40-vuotias, voiko iho pysyä hyvänä ilman anti aging -tuotteita?
Siinäpä se kysymys. Ei vielä ryppyjä eikä edes silmäpusseja. Pitääkö alkaa käyttää tuotteita?
Kommentit (103)
Ei nelikymppisillä yleensä ole ryppyjä ja silmäpusseja. Ennemminkin ihan luonnollisia ikääntymisestä johtuvia juonteita silmien ja otsan alueella ja tummat silmänaluset korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko anti age siis turhaa?
On
Vierailija kirjoitti:
Olen 41v ja kasvot olleet vuosia kuin ohutta ruttuista paperia.
Ei auta mikään voide.
Et ole kosteuttanut riittävästi sisältä ja ulkoa. Pelkkä paksu voide ei auta, jos se on ainoa mitä laitat.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta mikään voide.
Ravinto vaikuttaa ihon kuntoon.
Kerrankin on hyötyä rasvaisesta ihosta. Olen 38 ja käytän edelleen jotain teinien ihonhoitosarjaa finneillle. Ei ole ryppyjä, että ehkä siitä voi sentään iloita.
Vierailija kirjoitti:
Miten anti-age-tuotteet vaikuttavat?
Ne palauttavat ja ylläpitävät ihon kosteuspitoisuutta, jolloin rypyt ainakin loivenevat. Tämä näkyy ihon kimmoisuuden palautumisena.
Iän myötä ihon mikroverenkierto ja aineenvaihdunta heikkenevät, mikä hidastaa solujen uudistumista. Kun tuotteet elvyttävät verenkiertoa, solujen ravinnonsaanti paranee. Elvyttävillä tuotteilla pyritään myös nopeuttamaan solujen uusiutumista ja ihon paksuuntumista. Tuloksena on tasaisemman näköinen iho.
Tuotteilla voidaan väliaikaisesti turvottaa, täyttää ja kiristää ihon pintaa, jolloin se näyttää sileämmältä ja tuntuu napakammalta.
Uskotko ihan oikeasti tähän mainokseen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta mikään voide.Ravinto vaikuttaa ihon kuntoon.
Syön ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta mikään voide.Et ole kosteuttanut riittävästi sisältä ja ulkoa. Pelkkä paksu voide ei auta, jos se on ainoa mitä laitat.
En minä ole ikinä käyttänyt mitään paksuja voiteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta mikään voide.Et ole kosteuttanut riittävästi sisältä ja ulkoa. Pelkkä paksu voide ei auta, jos se on ainoa mitä laitat.
Pelkkä _mikä tahansa_ voide ei auta.
Stafylokokki-infektiot vanhentavat ihoa, ja niitä on kaikilla!
Niitä vastaan kannattaa käydä kamppailua kovilla aseilla, eli 12% vetoperoksidilla. Aluksi se ei ole niin tehokasta, vähän kuin lapiolla kaivaisi perunapeltoa, eli vetää matalaksi kerralla hyvin vähän, mutta VOI LUOJA sen jälkeen kun nämä mikrobit saavat tarpeeksi reikiä biofilmeihinsä, ja immuunipuolustus huomaa ne ja lähtee perään täysillä.Se on kuin kaivinkone jylläisi, ja kutinaa ja märkiviä paikkoja ilmestyy kaikkialle useiksi viikoiksi.
Se on kuin venäläinen tykistö, ja paljastuvan stafylokokki-infektion huomaa siitä että PUNOITTAVA ja MÄRKIVÄ alue tulee yhtäkkiää esiin TERVEELTÄKIN NÄYTTÄVÄSTÄ IHOSTA, ja kun sitä pyhkäisee paperilla, niin jää KELTAISTA jälkeen.Voi olla horkkaa ja bakteremiaa jos ihottumia on paljon, ei kuitenkaan kuumetta. Varsinkin TUMMAT alueet kainaloissa, jaloissa, taipeissa ovat isompia stafylopesäkkeitä, ja luoja sitä kärsimystä kun näitä rupeaa hajoittamaan.
Sen sanon, kovin kokemus ehkä ikinä minulle, kun stafyloita rupesin mestsästämään: hullua hilseilyä, kutinaa, märkivää ihottumaa, jota pitää päivittäin pestä vetyperoksidilla että iho paranee nopeammin.
Lääkärille en mennyt, olisi tarjonnut vain noitahoitoja, kortisonia, immunosuppressantteja, minä taas haluan päästä eroon infektiostani, ja saada hyvän ihon.
Naurettava aloitus ja kysymys. Ei, iho ei voi pysyä hyvänä loputtomiin. Joka päivä se on päivän vanhempi. Ainoa oikeasti toimiva anti aging on auringon välttäminen ja aurinkosuoja, ja jos nyt botoxin haluaa laskea näihin, niin se, mikäli sitä otetaan nuoresta alkaen jatkuvasti ja näin estetään ryppyjen synty. Muut tökötit voivat väliaikaisesti saada ihon pehmeämmäksi ja sileämmäksi, mutta eivät nekään ihoa todella nuorenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten anti-age-tuotteet vaikuttavat?
Ne palauttavat ja ylläpitävät ihon kosteuspitoisuutta, jolloin rypyt ainakin loivenevat. Tämä näkyy ihon kimmoisuuden palautumisena.
Iän myötä ihon mikroverenkierto ja aineenvaihdunta heikkenevät, mikä hidastaa solujen uudistumista. Kun tuotteet elvyttävät verenkiertoa, solujen ravinnonsaanti paranee. Elvyttävillä tuotteilla pyritään myös nopeuttamaan solujen uusiutumista ja ihon paksuuntumista. Tuloksena on tasaisemman näköinen iho.
Tuotteilla voidaan väliaikaisesti turvottaa, täyttää ja kiristää ihon pintaa, jolloin se näyttää sileämmältä ja tuntuu napakammalta.Uskotko ihan oikeasti tähän mainokseen??
Uskon, että väliaikaisesti turvottaa.
Olisiko ryppyisiä naisia, jos tuotteet toimisivat? Miettikääpä hetki sitä. Jotkut rikkaat Hollywood-tähdetkin vain antavat naamansa rypistyä tai käyvät leikkelemässä sitä, vaikka voisivat vain hakea sen purnukan, joka pitää a-mammankin rypyttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön ihan oikein.
Silti ihosi voi huonosti. Älä nyt viitsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä _mikä tahansa_ voide ei auta.
Ihan tavallisia kosteuttavia voiteita käytän.
Aurinkohan paksuntaa ihoa, hyvä siis maltillisesti.
Aurinkosuoja on tärkein ihonhoitotuote, suojakerroin 50+
Seuraavaksi tärkeimmät ovat uni, tupakoimattomuus ja stressin välttäminen. Päätelaitteisiin sinivalosuoja aina päälle.
Jos haluat korjata jo syntyneitä vahinkoja, kokeile mikroneulausta ja päivänvalo-PDT:tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön ihan oikein.
Silti ihosi voi huonosti. Älä nyt viitsi!
Niin, toisille vaan tulee niitä ryppyjä.
No jopas meni tunteisiin 😅
Ei iho mihinkään veny vaikka hetkellisesti voi siltä näyttää, kun lopettaa voiteen käytön ja sen turvottava vaikutus häviää. Ihon pintasolukko uusiutuu kyllä.