Mies kuinka paljon vanhempaa naista naisit?
Kommentit (16)
Alan olla sen verran epätovoinen että en aseta ylärajaa. Mut mielellään omanikänen tai nuorempi
m30
Meinasin laittaa 30 vuotta mutta ehkä kuitenkin 25 vuotta kun älysin oman ikäni😅 mies 38v
Eipä kai sitä paljon vanhempaa kun itsekin olen jo 86 vuotias
Kaikkea pantu mikä liikkuu. Jopa 35 ikäisenä 75v ikäistä hyvin säilynyttä ja aivan sairaan hyvät kyydit oli. Parempi pillu kun monella 25v ikäsellä mutta oli entinen liikunnan opettaja ja kroppa kunnossa.Vieläkin muistelen sitä espanjan reissua kun tavattiin. Viikko naitiin kun eläimet silloin tajusin että vanhakin voi olla varsinainen seksikone. Vieläkin seisoo kun muistelen.
Mukava olisi nautiskella ja saada vanhempikin rouva nauttimaan vielä nuoruusvuosiensa mukaisesti. Kiva olisi nähdä, miten joku vaikka 60+ nainen kiihottuu ja kuinka sieltä kuoriutuisi seksinnälkäinen vähän rietas nainen pitkästä aikaa esille. Itse 45M
Ei ikä vaan kropan kunto ratkaisee.
M40
17/6cm kirjoitti:
Kaikkea pantu mikä liikkuu. Jopa 35 ikäisenä 75v ikäistä hyvin säilynyttä ja aivan sairaan hyvät kyydit oli. Parempi pillu kun monella 25v ikäsellä mutta oli entinen liikunnan opettaja ja kroppa kunnossa.Vieläkin muistelen sitä espanjan reissua kun tavattiin. Viikko naitiin kun eläimet silloin tajusin että vanhakin voi olla varsinainen seksikone. Vieläkin seisoo kun muistelen.
Kyllä ne fantsut siitä väistyy taka-alalle
Näin ex-anoppia 72v pitkästä aikaa, en enää panisi.
M45
On sama kuin autojen kanssa, 'millä ajaisit'? 2000-luvun kiinakoreakotteroilla, 90-luvun saksalaisilla, 80-luvun ranskalaisilla, 70-luvun ruotsalaisilla, 60-luvun venäläisillä. Vai 50-luvun Amerikkalaisella?
Vapaa valinta. Paras voittaa.. Aina!
Olen nyt 55v ja naisen yläikäraja on hyvinkin häilyvä. Joskus on 40v ollut pettymys ja toisinaan +65v ollut positiivinen yllätys.
Satunnaisesti joku yksittäinen 7-kymppinenkin on voinut näyttää puoleensavetävältä, mutta tosi harvassa ne. Tosin harvassa ovat ihan missä tahansa ikäluokassa nykyään. m58
Vierailija kirjoitti:
Näin ex-anoppia 72v pitkästä aikaa, en enää panisi.
M45
Kylläpä ihmiset saattaa ajatella sinustakin, että huh huh
oon itte 69 vaikka 80 ikästä ja itteeni vaiks 30 vuotta nuorempaa se olis mun päiväuni.
Jouko Tapani Suominen
Yli 50-vuotiasta.
Itse olen 28v.