitten.

Voimia!

Vierailija
531/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ukko on sitä "ystävää" pannut, aivan varmasti.

Vierailija
532/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin alan kallistuu nyt siihen, että nuo reissut ovatkin panoreissuja. Sori nyt vaan.

Vierailija
533/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
534/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis kyllä kunnolla tempaista ukkoa turpaan. Sitten voi ryömiä vosunsa luokse itkemään. Sika sinua ja lapsia kohtaan. Ei jumalauta.

Vierailija
535/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ukkos jo kotiutunu panoreissultaan?

Vierailija
536/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan puivat tänään siellä tätä ap:ta, että ap pohtii, että laittaa ukon valitsemaan jomman kumman. Nyt he varmaan pohtivat, kehtaisko alkaa ihan kunnon suhteeseen ja onko miehellä pokkaa jättää ap.

Vierailija
537/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap! Olet hankalassa tilanteessa. Muista, asioilla on tapana järjestyä. Et ehkä itse halua erota miehestä, mutta mies tällä hetkellä tuhoaa suhdettanne. Ei välttämättä itsekään ymmärrä että paluuta vanhaan ei tule koskaan enää olemaan. Tee asioita sen eteen, että valmistaudut myös eroon. Mieti raha-asiat, asuminen jne. Mene terapiaan, yritä löytää harrastuksia, uusia kavereita jne. Kaiken kaikkiaan hoida itseäsi. Mies on tiensä valinnut, mutta myös sinulla on oikeus ottaa ohjat omiin käsiin.

Vierailija
538/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

öitä, ap

Vierailija
539/2372 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja tsemppiä! <3

Vierailija
540/2372 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Jos saisit vähän etäisyyttä tilanteeseen niin huomaisit miten sairasta tuo on. Syy ei ole sinussa. Syy on pskassa miehessä. Tämä sun täytyisi nähdä ja päästä pois.

Suututtaa lukea noita sun viestejä kun näkee miten miehesi manipuloi sinua ihan kuus nolla. Pelasta itsesi hyvä nainen. Tekisi mieli läpsiä sua naamaan että heräisit :D oikeasti, sinä et ole syyllinen vaan miehesi on. Hän on epäreilu kun kohtelee sua tolla tavalla. Kunpa saisit kerättyä itsesi ja lähdettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi