Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka reagoisit jos kumppanisi ehdottaisi, että voisi harrastaa seksiä myös jonkun muun kanssa?

Vierailija
04.09.2022 |

Jos kumppanisi parisuhteessa ehdottaisi sinulle, onko OK jos hän harrastaisi seksiä joskus myös jonkun muun henkilön kanssa, miten reagoisit tällaiseen ehdotukseen?

A) Laittaisit parisuhteen poikki samantien, jo pelkän ehdotuksen perusteella.

B) Sanoisit että älä enää koskaan ehdota tällaista. Seuraavan samanlaisen ehdotuksen jälkeen tämä parisuhde on ohi.

C) Kieltäytyisit ehdotuksesta ilman suurempaa dramatiikkaa, ja alkamatta pohtia suhteen lopettamista.

D) Hyväksyisit ehdotuksen: harrastakoot seksiä jonkun toisen kanssa, kunhan parisuhde sinun kanssasi säilyy yhtä laadukkaana kuin ennenkin.

Olisi kiva jos mainitset sukupuolesi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

E) Haluaisin tietää miksi ja keskustella miten vaikuttaa meidän parisuhteeseen. Seksi muiden kanssa puolestani periaatteessa ok, mutta koskaan se ei pidä omaa parisuhdetta ennallaan. Joko heikentää tai vahvistaa, riippuen parisuhteesta. Lisäksi jotkut rajat pitää sopia. Harrastaako molemmat vai vaan toinen? Miten kysyjä kestää sen, että myös kumppanilla on muita seksisuhteita? Miten priorisoidaan oma suhde ja ulkopuoliset? Mitä tehdään, kun tulee tunteet? Etsitäänkö tietoisesti muita seksisuhteista vai onko optio vain "lähti vähän käsistä firman pikkujouluissa" -tyyppiseen sekstailuun?

M54

Vierailija
2/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A tai B. Olen yksiavioinen, ja kärsinyt pettämisestä helvetisti. Olen kuitenkin itsekin pettänyt, joten kaippa sitten olen tekopyhä näin sanoessani.

En näe millään tasolla että voisi parantaa suhdetta.

Puolisoni on myös kärsinyt kovasti, silti olemme vahvasti yhdessä edelleen, meillä on vahva seksuaalinen suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

D m

Vierailija
4/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan jonkinlaisen keskustelun paikka olisi. En minä kysymyksestä suuttuisi, mutta hämmästyisin kyllä suuresti, koska vaimo ei koskaan ole osoittanut mielenkiintoa minkäänlaisten uusien juttujen kokeilemiseen, vaan on päin vastoin aina ilmaissut olevansa hyvinkin tyytyväinen juuri siihen seksiin mitä meillä on. Yrittäisin ottaa selvää, kaipaako hän jotain sellaista jota voisimme yhdessä kokeilla, vai olisiko nimenomaan kyse siitä että hän haluaisi jonkun muun seuraa. En koe omistavani vaimoa, eikä hän ole minun kanssani siksi että minä haluan, vaan siksi että hän itse haluaa. Vieraille vesille tämä liitto kuitenkin tuossa tilanteessa ajautuisi, joten enpä tiedä mihin päädyttäisiin.

Jos lopputulemana olisi jonkinlainen avoin suhde, niin en oikein usko, että itse pystyisin tai edes haluaisin hakea ulkopuolista seuraa. Ehkä korkeintaan nettiseksiä jossain muodossa itsetyydytystä maustamaan, en tiedä. En oikein usko, että avoin suhde tuollaisena vähän yksipuolisena toimisi pitemmän päälle, mutta mistäs sen tietää.

Mutta sikäli mikäli minä olen vaimoa yhtään oppinut 26 vuodessa tuntemaan, niin tämä on täysin teoreettista pohdintaa ilman minkäänlaista mahdollisuutta, että tilanne tulisi tosielämässä vastaan.

Vierailija
5/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että harrasta kaikessa rauhassa mutta tämä liitto on sitä myöten selvä. Jos ei seksi minun kanssa kelpaa mutta muita tekee mieli niin mitä tuota yhdessä pysymään

Vierailija
6/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

D hyväksyisin kunhan minäkin saan.

-Nainen kolmissakymmenissä

Vierailija
7/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyisin samalla ehdolla kuin sinulla että jos minäkin saan ja lisäisin siihen että haluan nähdä häntä silloin. Saman mahdollisuuden antaisin tietenkin myös hänelle, jos hän haluaa.

Mies 44

Vierailija
8/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyisin samalla ehdolla kuin sinulla että jos minäkin saan ja lisäisin siihen että haluan nähdä häntä silloin. Saman mahdollisuuden antaisin tietenkin myös hänelle, jos hän haluaa.

Mies 44

Sekin kävisi paremmin kuin hyvin.. Sitten kun vielä kehtaisi omalle puolisolle tällaista ehdottaa.

N

Vierailija
9/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ehdottanut vaimolle mutta ei tuo oo vaa mennyt.

Vierailija
10/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ehdottanut, ja suhtautumiseni oli b-c. Eli otin tosi raskaasti, mutta kyllä siitä puhua saa. En kuitenkaan usko, että mielipiteeni asiasta muuttuu.

Vierailija
11/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin mennä kokeilemaan. En jäisi odottamaan takaisinpaluuta. Saisi sitten kokeilla ihan vapaasti mielensä mukaan.

Vierailija
12/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö- Naimisissa oleva mies jota on viety yhteiseen kivaan, mutta kun ei kiinnosta kuin vaimo seksi. Niin haluaisin sen että olisimme molemmat mukana jos olisi pakko ajautua. Mutta vai tapaus kohtaisesti mitä tuskin sattuu..

Vierailija
13/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi pitkälti siitä että kenen kanssa ja miten se vaikuttaisi suhteeseen. Jos toisen naisen kanssa niin ookoo, mikäli se ei vähennä seksiä meidän osaltamme. Toinen mies ei ookoo.

M34

Vierailija
14/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, josko tätä tässä kysytään - mutta meillä on ollut kolmaspyöränautiskelua, juurikin puolisoni toivesta/fantasioista lähti liikkeelle. Meillä toimii ja kiihottaa molempien viettiä (olen mies). Ei kuitenkaan mitään salajuttuja tai ilman pienoista etukäteisvirittelyä. Seksin suhteen molemmat melko vapaamielisiä ja kai valtavirrasta poiketen ajattelemme että siitä saa nauttia ja pitää voida nauttia myös omien mieltymysten mukaisesti. Ei siis loukkaa se, että puolisoni saa orgasmeja ilman minuakin.

Vierailija
15/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään noista AP:n valmiista vaihtoehdoista. 

Naisystäväni sanoi, että häntä kiinnostaisi kokeilla seksi toisen naisen kanssa. Sanoin että ok, kiva, senkun hankit itsellesi tyttöystävän, ja näin myös tapahtui. Naisystäväni tykkäsi kovasti uusista kokemuksistaan, eikä minuakaan yhtään haitannut, pidin oikeastaan vähän kiihottavanakin asiaa. Miespuolista seksikaveria en olisi kyllä hyväksynyt.

Itse puolestani toin esille, että haluaisin kokea kunnon bdsm-seksiä, minä dommina ja nainen subina. Naisystävästäni ei siihen oikein ollut, joten hän suostui ja jopa rohkaisi minua siihen, että hankkisin itselleni "leikkikaverin". Naisystäväni arveli ettei se haittaisi hänen tunteitaan minua kohtaan, mutta toisin kävi. Hän tuli hyvin mustasukkaiseksi. Kokeilin bdsm-juttuja muutaman naisen kanssa parin vuoden aikana, ja joka kerta sama mustasukkaisuus iski naisystävääni. Voi olla etten enää etsi itselleni uutta subia. Olemme naisystävän kanssa edelleen yhdessä ja puhumme aktiivisesti yhteisestä tulevaisuudesta, vaikkemme vielä asukaan yhdessä. 

Vierailija
16/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaisin seksiä jonkun muun kanssa

Heittäisin kumppanin tavarat ikkunasta

Vierailija
17/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 44

Sekin kävisi paremmin kuin hyvin.. Sitten kun vielä kehtaisi omalle puolisolle tällaista ehdottaa.

N

Olen muutaman kerran, kun me panemme kysynyt vaimolta jos hän haluaisi kokeilla vierasta.

Aluksi hän sanoi että ei oikein kiinnosta ja että on täysin tyytyväinen siihen mitä saa minulta mutta vähän aikaa sitten kun kysyin taas niin hän sanoi että jos sä suostut että mä panen toista kullia niin kyllä mä panen.

Tämän vastauksen jälkeen hän tuli voinakkaasti, huutaen orgasminsa ja totesin jälkeenpäin että radiator tosiaan haaveilla siitä vieraasta kullista mihin hän vain hymyili ja suuteli vastaukseksi.

Eli peli on nyt avattu.

Vierailija
18/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastaisin seksiä jonkun muun kanssa

Heittäisin kumppanin tavarat ikkunasta

Siis sun kumppani ei saisi edes ääneen varovasti ehdottaa tällaista ja kysyä sun ajatuksia? Heti olis suhde ohi.

Mahtaa olla hieno suhde teillä kun on olemassa asioita (varmaan muitakin kuin tällainen) mistä ei saa puhua tai se on moro saman tien.

Vierailija
19/24 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

X) ottaisin kovat kierrokset siitä, että hän ei ehdota että me molemmat voisimme harrastaa seksiä myös muiden kanssa. Se itsekeskeisyyden ja mustasukkaisuuden yhdistelmä, mistä toi kertoisi saisi minut ymmärtämään, että en halua jatkaa suhteessa hänen kanssaan.

Vierailija
20/24 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitsisin myös vaihtoehto E:n. Tietysti myös itse haluan vapauden harrastaa suhteen ulkopuolella seksiä, jos kumppanikin saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi