Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kilttimiesten Av-reissu

Poropeukalo
02.09.2022 |

Mihin? Kuka osallistuu? Retkiohjelma? Yhteislaulut?

Kommentit (693)

Vierailija
601/693 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ne naiset voineet jutella meille kilteille miehillekin bensa-aseman kahvilassa?

Jannica istuu viereen EI NYNNYILLE paidassa

Näin ton Jannikan kerran. Lähestyin rohkeesti (vaik oikeesti oon nynny). Rohkeuden toi netistä

tilaamani viksu t-paita tekstillä: En ole kynekoloki, mutta voin vilkaista.

Pakit tuli.

Tilasit t-paidan omalla tekstillä? Minä tilasin t-paidan jossa lukee :Olen Latikkoleukakirurki-avarusinsinnööri. Nyt on naisia riittänyt!

Tarkoititko tilata ...avarrusinsingnöri?

En tietenkään. Sehän on ruotsinkieltä? Minä puhun vain suomea.

Vierailija
602/693 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenes vuoro on huomeniss sauna lämmittää? Minul on jo tervashampoo laukus pyhkeen ja perssuojan kera. Kai saunajuomat löytyy???

Nestor

Alma tässä moi! Saisinko minä tulla? Tulin eilen kotiin. Olin sukulaspoikani kanssa Espanjassa matkalla. Olin niinkuin tulkkina hänelle siellä kun minä olen sentään käynyt työväen opiston espanjan kielen kursseilla jo pari vuotta.

Saatha sie tokkiisa tulla, annas olla. On varmaan makosat tuliaiset siul. Mut mis myö saunottaa? Kuka lämmittää ja ketä kaikkii tulloo mukkaa???

Nestor

Eikös me voitas sinne Ukko-Nooan saunaan mennä?

Tv. Alma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/693 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenes vuoro on huomeniss sauna lämmittää? Minul on jo tervashampoo laukus pyhkeen ja perssuojan kera. Kai saunajuomat löytyy???

Nestor

Alma tässä moi! Saisinko minä tulla? Tulin eilen kotiin. Olin sukulaspoikani kanssa Espanjassa matkalla. Olin niinkuin tulkkina hänelle siellä kun minä olen sentään käynyt työväen opiston espanjan kielen kursseilla jo pari vuotta.

Saatha sie tokkiisa tulla, annas olla. On varmaan makosat tuliaiset siul. Mut mis myö saunottaa? Kuka lämmittää ja ketä kaikkii tulloo mukkaa???

Nestor

Eikös me voitas sinne Ukko-Nooan saunaan mennä?

Tv. Alma

Nokun eioo kuttua tullu

Nestor

Onks siul hiukkaa???

Eikun huikkaa🥂hik🍺

Vierailija
604/693 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nestor

Nestor

...kuka lämmittää ja ketä.. hah

605/693 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lämmittää. Saunan siis. Siis jos tämä on kaikille, eikä vaan kilttimiehille. Onkohan illalla mahdollisuutta tanssia tangoa? Jaetaanko saunavuoroja vai onko sekasauna kaikille?

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
606/693 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 ja latino kirjoitti:

Mä voin lämmittää. Saunan siis. Siis jos tämä on kaikille, eikä vaan kilttimiehille. Onkohan illalla mahdollisuutta tanssia tangoa? Jaetaanko saunavuoroja vai onko sekasauna kaikille?

Oi. Jo vain tanssitaan tangoa, tilasin av-siirrettävän naisluolan pihaasi, siellä on gramofoni täynnään huumaavia tangoja.

🍸odotan

Vierailija
607/693 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi vielä. Onnea Latino 35🍸

Vierailija
608/693 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Teuvon Mervi äitiä näkynyt siellä saunalla?

Aletaan olla jo huolissaan siitä. Vaikka kyllähän Mervi välillä ottaa silleen pitkän kaavan mukaan. Voitas mopoilla Teuvon kanssa sinne saunalle etsimään.

Vierailija
609/693 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari 26v. kirjoitti:

Aletaan olla jo huolissaan siitä. Vaikka kyllähän Mervi välillä ottaa silleen pitkän kaavan mukaan. Voitas mopoilla Teuvon kanssa sinne saunalle etsimään.

Tuotko Sirpa-Sinikan tarakalla mukanasi? Taitaa tuo Mervi öristä tuolla vattupuskassa höpisten jostain epsanjan tuliaisista. Osaako etes epsjanjaa??? Siinä Teuskilla kyydittävää, voi poika polo

Vierailija
610/693 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa-Sinikka lupas tulla mukaan. Oli kyllä kova työ saada se taas juttelemaan mun kanssa. Kun ne Pohojanmaalaaset paanijat sillon sen niin säikäytti. Teuvo sanoi ettei ota Mervi äitiään mopon kyytiin. Jääköön sinne puskaan. Hyvä nyt kuitenkin kun tiedetään että Mervi on kunnossa tai no "kunnossa".

Vierailija
611/693 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari 26v. kirjoitti:

Tuotko Sirpa-Sinikan tarakalla mukanasi? Taitaa tuo Mervi öristä tuolla vattupuskassa höpisten jostain epsanjan tuliaisista. Osaako etes epsjanjaa??? Siinä Teuskilla kyydittävää, voi poika polo

Ei Mervi osaa muita kieliä kuin Suomen kieltä. Mutta kyllä se tuliaisviinat osaa juoda. Alma on kyllä käynyt työväenopiston espanjan kielikursseilla. Alma kyllä osaa espanjaa jonkin verran.

Vierailija
612/693 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä rahtilaivassa vieläkin jossain missä lie Gdyniassa! Voisko Latino tulla hakemaan minut pois täältä? Pääsisisin minäkin sinne saunomaan! Kaipaan jo esiintymään.

Vierailija
613/693 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:

Olen täällä rahtilaivassa vieläkin jossain missä lie Gdyniassa! Voisko Latino tulla hakemaan minut pois täältä? Pääsisisin minäkin sinne saunomaan! Kaipaan jo esiintymään.

Oh My Lord

Voisiko Lordi pelastaa sut? Latinolla on nyt vähän kiireitä...

* kuiskaa

Kiitos Latino Tangoista🍸

Eihän vaimosi tykännyt huonoa, kun tanssin kahdesti kanssasi? Toinen oli synttäritango

Vierailija
614/693 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma,

joiko Mervi siun kaik tuliaiset? Minen saana mittää, taaskaa...

Kiitos Latinolle kiperistä löylylöistä... se tankontaivuttellu ol miust vähä liikaa...

Nestor

Mikä ihme riimadonna on jossaki karuss???

Vierailija
615/693 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun saunomisreissu loppu nyt tähän. Lähden kotiin samalla kyydillä kun Helmin "sukulaispoika" tulee hakemaan. Vai oliko se nyt Alman? Menen jo sekaisin näiden mun naapureiden nimissä kun touhuavat kaikennäköistä.

Huh huh! Pääsen kotiin katselemaan ikkunasta eiku kastelemaan kukkaseni.

Vierailija
616/693 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena naapuri kirjoitti:

Minun saunomisreissu loppu nyt tähän. Lähden kotiin samalla kyydillä kun Helmin "sukulaispoika" tulee hakemaan. Vai oliko se nyt Alman? Menen jo sekaisin näiden mun naapureiden nimissä kun touhuavat kaikennäköistä.

Ethän vaan hyvä Helena kastele liiaksi niitä kukkasiasi, näin talven tullen. Ei sulla aina tartte kastelukannu kädess olla, kun ikkunassa katselet... Almalla ainakin on "sukulaispoika", se on huomattu. Onks Helmilläki??? Kerro lisää...

Vierailija
617/693 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän vaan hyvä Helena kastele liiaksi niitä kukkasiasi, näin talven tullen. Ei sulla aina tartte kastelukannu kädess olla, kun ikkunassa katselet... Almalla ainakin on "sukulaispoika", se on huomattu. Onks Helmilläki??? Kerro lisää...

Noo sitä nyt vaan sattuu vilkasemaan tuonne pihalle kun kukkasille juttelen ja kyllähän minä nyt harvennan niiden kastelua. Mutta minulla on säämittari siinä ikkunalla ja täytyyhän sitä lämpötilaa seurata vähän väliä. Kyllä nyt on joku miespuolinen tuossa näkynyt Helmin kanssa juttelemassa. Jotain talvirenkaiden vaihdosta siinä puhuivat. Kuulin sivukorvalla kun minulle tuli kiire viedä biojätteet nopeasti ulos lemuamasta. Helmin auton parkkipaikka on siinä roskisten vieressä. Joku mies siinä oli Helmin vierellä. Noin 50-60-vuotias, partaa, sininen lippalakki, ruskea toppatikkitakki ja farkut. Kengät tais olla turvajalkineet sellaiset pitempivartiset vetoketjut oli niissä auki.

Vierailija
618/693 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo sitä nyt vaan sattuu vilkasemaan tuonne pihalle kun kukkasille juttelen ja kyllähän minä nyt harvennan niiden kastelua. Mutta minulla on säämittari siinä ikkunalla ja täytyyhän sitä lämpötilaa seurata vähän väliä. Kyllä nyt on joku miespuolinen tuossa näkynyt Helmin kanssa juttelemassa. Jotain talvirenkaiden vaihdosta siinä puhuivat. Kuulin sivukorvalla kun minulle tuli kiire viedä biojätteet nopeasti ulos lemuamasta. Helmin auton parkkipaikka on siinä roskisten vieressä. Joku mies siinä oli Helmin vierellä. Noin 50-60-vuotias, partaa, sininen lippalakki, ruskea toppatikkitakki ja farkut. Kengät tais olla turvajalkineet sellaiset pitempivartiset vetoketjut oli niissä auki.

No huh huh. Ihan vaan pikaiseen vilkaisit... tosi hyvä, että tiedetään ketä pihassa liikkuu... ja kenen kanssa...

Vierailija
619/693 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Latinolle saunanlämmityksestä, oot oiva saunamajuri

* kuiskaa: ja extrakiitos siitä, ettet suostunut hakemaan tuota luistindiivaa kotiin. Saapahan kätevästi puolan kielikurssin tuolla Wizzwoddghdissa, on nuin tärkiä kieli nykyään. Eipä ainakaan minun aikoina kuulunu opintovaihtoehtoihin...

Vierailija
620/693 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi täällä.

Velmies maalta tul käymää just sopivastee. Auttel mulle talvirenkaat alle. Nii tai siis autolle. Aattelin ihan tälläsen heippalapun laittaa joka rapun ilmotustaululle, ettei vaan mittää sopimatonta kennee mielee tulis. Jäi tuo veli viel yökskii, kunnon nii pitkä matka kotio. Ni ett ihan veli on. Oikiasti.

Ai etten oo aiemmin moisesta maininnu...mmpphh