Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Suosittele hyvää päiväkotia Espoosta (ja hauku huono)!

21.08.2008 |

Meillä on kaksi- ja puolivuotias tyttö, joka tarvitsee päiväkotipaikan tammi-elokuun välisenä aikana. Mistään ei saa tietoa, millaisia lähellämme olevat päiväkodit ovat tasoltaan. Pliis, jakakaa hyvät (ja huonot) kokemuksenne.

Erityisesti kaipaan tietoa Turunväylän lähellä sijaitsevista päiväkodeista, esim. Laajalahdesta, Mankkaalta, Tuomarilasta, Ymmerstasta jne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin, että soitat mielestäsi kiinnostaviin paikkoihin ja menet käymään. Espoon nettisivuillahan on kaikki päiväkodit (kunnalliset, yksityiset ja ostopalvelupäiväkodit) yhteystietoneen. Kunnallinen ei välttämättä ole ollenkaan huonompi kuin yksityinen. Vaihtelua on paljon.

Olen itse käynyt muutamassa päiväkodissa ja kyllä sillä esittelykäynnillä on jo muodostunut hyvä mielikuva siitä että laittaisinko oman lapsen ko. paikkaan hoitoon vai en.

Vierailija
2/3 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo työelämässä (meillä on kotihoitaja), joten monen tutustumiskäynnin järjestäminen on vähän haasteellista. Aion silti toteuttaa ehdotuksesi ja käydä parissa kolmessa päiväkodissa vierailulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin aikoinaan työelämässä kun hain esikoiselle tarhaa. Sovin käynnit esim. heti klo: 8 niin ehdin vielä hyvin töihinkin. Suosittelen kyllä tutustumista. On todella mielenkiintoista nähdä erilaisia paikkoja.