Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka reagoisit jos kumppanisi ehdottaisi, että voisi harrastaa seksiä myös jonkun muun kanssa?

Vierailija
04.09.2022 |

Jos kumppanisi parisuhteessa ehdottaisi sinulle, onko OK jos hän harrastaisi seksiä joskus myös jonkun muun henkilön kanssa, miten reagoisit tällaiseen ehdotukseen?

A) Laittaisit parisuhteen poikki samantien, jo pelkän ehdotuksen perusteella.

B) Sanoisit että älä enää koskaan ehdota tällaista. Seuraavan samanlaisen ehdotuksen jälkeen tämä parisuhde on ohi.

C) Kieltäytyisit ehdotuksesta ilman suurempaa dramatiikkaa, ja alkamatta pohtia suhteen lopettamista.

D) Hyväksyisit ehdotuksen: harrastakoot seksiä jonkun toisen kanssa, kunhan parisuhde sinun kanssasi säilyy yhtä laadukkaana kuin ennenkin.

Olisi kiva jos mainitset sukupuolesi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä valitsisin myös vaihtoehto E:n. Tietysti myös itse haluan vapauden harrastaa suhteen ulkopuolella seksiä, jos kumppanikin saa.

Tämä siis N49.

Vierailija
22/24 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ensimmäinen tuntemus olisi ärtymys, mustasukkaisuus ja tunne omasta riittämättömyydestä (eikö puoliso halua minua enää, enkä täytä tarpeita).

Ajatus on kuitenkin aika kiihottava ja tykkään kuulla tietyissä tilanteissa seksin aikana, että puoliso kuvittelee nauttivansa kahden kosketuksesta. Puoliso taas ei välttämättä edes halua myöntää kuvittelevansa kahta. Eikä pidä toiseen suuntaan vastaavasta, että itse fantasioin kahdesta.

En lähtisi suorilta fantasiaa (tai muulla tavoin suhteen ulkopuolisia henkilöitä) toteuttamaan. Mutta mieluusti keskustelen aiheesta. Sen vaikutuksesta suhteeseen, mitä tuntemuksia saattaisi aiheuttaa puolin ja toisin, millaisilla säännöillä voisi kuvitella toteuttavansa...

Ehtona varmaan omalta osaltani sanoisin että ennemmin kolmen kimppa / toinen saa halutessaan katsella, kuin se että peuhattaisiin vieraan kanssa kaksin, piilossa. Ja homma toimii samoilla säännöillä molempiin suuntiin. Mukaan otettaisiin sekä mies, että nainen tai pari.

Nykytilanteessa tuskin kannattaa toteutukseen asti viedä, sillä molemmat olisimme varmasti mustasukkaisia, sekä olemme tahoillamme epävarmoja omasta kehon kuvasta, mikä aiheuttaisi riittämättömyyden tunnetta jos kolmas on jollain tavoin "parempi". Esim. kiinteämmät rinnat, suurempi kalu, hoikempi, lihaksikkaampi, tms.

Parisuhdetta takana vajaat 20 vuotta.

Vierailija
24/24 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole mustavalkoinen asia. Suhteemme on vahva ja varmasti kestäisi tuon, mutta tuon sanominen taas tekisi aiemmin sanotuista asioista valheellisia, joten luottamuksen kanssa tulisi varmaankin ongelmia. Ihminen joka haluaa kaiken, ei ole koskaan kovin hyvä kumppani, koska silloin hän pakollakin vaatii toiselta jotain hänen omien itsekkäiden tarpeiden toteutukseen, kun taas hyvä parisuhde on enemmänkin sitä toiselle antamista, ei toiselta vaatimista. Parisuhteessa tulee olla tilaa kasvaa ihmisenä, mutta edes "hyvän" varjolla ei tulisi venyttää niitä toisen rajoja.

Lopuksi: olen ollut tässä tilanteessa ja hyväksyin seksin muiden kanssa sillä ehdolla että voin tehdä itsekkin niin. No lopulta tuli harrastettua seksiä aika paljon ja se aihetti sitten naisessa äärettömän mustasukkaisuuskohtauksen ja lopulta eron. Luulen että moni nainen saattaa yllättyä kuinka paljon vientiä keski-ikäisellä itsestään huolehtivalla miehellä on ja kun muut naiset alkaa haluta miestä itselleen, keinot on monet ja peli voi olla likaistakin. Nykyisellään en suostuisi järjestelyyn vaan ehdottaisin itsetutkiskelua ja vakavaa punnitsemista mikä elämässä on tärkeää ja pitääkö saada kaikki ja mikä on riittävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan