Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette olleet huumeiden kanssa tekemisissä, pystyykö näkemään ihmisestä että hän on huumeissa?

Vierailija
02.09.2022 |

Näin kerran asuinseudullani kaupungin kadulla kolmekymppisen miehen josta tuli heti vaikutelma että hän on huumeissa. Hän käveli joustavin askelin, hymyili, katse oli jotenkin pehmeä ja raukea muttei väsynyt, kuin olisi ollut toisessa ulottuvuudessa, vaikea selittää, kuin saattaisi hetkenä minä hyvänsä vaikka ruveta laulamaan yksin. Jotain epätavallista "välittömyyttä" ja estottomuutta oli olemuksessa, muttei ollut aggressiivinen olemus.

Vasta tänään näitä huumekeskusteluja lukiessani aloin ajatella miksi heti sain vaikutelman että hän on huumeissa. Mikä olemuksessaan sai vakuuttumaan siitä ilman tietoa asiasta.

Joten, pystyykö sen näkemään olemuksesta?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös masennuslääke aiheuttaa tuon.

Puhun silmistä.

Vierailija
22/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs huumeveikko seisoi aidasta kiinni pidellen ja kaatuili. Kerran hän seisoi ison tien risteyksessä shortsit polvissa roikkuen eikä tajunnut mistään mitään. Olen nähnyt hänet myös ramppaamassa ees taas kokeilemassa samaa ovea ainakin 30 kertaa.

Tällainen huumehörhö naapurustossa.

Mikään tyypillinen huume (amfetamiini, heroiini, ekstaasl, kokaiini, pilvi) ei aiheuta kaatuilua, päinvastoin monen huumeen kohdalla. Suorituskyky paranee..

Alkoholi aiheuttaa kaatumista. Mutta toki kaikkea pitää kommentoida, vaikka ei mistään tajuaisikaan

Lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa päihde, minkä käytön tunnistaa helposti on alkoholi.

Ei ole. Itsestäni näkee esim. essojen käytön kilometrin päähän. Myös pirin näkee, samoin subun. Toki kaikista ei näe, esim. suburiippuvaisesta kaveristani ei näkisi että subua käyttää.

Vierailija
24/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilehuumeiden käyttäjät käyttäytyy esim. näin

Vierailija
25/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut missään tekemisissä huume hörhöjen kanssa niin että en näe kuka on aineissa. Alkoholi päihtymyksen näen mutta en muuta. Minä itse ja lähipiirini ei ole käyttänyt muuta kuin alkoholia. Minä en tunne laittomien aineiden käyttäjiä. Minä en koskaan ostaisi laittomia aineita joissa voi olla ihan mitä tahansa paskaa. 

Vierailija
26/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin tynnyrissä ja pumpulissa kasvanut ja elänyt etten tunne tai tunnista yhtään narkkia. Tyttäreni taas on sh isossa kaupungissa ja työskentelee yo-sairaalassa, hän tunnistaa narkit jo kaukaa. Tästä on saatu hauskoja tilanteita aikaiseksi, kun mun käy aina sääliksi laitapuolen kulkijoita.

Eli mitä nämä hauskat tilanteet ovat?

Sä säälit ja sh-tyttäresi hakkaa kepillä säälittävämpiä?

Nimim en ymmärtänyt

Vierailija
27/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai kovin hyvin, ja todella surkeaolen näkemään jos joku on juonut, vaikka muille on ollut itsestäänselvää

Vierailija
29/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä välttämättä huomaa esim amfetamiinin satunnaista käyttöä, mutta tottakai vuosikausia päivittäin käyttäneen hampaattoman pirinistin tunnistaa jokainen huumenkäyttäjäksi.

Vierailija
30/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs huumeveikko seisoi aidasta kiinni pidellen ja kaatuili. Kerran hän seisoi ison tien risteyksessä shortsit polvissa roikkuen eikä tajunnut mistään mitään. Olen nähnyt hänet myös ramppaamassa ees taas kokeilemassa samaa ovea ainakin 30 kertaa.

Mikään tyypillinen huume (amfetamiini, heroiini, ekstaasl, kokaiini, pilvi) ei aiheuta kaatuilua, päinvastoin monen huumeen kohdalla. Suorituskyky paranee..

Alkoholi aiheuttaa kaatumista. Mutta toki kaikkea pitää kommentoida, vaikka ei mistään tajuaisikaan

Lääkäri

Ei ole Alkoholi aiheuttanut kaatumista kun ottaa kotona ja menee ajoissa nukkumaan. 

Vierailija
31/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pupillit on omituiset.

Tai tyyppi on ylivireä ja heiluu ja naputtelee jalkaa koko ajan.

Minulla ihan normaalia ja tavallista, enkä ole koskaan käyttänyt päihteitä

Vierailija
32/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa päihde, minkä käytön tunnistaa helposti on alkoholi.

Ei ole. Itsestäni näkee esim. essojen käytön kilometrin päähän. Myös pirin näkee, samoin subun. Toki kaikista ei näe, esim. suburiippuvaisesta kaveristani ei näkisi että subua käyttää.

Niin, subutexiin kun on toleranssi se ei enää juuri päihdytä, käyttö on vaan vieroitusoireiden helpottamista sitten.

Vierailija
33/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä välttämättä huomaa esim amfetamiinin satunnaista käyttöä, mutta tottakai vuosikausia päivittäin käyttäneen hampaattoman pirinistin tunnistaa jokainen huumenkäyttäjäksi.

Menettääkö niistä hampaat? Millä se sitten ruokansa syö vaan pillilläkö vaan nestemmäistä. 

Vierailija
34/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös masennuslääke aiheuttaa tuon.

Puhun silmistä.

Googlaappa esim. SNRI-lääkkeiden haittavaikutukset.

Vierailija
35/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pupillit on omituiset.

Eipä tuo tavallista, sillä suurin osa suomalaisista on kokeillut huumeita. Kuulostaa ettei sinulla ole muutenkaan juuri kokemuksia.

Vierailija
36/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menettääkö niistä hampaat? Millä se sitten ruokansa syö vaan pillilläkö vaan nestemmäistä. 

Se vähä mitä syövät on jotain mössömäistä mitä ei tarvitse juuri pureskella. On niillä joillain kai tekaritkin olemassa.

Vierailija
37/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri

Opiskeleppa tyypillisten huumeiden gamman ja lakan vaikutukset. Alkoholi potenssiin kaksi kaikissa alkoholin ongelmissa.

Vierailija
38/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumeet voi vaikuttaa hampaisiin, mutta suurempi juttu on ehkä se, että huumeita vetäessä ei jaksa hoitaa hampaitaan. Minulla on subunisti-tuttu, jolla on jäljellä ehkä viisi hammasta. Syö ruokaa, jota ei tarvitse kauheasti pureskella.

Vierailija
39/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tyttö tuossa alussa on kyllä superherttainen huumehörhöissään.

Vierailija
40/59 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pupillit on omituiset.

Eipä tuo tavallista, sillä suurin osa suomalaisista on kokeillut huumeita. Kuulostaa ettei sinulla ole muutenkaan juuri kokemuksia.

Niin no minulla on siis nuo merkit huumeiden käytöstä normaaleja ja yleisiä vaikka en käytäkään mitään huumeita tai muitakaan päihteitä. Varmaan joku sit luulee että olen aineissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan