Montako koronarokotusta sinä otit?
Kiinnostaa monennenko kohdalla sanoit, että ei enempää vai onko se raja tullut vastaan vieläkään? Odotatko innolla jo kuudetta?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt jo parin vuoden ajan, mistä näitä tolloja löytyy Suomesta näin paljon. Pelkäävät pientä piikkiä ja kannattavat nasse-Putinia...
Mites on oletko analysoinnut tarkkaan kaiken informaatiosi pikku piikistä ja suuresta nollauksesta?
No, ainakin paremmin kuin te Dunning-Krugerit ;)
Analysoi vielä lisää kun kokoajan tilanteet muuttuu.
Niinpä, Putin saa kunnolla kuonoonsa kohta ja pakkorokotukset ovat vain asetuksen takana ;)
Kaksi rokotetta, että sain passin. Kun omikron tuli, niin päätin, että ei enää rokotuksia kuin pakon edessä. 2 omikronia olen nyt sairastanut ja hyvin lieviä olleet. Hävettää oikein sanoa, mutta vikasta tartunnasta olin aika iloinen. Sai viikon saikkua ja sai myös hyvällä omalla tunnolla löhötä sohvalla ja katsella netflixiä.
Vierailija kirjoitti:
3 piikkiä ja sairastettu korona. Viikon kesti tauti enkä nyt mitenkään lieväksi kutsuisi.Tämän hetken tietämyksellä ei vielä tarjota edes neljättä piikkiä mutta otan sen sitten kun tulee tyrkylle.
Jos ne rokotteet auttaa niin miksi minulla rokottamattomalla tauti oli lieviä? Yhtenä iltana kuumetta vähän ja sitten pääkipua oli noin 2pv sekä väsytti vähän normaalia enemmän ja sitten olin täysin terve?
Vierailija kirjoitti:
3 piikkiä ja sairastettu korona. Viikon kesti tauti enkä nyt mitenkään lieväksi kutsuisi.Tämän hetken tietämyksellä ei vielä tarjota edes neljättä piikkiä mutta otan sen sitten kun tulee tyrkylle.
Nolla piikkiä ja sairastettu korona. Päivän kesti tauti ja lieväksi kutsuisin. Tämän hetken tietämyksellä en todellakaan ottaisi piikkiä, vaikka taas tyrkytettäisiin.
Nolla. Maskinkäytön lopetin kesäkuussa 2021 jolloin olin puhelinpalvelukeskuksessa kesätöissä, tai no yliopiston pienryhmäopetuksessa käytin viime kevään loppuun asti. Elän normaalisti, asun suuressa kaupungissa, käyn ryhmäliikunnassa, käynyt kolme kertaa ulkomailla syksy 2020 - alkukesä 2022 välillä, käytän julkisia jne. Baareissa en käy kun ei kuulu tapoihini. D-vitamiini- ja sinkkilisä joka päivä vuoden ympäri ja olen aina huolehtinut hyvin perushygieniasta. Olin viimeksi kuumeinen syksyllä 2019.
Jos haetaan viittausta sosiaaliseen kulttuuriin taikka kansakunnan kollektiiviseen muistiin, niin oikea vastaus lienee yheksän.
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut kolme koronarokotetta ja otan heti neljännen kun sen saan.
Näin muissakin rokotteissa ja uskon lääketietteeseen.
Olisin nimittäin jo kuollut, sillä lääketiede on pelastanut minut varmalta kuolemalta.
Vähän ot mutta kiehtoo tämä sinun kategorinen ajattelutapasi. Lääketieteessäkin tehdään virheitnja väärinarviointeja. Esimerkiksi talidomidin soveltuvuus odottaville äideille oli aluksi hyväksytty juttu ja erehdys ymmärrettiin myöhemmin. Eli vaikka lääketiede olisi monessa asiassa saavuttanut hyviä tuloksia niin uskaliasta ajatella että koko ajan ja kaikessa. Tieteen luonteeseen kun kuuluu sekin että tietomäärä kasvaa vähitellen.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi passin takia.
oliko kiristämistä,onko tarpeellinen?
0 ja terve ku pukki ollut KOKOAJAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3 X rokotettu.Vältän ihmisä ja massoja. Kun kaikki nousee ei pelkoa tuhlaisin rahaa kahvila, tai likuisin metrolla.Lippu on tosi kallis pieni tuloiselle.ymm.