Kilttimiesten Av-reissu
Mihin? Kuka osallistuu? Retkiohjelma? Yhteislaulut?
Kommentit (693)
Vierailija kirjoitti:
"Älä oo niin nössö. Juo!"
Kylä-Jannica ui kiltin luo. Kilttis on kauhuissaan.
Vaikka kilttis on koko elämänsä haaveillut siitä, että jännä tyttö tulisi juttelemaan.
Jännä tyttö ei olekaan kiltin toiveiden mukainen, vaan junttivulgääri sekä hieman pelottava.
Totuus on tarua ihmeellisempi. Onko unelma enää unelma toteutuessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylä-Jannica ui kiltin luo. Kilttis on kauhuissaan.Vaikka kilttis on koko elämänsä haaveillut siitä, että jännä tyttö tulisi juttelemaan.
Jännä tyttö ei olekaan kiltin toiveiden mukainen, vaan junttivulgääri sekä hieman pelottava.
Baarimikko soittaa traumaterapeutin paikalle. Kilttis ottaa välittömästi paperipussin suuhun. Kylä-Jannica kattelee tympeänä.
Semmosta kysyisin, kun viimeksi olin risteilyllä -80 luvulla ja mulla oli hurjat toppaukset lilan jakun olkapäissä, oranssi poolopusero ja valkoruskearuudukas vekkihame, polveen ulottuva. Niin, että kai tämä sama asu käy vieläkin? Yhtään tunikaa mulla kun ei oo.
Laura-Irmeli Kiuruvesi
Vierailija kirjoitti:
Semmosta kysyisin, kun viimeksi olin risteilyllä -80 luvulla ja mulla oli hurjat toppaukset lilan jakun olkapäissä, oranssi poolopusero ja valkoruskearuudukas vekkihame, polveen ulottuva. Niin, että kai tämä sama asu käy vieläkin? Yhtään tunikaa mulla kun ei oo.
Laura-Irmeli Kiuruvesi
Eihän se mahdu sulle enää päälle. :((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura-Irmeli Kiuruvesi
Eihän se mahdu sulle enää päälle. :((
Tottakai sopii. Asu on silitetty valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Laura-Irmeli Kiuruvesi
Onko sulla pitkävartiset pyöreäkärkiset saappaat myös vetoketjulla? Oletkohan kuitenkin ollut laivalla viimeksi - 70 luvun lopulla?
🎼🎵🍺🍺🍺💄Lähden nyt AV- kuppilaan olusille. Sieltä saan varmaan muutaman Kilttimiehen houkuteltua reissuun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
🎼🎵🍺🍺🍺💄Lähden nyt AV- kuppilaan olusille. Sieltä saan varmaan muutaman Kilttimiehen houkuteltua reissuun mukaan.
Mä tuun mukaan. Houkutellaan koko baarin väki mukaan, on värikästä sakkia. Oota, laitan mansikan makuista huulikiillettä eka. Tuoksukin jo houkuttelee...😋🥂🥂🥂
Blondie kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun mukaan. Houkutellaan koko baarin väki mukaan, on värikästä sakkia. Oota, laitan mansikan makuista huulikiillettä eka. Tuoksukin jo houkuttelee...😋🥂🥂🥂
Hei. Misoot? Et kai sä lähteny yöks kotii... tai jonkun kotii🙄? Tää baarihan on auki 24/7.
Otetaas taas 🍺🍺🍻
Laivahenkilökunta patistaa kaikki kilttikset diskoon. Näin vältetään "mitäs kutsuit" -syytökset häiriköityjä tyttöjä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä sellainen sijatsee, Porvoossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sellainen sijatsee, Porvoossa?
Vain Av-vakkariväki tietää...
Voisin vannoa, että setä taas varastaisi jonkun jännämamman pikkuhousut. Taattua ja tutun turvallista touhua.
mies54v
Hei kaikille. Mä en nyt osaa päättää: on punavalkoinen tunika bling-blingeillä. Ja turkoosi pitsisomistein. Kumpi? Entten tentten teelika menten...
Nimimerkki KILTTIYS vetää kohtapuoliin keynoten kannella 5 aiheesta näin vapaudut kilttiydestä - be there or be kiltti.
Risteilyisäntä ilmoitti, että muutamia lippuja enää jäljellä. Onhan kaikki muistaneet varata lippunsa ennakkoon?
Vaateasiaan en osaa neuvoja antaa, pukeudunhan aina tummansiniseen jakkupukuun. Tamponinnarukorua vaihdan sitten tilaisuuden mukaiseksi.
KILTTIYS kirjoitti:
Nimimerkki KILTTIYS vetää kohtapuoliin keynoten kannella 5 aiheesta näin vapaudut kilttiydestä - be there or be kiltti.
Jotkut aloittaneet etkot aikas ajoissa... Lähtöpäivä on siis 23.9
Vierailija kirjoitti:
Blondie kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei. Misoot? Et kai sä lähteny yöks kotii... tai jonkun kotii🙄? Tää baarihan on auki 24/7.
Otetaas taas 🍺🍺🍻
Minä olin täällä koko yön. Aloitin taas 9.00 ottaan kun kaljahana aukes. Pailapailaaa🎼🎼🍺🍺🍺🍺🍺
Kylä-Jannica ui kiltin luo. Kilttis on kauhuissaan.