Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertausharjoituksia alkaa napsahtaa 40-50-vuotiallekin

Vierailija
02.09.2022 |

Kommentit (246)

Vierailija
21/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä herkkua, mutta motivaatio ihan eri luokkaa kuin mitä olisi ollut pari vuotta sitten.

Minulla taas päinvastoin: korona ja Nato-hysteria paljastivat monella tavalla, miten vähälahjaisia ja vastuuttomia meidän päättäjät ovat ja miten itsekästä ja yksinkertaista väkeä monet suomalaiset ovat. Isänmaallisuuteni on haihtunut. Suomi on minulle vain maa, johon olen sattumalta syntynyt ja jossa tällä hetkellä asun. Muissakin maissa on tullut asuttua.

Tää. Tää maa on sellasissa käsisssä, että ehkä parempi antaa vaan  notkahtaa pohjalle. Katotaan sitten ajan kanssa että saadaanko enää uudelleen rakennettua.

Vierailija
22/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ase-ja sotahullu, lähden mielelläni vaikka ikää on jo yli 40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin jo kaksi vuotta sitten kertaamassa yli 50-vuotiaana, kyllä tuota on tapahtunut aikaisemminkin.

Vierailija
24/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä itku ja parkuminen alkoi taas, näköjään miehille ei ole asiassa mitään ongelmaa ja lähtevät mielellään kertaamaan, suurin osa. Mutta muut tulivat tänne parkumaan kuinka paska maa Suomi on, oksentamaan omia kommenttejaan.

Vierailija
25/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen tr4nsuista sekä suv4k3ista koostuva timantin kova reservi laittaa vielä Venäjälle luun kurkkuun. Hehehe.

Vierailija
26/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa pääsisikin oman aselajinsa pariin ja ajelemaan masilla pitkin metsiä. On tosin tainnut kalusto uudistua aikalailla.

-Sotilaskuljettaja

Vierailija
27/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin jo kaksi vuotta sitten kertaamassa yli 50-vuotiaana, kyllä tuota on tapahtunut aikaisemminkin.

Olitko autokuski?

Vierailija
28/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mikä itku ja parkuminen alkoi taas, näköjään miehille ei ole asiassa mitään ongelmaa ja lähtevät mielellään kertaamaan, suurin osa. Mutta muut tulivat tänne parkumaan kuinka paska maa Suomi on, oksentamaan omia kommenttejaan.

Kiitos että uhraudut herrojen puolesta. Muistelemma naisesi kanssa yhdessä kuinka urhea poika olit silloin aikoinaan..

Vierailija
29/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en lähde enää tätä maata puolustamaan vaan luikin etelä Eurooppaan.

Vierailija
30/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodan ajan vahvuus on alle 300.000. Ne 40-50-vuotiaat jotka siinä ovat mukana ovat upseereita ja erikoismiehiä. Tavalliset rivisotilaat ovat alle 30-vuotiaita pääosin.

Vierailija
31/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, jos et kestä sitä, että jotkut suhtautuvat syystä tai toisesta kriittisesti ihanaan isänmaahasi. 

Vierailija
32/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko autokuski?

En, viestipuolella.

Vierailija
33/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monumenttaalinen hahmoni havaittiin viimeinkin.

Vierailija
34/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos että uhraudut herrojen puolesta. Muistelemma naisesi kanssa yhdessä kuinka urhea poika olit silloin aikoinaan..

Niin juuri. Muutaman minuutin pönötyspuhe itsenäisyyspäivänä. Kiitos veriuhristasi.

Vierailija
35/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille voisi myös järjestää jonkun yleisen maanpuolustuskurssin, menisin mielellään.

Vapaaehtoisen

Vierailija
36/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ase-ja sotahullu, lähden mielelläni vaikka ikää on jo yli 40.

Oikea termi on militaristi.

Vierailija
37/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, jos et kestä sitä, että jotkut suhtautuvat syystä tai toisesta kriittisesti ihanaan isänmaahasi. 

Eivät suhtaudu kriittisesti. (Katso sanakirjasta mitä se tarkoittaa.) Sitä vastoin úlísevat kuin murrosikäiset mt-vammaíset kakarat.

Vierailija
38/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten ?

-keski-ikäinen mies

Ei se mitään herkkua ole.

Kukaan täysijärkinen ei kuvittele sen olevan herkkua, ja jokainen varusmiespalveluksen suorittanut tietää, millaista se on.

Varusmiespalvelus on lasten leikkiä. Ihan täyttä vellihousuilua. Nortit huulessa ja tennispallot kainalossa vähän kävellään ja kattellaan varusteita ja kivääreitä. Pikkasen hengästytään ja vittuunnutaan mettäleirillä. Ihan lomaahan tuo on.

Vierailija
39/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon metsäleiri olis kiva. Aina se kotiolot voittaa. Ei sitä muuten saa lupaa olla viikkoa pois kotoa.

Vierailija
40/246 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen nelikymppinen henkilö joka ei ole käynyt armeijaa ja en kuulu edes mihinkään metsästysseuraan. jos kävisi sellainen vahinko että saisin kutsun kertausharjoituksiin, niin tuikuttimen käytön harjoittelu pitäisi alkaa ihan perusteista.

Mää voisin antaa puolen minuutin koulutuksen joka on riittävä kaikkiin tilanteisiin:

Tässä on sulle rynkky ja näin se ladataan. Jos rüssä tulee niin ammu jos haluat elää.