Miehen exä tulossa naapurimökkiin hiihtolomalla, pitäiskö huolestua?
Siis pitäis tietenkin!
Exä ja miehen sisko on suunnitelleet tän aiheuttaakseen eripuraa mun ja miehen välille. En usko et exä haluis enään takaisin miestä joka jätti hänet mun takia. Vaihtoi ns nuorempaan ja parempaan.
Eli nää naiset pelaa pelejään ja yrittää lietsoa draamaa mun ja miehen välille.
Mitä mun pitäis tehdä? Voitaisiin tietty perus koko juttu, mutta en halua tuottaa pettymystä pojalle joka haluaa lappiin lasketteleen hiihtolomalla.
Kommentit (43)
Anna ukon koittaa exää, saattaa tulla vain lisää potkua teidänkin seksielämään.
Tämä on nyt provo, mutta meille kävi kerran miehen kanssa siten, että vuokrasimme eräästä mökkikylässä mökin viikonlopuksi ja kun saavuimme paikalle, naapuri mökin terassilla istui miehen veli salarakkaineen. Veljen piti olla työmatkalla Ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nyt provo, mutta meille kävi kerran miehen kanssa siten, että vuokrasimme eräästä mökkikylässä mökin viikonlopuksi ja kun saavuimme paikalle, naapuri mökin terassilla istui miehen veli salarakkaineen. Veljen piti olla työmatkalla Ruotsissa.
Tämä ei ole provo. Sanon sen kerran näin heti aluksi enkä aio kiinnittää jatkossa mitään huomiota provohuuteluihin.
Ap
Porvoossa vissiin ilmoitetaan mökin varanneille, ketkä ovat tulossa naapurimökkeihin. Paljonko tietoja naapureista saa?
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa vissiin ilmoitetaan mökin varanneille, ketkä ovat tulossa naapurimökkeihin. Paljonko tietoja naapureista saa?
Nää mökit omistaa miehen perhe. Kuultiin asia anopilta. Ai miten jännä sattuma! sanoi hän. Just joo
Ap
Vierailija kirjoitti:
Anna ukon koittaa exää, saattaa tulla vain lisää potkua teidänkin seksielämään.
Tätä minäkin suosittelen. Mene ap siskon kanssa vaikka mäen laskuun sillä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää mökit omistaa miehen perhe. Kuultiin asia anopilta. Ai miten jännä sattuma! sanoi hän. Just jooAp
Ai nyt keksit tällaisen käänteen, kun huomasit sepustuksesi epäloogisuuden. Vai että "perhe" omistaa...
Jää ap vaan kotiin. Mies voi muistella menneitä exän kanssa siellä mökillä.
Pääset tarjoomaan kakkukahvit, kyllähän he kylään tulevat.
Exän kanssa on jo harrastettu aiemmin seksiä, joten hänen kanssaan sekstailu ei ole edes pettämistä. Ei siis huolta.
Ap, onko miehen perheellä kolmatta mökkiä, saisit sinne jonkun fabion myös sinut hoitelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Pääset tarjoomaan kakkukahvit, kyllähän he kylään tulevat.
No niinpä! Näinhän he on tämän suunnitelleet.
Ap
Kyllä nyt on väsynyttä. Joskus keksityt tarinat on oikeasti hyviä ja viihdyttäviä. Tämä on vain tällainen exä - anoppi- miehen sisko - mahdollinen vaara kertaa tuhatkuussataa.....
Pelkäätkö sitä exää jotenkin? Onko hän sinua ylempänä jollain sisäisellä, tiedostamattomalla tasolla? Jos vastaat, en pelkää, ei ole minua ylempänä, sinulla ei pitäisi olla mitään huolta.
Tee siis se sisäinen työ, että itsetuntosi vahvistuu, eikä muitten tekemiset horjuta olemistasi tai elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko miehen perheellä kolmatta mökkiä, saisit sinne jonkun fabion myös sinut hoitelemaan?
Ikävä kylla ei ole :D
Mut mun paras tyttökaveri ja vauvan kummi tulee hoitamaan vauvaa. Sillä on todella kuuma veli 21 vuotta. Sehän vois lähtee mukaan vaiks mökkiralkkariks :DDDD
Ap
Taasko tulossa miten viimeksi kävi?
Minkälaista draamaa tämä tilanne voisi aiheuttaa sinun ja miehesi välille? Aika vaikea ymmärtää..
Menette sinne ja ootte niin kuin olisitte muutenkin. Ei teidän tartte naapurimökin väen kanssa olla ja viettää aikaa.
Jos perutte jutun tai alat draamailla, niin exä ja sisko on onnistuneet tavoitteessaan.