James Bond 007 Official
Kesän Bond-putken ja keskustelujen innoittamana oma ketju 007:n tosifaneille. Asiaa aiheesta ja aiheen sivusta, spekulointia seuraavasta leffasta ja tulevien tv-uusintojen seurantaa. Kuka messissä?
Katso lähetysajat : James Bond 007 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tummahiuksinen skotlantilainen näyttelijä pitäisi saada Bondiksi taas. Paluu juurille ihan oikeasti.
"Next James Bond a Scot? These are the 10 actors who are favourite to become the first Scottish 007 since Sean Connery"
https://www.scotsman.com/arts-and-culture/film-and-tv/next-james-bond-a…
Kyllä tuo Madden olisi näistä skottiehdokkaista ihan täydellinen rooliin.
Näyttävä ja miehekäs kaveri ja aivan huippu aksentti! Bondille sopivaa synkkyyttä myös olemuksessa.
Jos noista kuvista pitää valita niin ehdottomasti toi Madden!
Madden olisi kyllä ihan nappivalinta Bondiksi:
https://media.gq.com.mx/photos/5c4b738cf9952168205cfca8/master/w_2143,h…
Hänestä kieltämättä olisi Bondiksi! Kunhan nyt unohdetaan se kauhuskenaario Harry Stylesistä Bondina. Kyllä, Madden seuraavaksi Bondiksi ja Fiennes jatkaa Mallorynä niin hyvin se menee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa joko se yks mamma sai palautettua kirjastoon ne Fiennes-DVD:t?
Unohdin uusia lainat ajoissa ja sain monen kympin sakot. Ihan hävetti soittaa veljelle kun itse olin työmatkalla että käytkö kippaamassa reilut kymmenen Fiennes elokuvaa kirjastoon.
Ai tästäkö se johtuu, etten ole saanut yhtään Fiennesin elokuvaa kaupunginkirjastosta, vaikka tein varaukset jo loppukesästä?! Olen kiitollisuudenvelassa, kylmä kalkkuna on tehnyt hyvää. LOL!
Minun vika. Sori. Jemmailin niittä turhan pitkään mutta nyt voit hakea omaksesi.
Muistat vaan palauttaa ajoissa.
Itselle jäi mieleen näistä uusista Bondeista sellainen kohtaus kun Mallory menee kaatamaan itselleen lisää viskiä ja Bond toteaa hänelle että voi luoja kuinka janoinen sä olet tänään. Mallory hermostuu ja kiittää Bondia palveluksesta taas kerran ja goodbye.
Vierailija kirjoitti:
Itselle jäi mieleen näistä uusista Bondeista sellainen kohtaus kun Mallory menee kaatamaan itselleen lisää viskiä ja Bond toteaa hänelle että voi luoja kuinka janoinen sä olet tänään. Mallory hermostuu ja kiittää Bondia palveluksesta taas kerran ja goodbye.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdin uusia lainat ajoissa ja sain monen kympin sakot. Ihan hävetti soittaa veljelle kun itse olin työmatkalla että käytkö kippaamassa reilut kymmenen Fiennes elokuvaa kirjastoon.
Ai tästäkö se johtuu, etten ole saanut yhtään Fiennesin elokuvaa kaupunginkirjastosta, vaikka tein varaukset jo loppukesästä?! Olen kiitollisuudenvelassa, kylmä kalkkuna on tehnyt hyvää. LOL!
Minun vika. Sori. Jemmailin niittä turhan pitkään mutta nyt voit hakea omaksesi.
Ei tarvitse pahoitella, yritin vain vitsailla. Itse asiassa peruutin Fiennesin elokuvien kirjastovaraukset vähän aikaa sitten, koska huomasin oloni muuttuneen nyt syksyllä paljon tyynemmäksi ja tasapainoisemmaksi kuin silloin loppukesästä, kun Fiennesin elokuvia tuli televisiosta koko ajan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tummahiuksinen skotlantilainen näyttelijä pitäisi saada Bondiksi taas. Paluu juurille ihan oikeasti.
"Next James Bond a Scot? These are the 10 actors who are favourite to become the first Scottish 007 since Sean Connery"
https://www.scotsman.com/arts-and-culture/film-and-tv/next-james-bond-a…
Kyllä tuo Madden olisi näistä skottiehdokkaista ihan täydellinen rooliin.
Näyttävä ja miehekäs kaveri ja aivan huippu aksentti! Bondille sopivaa synkkyyttä myös olemuksessa.
Jos noista kuvista pitää valita niin ehdottomasti toi Madden!
Madden olisi kyllä ihan nappivalinta Bondiksi:
https://media.gq.com.mx/photos/5c4b738cf9952168205cfca8/master/w_2143,h…
Hänestä kieltämättä olisi Bondiksi! Kunhan nyt unohdetaan se kauhuskenaario Harry Stylesistä Bondina. Kyllä, Madden seuraavaksi Bondiksi ja Fiennes jatkaa Mallorynä niin hyvin se menee!
Seuraava Bondi on Sam Smith. Varma tieto. Nyt tarvitaan herkkää Jamesia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Skyfallin kohtauksessa Bondilla oli koppalakki ja aurinkolasit? Syynä krapulasta johtuva valoherkkyys / yritys välttää kasvojentunnistusteknologiaa / jokin muu syy?
Shanghai-kohtauksessa 1:04 alkaen:
Toisaalta tykkään mutta kyllähän nämä menee paikoittain jo komedian puolelle:D
Tälle koppalakkikohtaukselle saa aina huutistella🤣👍 juuri näiden asioiden takia Skyfall on Craigin paras Bondi. Parista uusimmasta en tykännyy koska olivat liian synkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli muuten tasan 10 vuotta siitä, kun Skyfall ilmestyi leffoihin Briteissä. Ja taisi olla sama päivä Suomessakin?
Eka Bond jonka näin leffassa. Edelleen 5/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse pahoitella, yritin vain vitsailla. Itse asiassa peruutin Fiennesin elokuvien kirjastovaraukset vähän aikaa sitten, koska huomasin oloni muuttuneen nyt syksyllä paljon tyynemmäksi ja tasapainoisemmaksi kuin silloin loppukesästä, kun Fiennesin elokuvia tuli televisiosta koko ajan!
Itsekkin yritin vitsailla. Kiva että ollaan taas tasapainossa;) Silti jos joskus haluat nähdä hyvän elokuvan niin katso The Grand Budapest hotel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita hyviä kohtauksia muistatte Skyfallista?
Liskot!
Avauskohtaus + tunnari, Malloryn elvistely, nörtti-Q tapaa Bondin museossa, (jo mainitut koppalakki, arskat ja liskot Shanghaissa), kahakka oikeussalissa, Judi Denchin M:n hulppea kylpyamme, Kincaden "Welcome to Scotland" - muutaman mainitakseni
Olisipa ollur hai-allas vielä näiden lisäksi niin ai että!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Skyfallin kohtauksessa Bondilla oli koppalakki ja aurinkolasit? Syynä krapulasta johtuva valoherkkyys / yritys välttää kasvojentunnistusteknologiaa / jokin muu syy?
Shanghai-kohtauksessa 1:04 alkaen:
Toisaalta tykkään mutta kyllähän nämä menee paikoittain jo komedian puolelle:D
Tälle koppalakkikohtaukselle saa aina huutistella🤣👍 juuri näiden asioiden takia Skyfall on Craigin paras Bondi. Parista uusimmasta en tykännyy koska olivat liian synkkiä.
Liian synkkiä?! No yhy yhy
Bondin virallisilla sivuilla hienoja kuvia Skyfallista + leffan traileri: https://www.007.com/the-films/skyfall/
Mammojen iloksi myös Mallory ja nörtti-Q menossa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi että lietsomme, niin paljon pahuutta ja negatiivisuutta lehdissämme ja eri keskustelupalstoilla.
Olemme pahoja ihmisiä mutta aika usein selvin päin.
Lukekaa meidän uutisiamme.
Haluatko pusun? 😎
Vierailija kirjoitti:
Bondin virallisilla sivuilla hienoja kuvia Skyfallista + leffan traileri: https://www.007.com/the-films/skyfall/
Mammojen iloksi myös Mallory ja nörtti-Q menossa mukana.
En muistanutkaan, että Mallory avaa virallisen trailerin. Hyvä pätkä.
Javier Bardem ihan super pahis Skyfalissa. Yksi parhaita ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita hyviä kohtauksia muistatte Skyfallista?
Liskot!
Avauskohtaus + tunnari, Malloryn elvistely, nörtti-Q tapaa Bondin museossa, (jo mainitut koppalakki, arskat ja liskot Shanghaissa), kahakka oikeussalissa, Judi Denchin M:n hulppea kylpyamme, Kincaden "Welcome to Scotland" - muutaman mainitakseni
Sekin oli mainio kohtaus, jossa Moneypennyllä on joku uros sängyssä odottelemassa ja Bondi saa puhelimessa melkein itkupotkuraivarin :'D
Vierailija kirjoitti:
Javier Bardem ihan super pahis Skyfalissa. Yksi parhaita ikinä.
Itse tykkäsin enemmän Christopher Waltzista. Leffana ei ehkä yhtä hyvä mutta näyttelijänä parempi.