Montako koronarokotusta sinä otit?
Kiinnostaa monennenko kohdalla sanoit, että ei enempää vai onko se raja tullut vastaan vieläkään? Odotatko innolla jo kuudetta?
Kommentit (92)
Otin nolla. Tänä syksynä sain koronan.
2 piikkiä olen ottanut ja sitten sairastin. Nappaan kolmen jonkun ajan kuluttua
Vierailija kirjoitti:
1.3.2020 - 31.7.2022) välillä tilastoidut...
KORONAAN KUOLLEET
Koronarokotetut 3076
Rokottamattomat 1922
Sieltä varmaan olisi löytynyt luku, kuinka monta prosenttia ihmisistä on ottanut rokotteen ja kuinka moni ei. Jo aikoja sitten koronarokotteen oli ottanut yli 70 % ihmisistä, joten sen perusteella suhteessa enemmän on kuollut rokottamattomia. Heistäkin isompi osa nuoria, koska iäkkäät rokotettiin ensin.
Vierailija kirjoitti:
Kolme otin. Enempää en ota, kun ei niistä kerran ole edes sen vertaa apua, että niiden avulla voitaisiin välttää sulkutilat. Nythän sulkutiloista on pitänyt luopua, koska ne eivät tehoa kunnolla omikron-varianttiin ja kansa oli kyllästynyt niihin.
Sulkutila 😂 milloin Suomessa on ollut sulkutila? Baarit muutaman viikon kiinni eikä ketään saanut pakottaa mihinkään.
Google lockdown China niin saat vähän perpektiiviä.
Olen saanut 4 rokotetta.
Ja marraskuun lopulla saan sen Tehoste rokotteen.
2 rokotetta, 0 koronaa; 2 suoraa altistusta, joista toinen samassa taloudessa
Se, miksi vain kaksi niin en muistanut hakea useampaa. Olen elänyt yleisiä suosituksia lukuun ottamatta korona-ajan aika vapaasti käyden ryhmäliikunnassa, käyttäen julkisia jne.
En tiedä sitten, miksi kiertää...
0
Jopa rokottamattomalla vakavan tautimuodon riski on 0,01 prosentin luokkaa, ellei alhaisempikin.
Niin monta rokotetta otetaan kuin asiantuntijat suosittelevat. Vain apukoululainen ei ota rokotetta.
Nolla on ja siinä pysyy. Sairastettu on ja uutta tautia ei ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
3 on nyt.
Influenssa rokotuksia on varmaan yli 20
Jäykkäkouristusrokotuksia ainakin 5.
Sama täällä. Neljännen otan piakkoin ja sitten taas jos saan niin seuraavan. Ja punkkirokotteitakin on aika monta. Ja muitakin. Kuka näitä enää laskee?
Kuolleiden keski-ikä 83v.