James Bond 007 Official
Kesän Bond-putken ja keskustelujen innoittamana oma ketju 007:n tosifaneille. Asiaa aiheesta ja aiheen sivusta, spekulointia seuraavasta leffasta ja tulevien tv-uusintojen seurantaa. Kuka messissä?
Katso lähetysajat : James Bond 007 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4663)
Huomenta. Onkohan mulla joku korona kun tuntuu että tämä flunssa ei helpota millään. Yöllä katsoin Elä ja anna toisten kuolla. Minun lemppari Bondit on kyllä Roger Moore ja Pierce Brosnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita hyviä kohtauksia muistatte Skyfallista?
Liskot!
Avauskohtaus + tunnari, Malloryn elvistely, nörtti-Q tapaa Bondin museossa, (jo mainitut koppalakki, arskat ja liskot Shanghaissa), kahakka oikeussalissa, Judi Denchin M:n hulppea kylpyamme, Kincaden "Welcome to Scotland" - muutaman mainitakseni
Sekin oli mainio kohtaus, jossa Moneypennyllä on joku uros sängyssä odottelemassa ja Bondi saa puhelimessa melkein itkupotkuraivarin :'D
Minua huvitti kohtaus missä Moneypeny oli saanut lahjan Bondilta. Mallory kävelee ohi ja kysyy että eihän nyt vaan ole sinun syntymäpäivä? Ei mulkku kun se oli viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua huvitti kohtaus missä Moneypeny oli saanut lahjan Bondilta. Mallory kävelee ohi ja kysyy että eihän nyt vaan ole sinun syntymäpäivä? Ei mulkku kun se oli viime viikolla.
Se oli hauska :D Mallory olis kyllä voinut edes kukkia antaa Moneypennylle.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ralph Fiennes homo?
Ei mutta nuoren Q:n näyttelijä Ben Whishaw on.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Onkohan mulla joku korona kun tuntuu että tämä flunssa ei helpota millään. Yöllä katsoin Elä ja anna toisten kuolla. Minun lemppari Bondit on kyllä Roger Moore ja Pierce Brosnan.
Paranemisia :) Mitä tykkäsit elokuvasta?
Itse katsoin tänään pitkästä aikaa Vaaran vyöhykkeellä. Tuntui oudon ajankohtaiselta nykyisessä maailmantilanteessa. Timothy Dalton aina ja ikuisesti mun ykkös-Bondi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummassa leffassa tuo lahjakohtaus oli? Skyfall vai Spectre?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummassa leffassa tuo lahjakohtaus oli? Skyfall vai Spectre?
Spectressä.
Vierailija kirjoitti:
Ei Cillian Murphystä olisi Bondiksi?
Kyllä eilen taas soijaa pukkas kun katselin Schindlerin listan. En kertakaikkiaan pysty hyväksymään että mulle olisi parempi jättää noi Fiennes elokuvat katsomatta tai eihän tää häröily lopu ikinä. Ei, minä hullu katsoin vielä Englantilaisen potilaan Schindlerin perään. Tänään heräsin aivan tahmasena lakanat hiestä märkänä. Onneksi toi yöllinen elokuvahetki oli niin primitiivinen että olen ollut taju niin kankaalla ettei hajuakaan minkälaisia unia sitä on tullut kateltua. Silti meinas hävettää katsoa itseään peiliin.. Oikeasti jos joku tuttava tietäis niin en eläessäni kehtais enää näyttää nokkaani kämppäni ulkopuolella!
Murphy saattaa olla liian vanha rooliin. Haluavat tällä kertaa kuulemma kolmekymppisen näyttelijän.
PS. Asuin aikoinaan Aasiassa ja siellä myytiin sellaista kuin "heat powder". Voisi olla tarpeellinen tuote sulle ;D
Vierailija kirjoitti:
Itse katsoin tänään pitkästä aikaa Vaaran vyöhykkeellä. Tuntui oudon ajankohtaiselta nykyisessä maailmantilanteessa. Timothy Dalton aina ja ikuisesti mun ykkös-Bondi.
Tuossa leffassa on se legendaarinen avauskohtaus, jossa alfa-Bond täräyttää laskuvarjolla risteilijänaisen alukselle ja jää sinne juomaan skumppaa. Nainen on just hetkeä ennen sanonut kaverilleen puhelimeen, että löytyisipä jostain tosimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa leffassa on se legendaarinen avauskohtaus, jossa alfa-Bond täräyttää laskuvarjolla risteilijänaisen alukselle ja jää sinne juomaan skumppaa. Nainen on just hetkeä ennen sanonut kaverilleen puhelimeen, että löytyisipä jostain tosimies.
Miettikää jos Mallory laskeutuis laskuvarjolla hikoilijanaisen parvekkeelle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tarvittais palokunta paikalle
No niin, taas sitä valvottiin yöllä - kirjoitin loppukesästä tänne niistä kahvin voimalla tapahtuneista valvomisista - ja katsottiin Ralph Fiennesin elokuvaa, tällä kertaa Schindlerin listaa. Minulle ei tehnyt hyvää itse elokuvan näkeminen taas kerran - tässä maailmantilanteessa ihan liian ahdistavaa katsottavaa - eikä myöskään Fiennesin pakkomielteinen tuijottaminen ensimmäistä kertaa kahteen kuukauteen...
Fiennesistä olisi kyllä tullut uskottava pahis myös Bondeihin, tosin ehkä vähän liiankin uskottava. Eikö Bondin pahiksissa ole kuulunut olla jotain huvittavaa, valkoisen kissan silittely, varomaton kaikkien salaisten juonien paljastaminen Bondille tai muuta vastaavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tarvittais palokunta paikalle
Kyllä mä luulen että se olis nanosekuntti ja sellanen pamaus ettei olis kummastakaan enää kun hammaskartat jäljellä mistä tunnistaa kumpi on kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tummahiuksinen skotlantilainen näyttelijä pitäisi saada Bondiksi taas. Paluu juurille ihan oikeasti.
"Next James Bond a Scot? These are the 10 actors who are favourite to become the first Scottish 007 since Sean Connery"
https://www.scotsman.com/arts-and-culture/film-and-tv/next-james-bond-a…
Kyllä tuo Madden olisi näistä skottiehdokkaista ihan täydellinen rooliin.
Näyttävä ja miehekäs kaveri ja aivan huippu aksentti! Bondille sopivaa synkkyyttä myös olemuksessa.
Jos noista kuvista pitää valita niin ehdottomasti toi Madden!
Madden olisi kyllä ihan nappivalinta Bondiksi:
https://media.gq.com.mx/photos/5c4b738cf9952168205cfca8/master/w_2143,h…
Hänestä kieltämättä olisi Bondiksi! Kunhan nyt unohdetaan se kauhuskenaario Harry Stylesistä Bondina. Kyllä, Madden seuraavaksi Bondiksi ja Fiennes jatkaa Mallorynä niin hyvin se menee!
Seuraava Bondi on Sam Smith. Varma tieto. Nyt tarvitaan herkkää Jamesia.
Mielummin vaikka Matt Smith. Hänessä on sentään asennetta.
Bond kuoli, joten uusia ei leffoja ei enää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin jo toisessa ketjussa että vuosia sitten istuttii Ralphin kanssa samassa Roomalaisessa ravintolassa. Paparazzien käytös oli täysin hävytöntä häntä kohtaan.
Onko muut bongailleet Bond-julkkiksia? Itse olen nähnyt Pierce Brosnanin Harrodsilla. Livenä huomattavasti tavallisemman näköinen ukkeli kuin elokuvissa.
John Cleese kusilaarilla. Livenä huomattavasti lyhyemmän näköinen, mitä leffoissa.
Vierailija kirjoitti:
Bond kuoli, joten uusia ei leffoja ei enää tehdä.
Tehdäänpä.
Tämä kohtaus olikin itse asiassa Spectressä. Meni Mendesin leffat sekaisin.