Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meille sinkuille ei anneta ylimääräistä rahaa?

Vierailija
02.09.2022 |

Vain lapsiperheet saa ylimääräisen joulurahan. Kalliimpaa se sinkun elämä on, kun kaikki maksat yksinäsi.

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä lapseton pariskuntakaan mitään kostunut. Pienituloisia on hyysätty jo niin kauan, että kohta ne on varakkaampia kuin keskiluokka!

Jos teillä olisi 2 lasta niin saisitte 200 lapsilisää, ei muuta. Ja voin sanoa ettei nuo lapsilisät riitä lasten ruokiin ja vaatteisiin. Lapset kasvavat 8-10 cm vuodessa ja kaikki vaatteet ja kengät menee uusiksi joka vuosi.

Teini-ikäiset pojat syö hirveitä määriä ruokaa, kun kasvat. Yksi äiti laski aina, että itselle 2 perunaa, miehelle 3 perunaa, tyttärerelle 2 perunaa ja teini-ikäiselle pojalle 7 perunaa.

Meillä mummu nauroi, että hän otti 4 viineriä kaupasta ja minun teinipoika oli syönyt niitä 3.

Ette ole opettaneet käytöstapoja..?

Ei niitä käytöstapoja ole aikuisillakaan, arvostellaan esim. toisten painoa ja matkustetaan lentokoneella ja tuhotaan maapallo.

Ahaa no sittenhän ei tarvitse opettaakkaan kun joku muukin arvostelee toisen painoa. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.

Vierailija
62/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puoliso tienaa 2400 brutto, työmarkkinatuki 680 netto, kun 2 lasta ja lapsilisät 200. Tuohon ei saa vuokralla asuessa muita tukia ja auto pakollinen puolison vuorotyön vuoksi eli yhteiset nettotulot 2580, kun toinen tekee vuorotyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä lapseton pariskuntakaan mitään kostunut. Pienituloisia on hyysätty jo niin kauan, että kohta ne on varakkaampia kuin keskiluokka!

Jos teillä olisi 2 lasta niin saisitte 200 lapsilisää, ei muuta. Ja voin sanoa ettei nuo lapsilisät riitä lasten ruokiin ja vaatteisiin. Lapset kasvavat 8-10 cm vuodessa ja kaikki vaatteet ja kengät menee uusiksi joka vuosi.

Teini-ikäiset pojat syö hirveitä määriä ruokaa, kun kasvat. Yksi äiti laski aina, että itselle 2 perunaa, miehelle 3 perunaa, tyttärerelle 2 perunaa ja teini-ikäiselle pojalle 7 perunaa.

Meillä mummu nauroi, että hän otti 4 viineriä kaupasta ja minun teinipoika oli syönyt niitä 3.

Ei niitä käytöstapoja ole aikuisillakaan, arvostellaan esim. toisten painoa ja matkustetaan lentokoneella ja tuhotaan maapallo.

Ahaa no sittenhän ei tarvitse opettaakkaan kun joku muukin arvostelee toisen painoa. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.

Jos olet ylipainoinen niin olet itsekin ahminut niitä viinereitä liikkaa, että lopeta lässytys.

Vierailija
64/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ylipainoinen niin olet itsekin ahminut niitä viinereitä liikkaa, että lopeta lässytys.

En todellakaan ole.

Vierailija
65/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi satanen sinne tänne. Eilen olin ystävien kanssa syömässä ravintolassa. Kolmen ruokalajin menyy 69€ ja siihen viinipaketti 39, kahvi ja alkudrinkki15, taksi kotiin 28€. Yhteensä 151€. Meillä sinkuilla on varaa nauttia, kun ei ole perhettä.

Älä kuule yleistä, minä olen sinkku ja lapseton eikä minulla ole varaa tuollaiseen huvitukseen koska palkka menee pääosin asumiseen,autoiluun,laskuihin ja halpojen ruokien ostoon kaupasta.

Varmasti joku +3000e/kk bruttopalkkaa repivä sinkku voi elää suht hyvää elämää mutta meitä pienituloisia sinkkuja on paljon jotka elämme kädestä suuhun ja meitä ei auta kukaan.

Tutkimusten mukaan matalastikoulutetut jäävät useimmin lapsettomiksi kuin korkeastikoulutetut ja se johtuu juuri siitä ettei matalastikoulutetuilla ole varaa lapsiin. 

Vierailija
66/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän meidän ministerit meinaa ostaa tuolla ylimääräisellä lapsilisällä? Eikös Marin,Saarikko,Andersson ja Ohisalo myös sen saa koska hinnat ovat nousseet inflaation takia nyt tosi paljon? 

Vierailija
67/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän meidän ministerit meinaa ostaa tuolla ylimääräisellä lapsilisällä? Eikös Marin,Saarikko,Andersson ja Ohisalo myös sen saa koska hinnat ovat nousseet inflaation takia nyt tosi paljon? 

Eikö miesministereiden perheissä ole koskaan ollut lapsilisäikäisiä lapsia, vai miksi näissä luetellaan aina vain naiset?

Ihan uskomatonta, miten naisia ja etenkin äitejä revitään, rievitään ja syyllistetään ihan kaikesta. Toivon, etteivät asialla sentään ole toiset naiset vaan nämä palstan naisviha-aktivistit.

Vierailija
68/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miesministereiden perheissä ole koskaan ollut lapsilisäikäisiä lapsia, vai miksi näissä luetellaan aina vain naiset?

Ihan uskomatonta, miten naisia ja etenkin äitejä revitään, rievitään ja syyllistetään ihan kaikesta. Toivon, etteivät asialla sentään ole toiset naiset vaan nämä palstan naisviha-aktivistit.

Koska lapsi on naisen oma projekti. 

Vierailija
69/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi satanen sinne tänne. Eilen olin ystävien kanssa syömässä ravintolassa. Kolmen ruokalajin menyy 69€ ja siihen viinipaketti 39, kahvi ja alkudrinkki15, taksi kotiin 28€. Yhteensä 151€. Meillä sinkuilla on varaa nauttia, kun ei ole perhettä.

Älä kuule yleistä, minä olen sinkku ja lapseton eikä minulla ole varaa tuollaiseen huvitukseen koska palkka menee pääosin asumiseen,autoiluun,laskuihin ja halpojen ruokien ostoon kaupasta.

Varmasti joku +3000e/kk bruttopalkkaa repivä sinkku voi elää suht hyvää elämää mutta meitä pienituloisia sinkkuja on paljon jotka elämme kädestä suuhun ja meitä ei auta kukaan.

Tutkimusten mukaan matalastikoulutetut jäävät useimmin lapsettomiksi kuin korkeastikoulutetut ja se johtuu juuri siitä ettei matalastikoulutetuilla ole varaa lapsiin. [/quot

No kun hommaa toisen pienituloisen kanssa lapsen ja saa hulppeat lapsilisät niin silloinhan on rahaa lapseen ja kaikkeen muuhunkin.Pienituloisilla ei ole varaa lapseen eli samalla myönnetään että lapsen elättäminen on kallista.Silti yksi satanen aiheuttaa näin paljon kateutta .

Vierailija
70/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallituksessa on saatu paljon lapsia, tottakai lapsiperheitä suositaan.

Inhottavaa itsekkyyttä mutta mitä muutakaan voi odottaa tyhmiltä naisilta jotka on vaan oman perheen etu mielessä hakeutuneet esille. Jotka oikeasti on perheen perustettuaan pelkkiä itsekkäitä elukoita, joita ei enää kiinnosta mikään muu kuin oma perse/perhe.

IKINÄ en enää äänestä perheellistä tai alle nelikymppistä akkaa mihinkään. Enkä ystävysty yhdenkään perheellisen lehmän kanssa.

T: velanainen

Huoh, siellä on koko talo täynnä ihmisiä jolla on joku oma intressi johonkin suuntaan. Sinun mielipiteesi ei kiinnosta ketään heistä. Pidä turpasi kiinni ja tyydy osaasi.

Voin pitää turpani kiinni mutta voin heittää seuraavan stögigksen sisällön ja käyttämäni hepatiittia ja hiviä sisältävät huumepiikit julkisessa tilassa lepääviin vaunuihin.

Hakeudu hoitoon, sairas trolli.

Vierailija
71/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lapsi on naisen oma projekti. 

Aa, arvasinkin, että samat vanhat naisvihaajat täällä mellastavat. Ei taida nyt modet antaa niiden miksi kaikki naiset -avausten kauan täällä vanheta, kun on pitänyt vaihtaa strategiaa ja hyökätä hallituksen ja lapsilisien kautta naisten kimppuun.

Olet kyllä ihan saatanan sairas, mutta varmaan tiesitkin sen jo itsekin.

Vierailija
72/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on kalliimpaa? Minä maksan yksin aivan kaiken ja sen lisäksi minulla on lapsi. Luulen, että meillä on siis lapsiperheenä enemmän kuluja kuin yksinasuvana. Ei siis kaikissa lapsiperheissä ole kahta aikuista.

Vierailija
73/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen viesti kansalaisille on se että parempi vaan ettei pienituloiset lisäänny, lisääntyminen on vain hyvätuloisten etuoikeus? 

Vierailija
74/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen viesti kansalaisille on se että parempi vaan ettei pienituloiset lisäänny, lisääntyminen on vain hyvätuloisten etuoikeus? 

Ajattelit, että on ihan ok pukertaa ylikansoitettuun maailmaan lapsia, joita sinulla ei ole varaa elättää? Kerropa, millä perusteella meidän muiden kuuluu elättää sinun jälkikasvusi? Itselleni ei kyllä ole tullut mieleen, että lisääntyminen olisi jokin kansalaisoikeus, joka muiden on velvollisuus kustantaa minulle minun puolestani.

Vierailija
75/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuus ei ole aina lapsettomuutta vaan parisuhteettomuutta.

ei vaan yh ja  1 lapsi on PERHE. Lapsi tarkoittaa perhettä. Ope kysyy lapselta millasessa perheessä sä asut? Se sanoo äitin kanssa tms. Olet 1 -lapsinen PERHE. Tai 2-lapsinen PERHE...jne.

SInkku = SINGLE, engl.  Eli YKSIN. YKSI.

Vierailija
76/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelit, että on ihan ok pukertaa ylikansoitettuun maailmaan lapsia, joita sinulla ei ole varaa elättää? Kerropa, millä perusteella meidän muiden kuuluu elättää sinun jälkikasvusi? Itselleni ei kyllä ole tullut mieleen, että lisääntyminen olisi jokin kansalaisoikeus, joka muiden on velvollisuus kustantaa minulle minun puolestani.

Varaa elättää? Väitän että suomessa todella harvalla olisi varaa elättää omia lapsia. Lapsiperheet nimittäin saa lapsilisiä,vanhempainvapaita,verovaroin tuetut neuvolat,päiväkodit ja koulut. 

Kenellä olisi varaa elättää omia lapsia jos nuo kaikki verorahojen tuhlailu lapsiperheisiin lopetettaisiin? 

Vierailija
77/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuus ei ole aina lapsettomuutta vaan parisuhteettomuutta.

ei vaan yh ja  1 lapsi on PERHE. Lapsi tarkoittaa perhettä. Ope kysyy lapselta millasessa perheessä sä asut? Se sanoo äitin kanssa tms. Olet 1 -lapsinen PERHE. Tai 2-lapsinen PERHE...jne.

SInkku = SINGLE, engl.  Eli YKSIN. YKSI.

SINKKU (puhekieltä) henkilö, joka ei ole vakituisessa parisuhteessa

https://fi.m.wiktionary.org/wiki/sinkku

Vierailija
78/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaa elättää? Väitän että suomessa todella harvalla olisi varaa elättää omia lapsia. Lapsiperheet nimittäin saa lapsilisiä,vanhempainvapaita,verovaroin tuetut neuvolat,päiväkodit ja koulut. 

Kenellä olisi varaa elättää omia lapsia jos nuo kaikki verorahojen tuhlailu lapsiperheisiin lopetettaisiin? 

No jos kerran lasten elatukseen ei tarvita rahaa, mikä estää sinua lisääntymästä? Itsekkyytesi?

Vierailija
79/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kerran lasten elatukseen ei tarvita rahaa, mikä estää sinua lisääntymästä? Itsekkyytesi?

Sillä ei ole naista, joka haluaisi lisääntyä sen kanssa. Enkä ihmettele.

Vierailija
80/124 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien sinkkujen tulot eivät ole saman suuruiset kuin sinun tulot ovat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä