Kilttimiesten Av-reissu
Mihin? Kuka osallistuu? Retkiohjelma? Yhteislaulut?
Kommentit (693)
Pohjanmaan painijapoijaat kirjoitti:
Juuli Juristi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Juuli Juristi kelvollinen AV.reissuille? Aina kuitenkin ympärkännissä joka reissulla.
Kysyy kuka???
Sehän on niinkuin Av-reissujen syvin olemus tuo kännääminen.
En kai töissä tai kotikaupungissani voi moista tehdä? Se mikä Av-reissussa tapahtuu jää sinne... paitsi kuppa tai fritsu tai joku muu kulkutauti...Ystävällisesti
Juuli JuristiNo kyllä se helavyö ois ollu kiva saada takaisin.
No löytötavarat on siellä siirrettävässä naisluolassa. Kai niitä helavöitä kaupastakin saa. Vakuutushan ei tietenkään korvaa. Ja Mervi, Teuvon äiti on jo ottanut yhteyttä, ei oikein osannut selittää syytettään, kun ei osaa pohojammaan murretta. Seuraamuksia voi teille seurata, siinä yksi helavyö himmenee.
Rauhoitutaan nyt kaikki, kohtahan on Av-pikkujoulut
Juuli Juristi
Missä AV.n pikkujoulut vietetään?
Voitais mennä porvooseen
Tämä on provo
Olen trolli
Ukko Nooa ja Nestori täällä moi. Kohta mennään saunomaan Kätevän Emännän kanssa taas. No Mervi Teuvon äiti tulee kans mukaan.
Olisiko ne naiset voineet jutella meille kilteille miehillekin bensa-aseman kahvilassa?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ne naiset voineet jutella meille kilteille miehillekin bensa-aseman kahvilassa?
Jannica istuu viereen EI NYNNYILLE paidassa
Vierailija kirjoitti:
Ukko Nooa ja Nestori täällä moi. Kohta mennään saunomaan Kätevän Emännän kanssa taas. No Mervi Teuvon äiti tulee kans mukaan.
No mutta. Juomana lapinkilju vai sahti???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempia.
Tv. Ukko-Nooa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempia.
Tv. Ukko-Nooa
Voi ettäs. Kateeks käy
Nestor täs kysellee tulisko Helmi tännää saunaa? Helenakkii voip tulla
Vierailija kirjoitti:
Tulen tietennii. Kysyn Helenalta. Onko saunassa naulat mihin voidaan jättää laukut?
Tv. Helmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen tietennii. Kysyn Helenalta. Onko saunassa naulat mihin voidaan jättää laukut?
Tv. Helmi
Totta tokkiisa saunassa on naulat laukuille. Mutta. Nooan naulaan EI saa laittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ton Jannikan kerran. Lähestyin rohkeesti (vaik oikeesti oon nynny). Rohkeuden toi netistä tilaamani viksu t-paita tekstillä: En ole kynekoloki, mutta voin vilkaista.
Pakit tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ton Jannikan kerran. Lähestyin rohkeesti (vaik oikeesti oon nynny). Rohkeuden toi netistä
tilaamani viksu t-paita tekstillä: En ole kynekoloki, mutta voin vilkaista.Pakit tuli.
Tilasit t-paidan omalla tekstillä? Minä tilasin t-paidan jossa lukee :Olen Latikkoleukakirurki-avarusinsinnööri. Nyt on naisia riittänyt!
Kenes vuoro on huomeniss sauna lämmittää? Minul on jo tervashampoo laukus pyhkeen ja perssuojan kera. Kai saunajuomat löytyy???
Nestor
Vierailija kirjoitti:
Kenes vuoro on huomeniss sauna lämmittää? Minul on jo tervashampoo laukus pyhkeen ja perssuojan kera. Kai saunajuomat löytyy???
Nestor
Alma tässä moi! Saisinko minä tulla? Tulin eilen kotiin. Olin sukulaspoikani kanssa Espanjassa matkalla. Olin niinkuin tulkkina hänelle siellä kun minä olen sentään käynyt työväen opiston espanjan kielen kursseilla jo pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ton Jannikan kerran. Lähestyin rohkeesti (vaik oikeesti oon nynny). Rohkeuden toi netistä
tilaamani viksu t-paita tekstillä: En ole kynekoloki, mutta voin vilkaista.Pakit tuli.
Tilasit t-paidan omalla tekstillä? Minä tilasin t-paidan jossa lukee :Olen Latikkoleukakirurki-avarusinsinnööri. Nyt on naisia riittänyt!
Tarkoititko tilata ...avarrusinsingnöri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nestor
Alma tässä moi! Saisinko minä tulla? Tulin eilen kotiin. Olin sukulaspoikani kanssa Espanjassa matkalla. Olin niinkuin tulkkina hänelle siellä kun minä olen sentään käynyt työväen opiston espanjan kielen kursseilla jo pari vuotta.
Saatha sie tokkiisa tulla, annas olla. On varmaan makosat tuliaiset siul. Mut mis myö saunottaa? Kuka lämmittää ja ketä kaikkii tulloo mukkaa???
Nestor
Hei Ukko Nooa
Täällä ollaan huolissaan Kätevästä Emännästä, kun ei mittään oo kuuluna aikapäiviin. Kerroha jos ohrapirtelöllä tai sanomistarkoituksessa ootte tavanneet. No pöh. Että mä vihaan tota ohisyöttöä. Siis: saunomistarkoituksessa...
Kuiskaa*** joku täällä (muka) huolissaan kaunaridiivasta... riimadonnasta...hoh hoh