40-vuotias, voiko iho pysyä hyvänä ilman anti aging -tuotteita?
Siinäpä se kysymys. Ei vielä ryppyjä eikä edes silmäpusseja. Pitääkö alkaa käyttää tuotteita?
Kommentit (103)
Minä opettelin kymmenisen vuotta sitten pois kaikista naamaan laitettavista tököteistä. Kolmekymppiseksi asti käytin päivä-, yö, silmänympärysvoiteet, seerumit sun muut. Lisäksi meikkasin lähes päivittäin. Sit koin herätyksen ja totesin ettei tuo kaikki ole hyväksi mulle eikä ympäristölle joten lopetin kertalaakista niiden käytön. Aloin pesemään kasvot suolasaippualla. Pari viikkoa kärsin kuivasta ja kirvelevästä ihosta mut sen jälkeen en ole kuivasta ihosta, aknesta tms kärsinyt. Samalla pääsin eroon myös huulirasvariippuvuudesta. Nykyisin pesen kasvot kaksi kertaa päivässä jääkylmällä vedellä, noin kerran viikossa suolasaippualla ja noin kerran kuussa laitan poskiin sheavoita. Muuta en käytä, en edes aurinkovoidetta. En tiedä minkä ikäiseltä näytän eikä se oikeastaan kiinnostakaan. Muutama ryppy on silmäkulmassa
N40
Yksinkertainen äänestys:
Pitäisikö 40-vuotiaan alkaa käyttää anti aging -voidetta?
Yläpeukku kyllä, alapeukku ei.
Mä en ymmärrä mitä eroa on rypyillä ja juonteilla. Jotkut täällä sanoo ettei ole ryppyjä, mutta ikä näkyy esim. juonteina. Miksi vaikkapa sibeliusryppy on ryppy mutta nasolabiaalijuonteet on juonteita?