James Bond 007 Official
Kesän Bond-putken ja keskustelujen innoittamana oma ketju 007:n tosifaneille. Asiaa aiheesta ja aiheen sivusta, spekulointia seuraavasta leffasta ja tulevien tv-uusintojen seurantaa. Kuka messissä?
Katso lähetysajat : James Bond 007 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4665)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi klanipää vieläkin vaan on jotenkin kuuma.
Kävin eilen katsomassa The Menun. Luulin että se kesäinen hikoilu oli jo historiaa mutta meinasin että hän on hyvä näyttelijä niin käyn aikani kuluksi katsomassa hänen uusimman leffansa. Ei olisi pitänyt mennä.
Sama. Mun on nyt vissiin pakko hyväksyä etten voi katsella Fiennesin elokuvia ilman että hikirauhaset kärsii liikaa. Palasin tähänkin ketjuun kuukauden tauon jälkeen vaan koska muistin ton Malloryn esittelyvideon. Ei ihme että sillä lentoemännällä ja jollain laulajattarella meni pollat sekasin Fiennesin takia.
Mä nauran ääneen:D Siis toi lentoemäntä selittää 60minutessa yhden yön jutustaan Fiennesin kanssa yhtä tosissaan kun kyseessä olisi suunilleen kuulento. Ralph nuollut hänen värkkiään. Hyi ketä kiinnostaa? Laulaja puolestaan kirjottanut ihan kolumnin lehteen missä kertoo miten Ralph otti hänet edestä ja takaa.
Katsoin youtubesta ton 60 minutes haastattelun. Apua mikä myötähäpeä🙈
Piti käydä katsomassa YouTubesta tuo mainitsemanne australialaisen lentoemännän haastattelu. No, siinä olivat ne hänen viisitoista minuuttiaan julkisuudessa! Ei hän kyllä sanonut haastattelussa sitä, mitä täällä väitettiin hänen sanoneen...
Kova oli hinku julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä. Kertoi haastattelussa että oli aiemmin toiminut prostituoituna ja Fiennes halusi sen takia hiv testiin. Voi luoja kuinka nolo soppa. Sen laulajan ja Ralphin suhteesta rupeaa olemaan parikymmentä vuotta mutta silti se nainen jauhaa Ralphista vielä tänäkin päivänä. Kyllä mä kehotan että pysykää sisaret kaukana Mallorystä.
Missä haastattelussa hän muka kertoi tuollaista? Ei ainakaan 60 Minutes Australia -ohjelman haastattelussa!
Googlasin Ralph Fiennes aids ja sen mukaan käynyt hiv testissä sen jälkeen kun tämä lentoemäntä kertonut lehdissä on entinen maksullinen. Kovin on komea ja karismaattinen mies mutta joku vika hänessä on oltava ettei löydä laadukkaampaa seuraa itselleen.
Mä en ymmärrä miksi jauhaa Fiennesin seksielämästä. Noi molemmat naiset oli aikuisia ihmisiä ja Fiennes teki heille heti selväksi ettei ole parisuhdetta vailla. Silti molempien naisten mukaan oli todella lempeä molemmille. Täällä puhutaan ihan kuin hän olisi joku Bill Cosby tai Armie Hammer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin eilen katsomassa The Menun. Luulin että se kesäinen hikoilu oli jo historiaa mutta meinasin että hän on hyvä näyttelijä niin käyn aikani kuluksi katsomassa hänen uusimman leffansa. Ei olisi pitänyt mennä.
Sama. Mun on nyt vissiin pakko hyväksyä etten voi katsella Fiennesin elokuvia ilman että hikirauhaset kärsii liikaa. Palasin tähänkin ketjuun kuukauden tauon jälkeen vaan koska muistin ton Malloryn esittelyvideon. Ei ihme että sillä lentoemännällä ja jollain laulajattarella meni pollat sekasin Fiennesin takia.
Mä nauran ääneen:D Siis toi lentoemäntä selittää 60minutessa yhden yön jutustaan Fiennesin kanssa yhtä tosissaan kun kyseessä olisi suunilleen kuulento. Ralph nuollut hänen värkkiään. Hyi ketä kiinnostaa? Laulaja puolestaan kirjottanut ihan kolumnin lehteen missä kertoo miten Ralph otti hänet edestä ja takaa.
Katsoin youtubesta ton 60 minutes haastattelun. Apua mikä myötähäpeä🙈
Piti käydä katsomassa YouTubesta tuo mainitsemanne australialaisen lentoemännän haastattelu. No, siinä olivat ne hänen viisitoista minuuttiaan julkisuudessa! Ei hän kyllä sanonut haastattelussa sitä, mitä täällä väitettiin hänen sanoneen...
Katsoin kanssa. On mahtanut Fiennes myöhemmin katua kymppikerhoon liittymistä.
Tuskin oli ekakerta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi jauhaa Fiennesin seksielämästä. Noi molemmat naiset oli aikuisia ihmisiä ja Fiennes teki heille heti selväksi ettei ole parisuhdetta vailla. Silti molempien naisten mukaan oli todella lempeä molemmille. Täällä puhutaan ihan kuin hän olisi joku Bill Cosby tai Armie Hammer.
Ihmettelen vähän samaa. Esim. Hugh Grant oikeasti pidätettiin huorista ja on sen jälkeen tehnyt lapsia vuoron perään kahden eri naisen kanssa. Ashton Kutcherin panojutut päätti avioliiton Demi Mooren kanssa. Kobe Bryant petti vaimoaan minkä kerkesi. Silti näistä mistään ei jauheta niin kuin siitä että Fiennes joskus nussi lentokoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vähän samaa. Esim. Hugh Grant oikeasti pidätettiin huorista ja on sen jälkeen tehnyt lapsia vuoron perään kahden eri naisen kanssa. Ashton Kutcherin panojutut päätti avioliiton Demi Mooren kanssa. Kobe Bryant petti vaimoaan minkä kerkesi. Silti näistä mistään ei jauheta niin kuin siitä että Fiennes joskus nussi lentokoneessa.
Fiennes ei ollut sinkku muistaakseni sen enempää lentoemännän kuin laulajankaan kanssa sekstaillessaan. Hän ei ehkä tajunnut, että naiset myisivät tarinansa roskalehdille, mikä oli uskomattoman tyhmää häneltä. Ainakin yksi Fiennesin eroista johtui siitä, että puoliso sai tiedon hänen uskottomuudestaan, kun asia tuli kaikkien muidenkin maailman ihmisten tietoon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiennes ei ollut sinkku muistaakseni sen enempää lentoemännän kuin laulajankaan kanssa sekstaillessaan. Hän ei ehkä tajunnut, että naiset myisivät tarinansa roskalehdille, mikä oli uskomattoman tyhmää häneltä. Ainakin yksi Fiennesin eroista johtui siitä, että puoliso sai tiedon hänen uskottomuudestaan, kun asia tuli kaikkien muidenkin maailman ihmisten tietoon...
Lentoemäntää nusissiessa oli sinkku. Francesca Annisin kanssa erosivat virallisesti sen jälkeen kun toi "laulajatar" vuoti hänen ja Ralphin "suhteen" lehtiin. Francesca kyllä totesi itsekkin että hänen ja Ralphin suhde oli tullut jo muutenkin tiensä päähän ja muuttunut pelkäksi ystävyydeksi.
Vierailija kirjoitti:
Turhaksi mennyt tämäkin ketju.
Ketju on ollut alusta saakka mukahauskojen tyhjännaurajien kokoontumisajot. Työpaikan kahvihuoneiden painajaisporukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai hänessä on jotain outoa karismaa. Mun mielestä se on melkein kuumempi nyt vanhempana näissä häijyissä rooleiissa kun nuorena ja komeana niissä romanttisissa kun aina iski jonkun toisen miehen vaimon.
Enpä tiedä... Haluaisin Fiennesin seuraavan elokuvaroolin olevan sellainen, jossa hänellä olisi kaunis rakkaustarina jonkun samanikäisen englantilaisen naisnäyttelijän - tai miksei miesnäyttelijän - kanssa. Ja kyllä se nuori ja komea Fiennes esimerkiksi Humisevassa harjussa tai Englantilaisessa potilaassa varasti sydämeni. Karismaa on toki tullut lisää iän myötä! Fiennes on pahojen ja psyykkisesti sairaiden ihmisten rooleja tehdessään niin uskottava, ettäelokuvia on vaikea katsoa ja niistä jää ahdistunut olo päivä- tai jopa viikkokausiksi...
Itse katsoin elokuvan Spider enkä kyllä katso toista kertaa. Ralph ei edes sanonut montaa sanaa koko elokuvassa mutta oikeasti osasi näytellä skitsofreenikkoa niin hyvin että minua kanssa ahdisti vielä jälkikäteen. Itse tykkään häneltä eniten rooleista missä ei ole romantiikkaa eikä ole seinähullu kuten Quiz Show, Kukkoilijat, The Dig, Lukija ja lempielokuvani The Grand Budapest hotel. Romanttisissa rooleissa kuten Englantilainen potilas ja Jutun loppu se on niin intensiivinen katseineen että saa polveni turhan veteläksi. Hänen ohjaama Invisible woman on kyllä aivan ihana elokuva ja Felicity Jones teki elämänsä roolisuorituksen!
Katsoin Jutun loppu elokuvan ja meininki oli Juliannen kanssa sitä luokkaa etten voinut olla miettimättä millä Ralph estää stondiksen tossa tilanteessa. Hinkkasivat itseään toisiaan vasten ilkosen alasti ja suutelivat kuin hullut. Luulis että väkisin viisari värähtää.
Näyttelijät eivät ole ilkialasti, vaikka siltä näyttäisikin. Kriittiset paikat peitetään ihonvärisillä suojilla, ja editointivaiheessa esimerkiksi niiden kuminauhat häivytetään digitaalisesti.
No Fiennes nyt on ainekin ollut alasti lähes joka elokuvassa minkä olen häneltä nähnyt. Lapsuudesta jäänyt mieleen elokuva Baby of macon missä pyöriskeli munasilaan siellä heinien seassa sen naisen kanssa ka sitten se eläin hyökkäsi sen kimppuun. Yksi sairaimpia elokuvia mitä olen ikinä nähnyt.
Mikä eläin hyökkäsi Fiennesin kimppuun? Craig selviytyi vaivatta ainakin varaanien hyökkäyksestä.
Taidan elää jossain rinnakkaistodellisuudessa, jossa Fiennesillä on aina ainakin jotain yllään, oli se sitten kuinka minimaalista tahansa. Tai sitten en ole nähnyt samoja elokuvia kuin te muut!
Se oli joku sonni joka iski sarvensa Fiennesin mahaan. Siinä kohtauksessa ainekin oli molemmat näyttelijät niin aataminasussa kun olla ja voi kun se nainen pimpero paljaana kiskoi Ralphilta housut jalasta ja paljasti tämän miehuuden.
Löysin tämän klipin netistä. Siis toi on meidän Mallory😅
En löytänyt klippiä, mutta kun etsin sitä nettihaulla, jouduin kauhukseni jollekin sellaiselle sivustolle, että jouduin tyhjentämään tietokoneen koko selaushistorian... Linkki, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras Bond-laskettelukohtaus?
Kuoleman katse, pappa Moore ja täysin randomit Beach boys musat keskellä kohtausta.
Vähän aliarvostettu Bondi, mutta yksi omia suosikkeja. Kohtaus 8+/10, musiikit 10/10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikit tässäkin 10/10, itse kohtaus vain 5/10. Lasenby oli kökkö 007.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan tarvi pelätä että sellaista Kreikin Bondeista löytyisi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan tarvi pelätä että sellaista Kreikin Bondeista löytyisi :D
No ainakin Craig oli hemmetin hyvännäköisissä tummissa lasketteluvaatteissa jossain Alpeilla. Suksia ei tainnut kyllä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman katse, pappa Moore ja täysin randomit Beach boys musat keskellä kohtausta.
Oli kyllä niin Mooren vekkuliin tyyliin sopivaa menoa. Ei oikein muille Bondeille olisi istunut... Korkeintaan Brosnanille ehkä.
Tästä jäbästä povataan nyt seuraavaa Bondia:
"James Bond favourite Aaron Taylor-Johnson has already filmed classic 007 gun barrel sequence"
https://metro.co.uk/2022/12/11/aaron-taylor-johnson-already-filmed-clas…
Vierailija kirjoitti:
Tästä jäbästä povataan nyt seuraavaa Bondia:
"James Bond favourite Aaron Taylor-Johnson has already filmed classic 007 gun barrel sequence"
https://metro.co.uk/2022/12/11/aaron-taylor-johnson-already-filmed-clas…
Instagramista löytyi nämä kuvat: https://www.instagram.com/p/Ci4wjr4juYI/?hl=fi
Ei välttämättä hullumpi olisi.
Sean Connery oli niin cool ja tyylikäs eka Bond että ei sitä moni peittoa. Dalton oli vähän samaa glamouria.
Vierailija kirjoitti:
Sean Connery oli niin cool ja tyylikäs eka Bond että ei sitä moni peittoa. Dalton oli vähän samaa glamouria.
Connery legendaarisen tyylikäs Tohtori No:n avauskohtauksessa. Dalton viileämpi mutta yhtä charmantti. Suuret on saappaat seuraavalla James Bondilla.
Katsoin kanssa. On mahtanut Fiennes myöhemmin katua kymppikerhoon liittymistä.