Montako koronarokotusta sinä otit?
Kiinnostaa monennenko kohdalla sanoit, että ei enempää vai onko se raja tullut vastaan vieläkään? Odotatko innolla jo kuudetta?
Kommentit (92)
Olen ottanut kaikki mahdolliset rokotteet. Lisäksi omistan rokoteaiheisia viirejä, ponchon sekä tarra-albumin.
Kolme olen ottanut. Otan neljännenkin, kun se tulee minun ikäisille mahdolliseksi omassa kunnassa. Rokotuksista tulleet hauttavaikutukset on olleet hyötyyn nähden (en ole sairastunut, vaikka kotona asuva lapseni sairastui) minimaaliset, joten en näe mitään syytä olla ottamatta neljättä rokotetta.
Olen ihmetellyt jo parin vuoden ajan, mistä näitä tolloja löytyy Suomesta näin paljon. Pelkäävät pientä piikkiä ja kannattavat nasse-Putinia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt jo parin vuoden ajan, mistä näitä tolloja löytyy Suomesta näin paljon. Pelkäävät pientä piikkiä ja kannattavat nasse-Putinia...
No niin, alanuolia tuli heti. Ette voine kieltää, etteivätkö koronarokotusten vastustaminen ja Putinin kannattaminen hyvinkin usein korreloi ? Ja ovathan ne ideologisesti sitä samaa jaskaa
Tämä ! Täällä on aik usein muka korona-neutraaleja ketjuja, mutta sit yhtäkkii niis on näit hörhöjä paasaamas omaa legnedaa
Otin 2 ja päätin ettei ikinä enään.
Nolla rokotetta.. En ole sairas ja/tai rapakuntoinen. En tiedä olenko sairastanut, kun ei ole testattu kertaakaan. Minulla ei ole ikinä kuumetta. Räkää lähtee joskus normaalia enemmän talvikuukausina mutta en pidä sitä minään sairastamisena. M37
Nolla rokotetta. Edes minkäänlaisia flunssatyyppisiä oireita ei ole ollut viiteen vuoteen.
Lyhyt ketju, jossa keskustelu käy vilkkaana. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0. Sairastin koronan 6kk sitten, oli 3 päivää 37 astetta lämpöä ja vähän selkä kipeänä, viikon päästä olin jo salilla. Muutama rokotettu ystävä oli monta viikkoa kipeänä, ajatelkaa kuinka pahasti olisi käynyt ilman rokotteita!!1 .. jep jep :DD
Oliko myös homorokossa kaverillasi kovemmat oireet?
Paha sanoa, olen nainen. Meneekö noin tunteisiin jos ei halua ottaa maailman hyödyttömintä rokotetta 😂😂 kyllä on typerää kansaa.
Joo kaikki muut on typeriä paitsi elämämkoululaiset
Kaksi. En ole ehtinyt enempää kun aina kun se kun olisi aika ottaa seuraava niin saan koronan 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, alanuolia tuli heti. Ette voine kieltää, etteivätkö koronarokotusten vastustaminen ja Putinin kannattaminen hyvinkin usein korreloi ? Ja ovathan ne ideologisesti sitä samaa jaskaa
Tämä ! Täällä on aik usein muka korona-neutraaleja ketjuja, mutta sit yhtäkkii niis on näit hörhöjä paasaamas omaa legnedaa
Jollakin meni tunteisiin kun piti kannella ylläpidolle ?
En yhtään ja olen erittäin tyytyväinen päätökseeni.
Jätin ottamatta sattumien kautta. Terveenä olen pysynyt.