Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilttimiesten Av-reissu

Poropeukalo
02.09.2022 |

Mihin? Kuka osallistuu? Retkiohjelma? Yhteislaulut?

Kommentit (693)

Vierailija
361/693 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä oo niin nössö. Juo!"

Kylä-Jannica ui kiltin luo. Kilttis on kauhuissaan.

Vierailija
362/693 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kilttis on koko elämänsä haaveillut siitä, että jännä tyttö tulisi juttelemaan.

Jännä tyttö ei olekaan kiltin toiveiden mukainen, vaan junttivulgääri sekä hieman pelottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/693 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on tarua ihmeellisempi. Onko unelma enää unelma toteutuessaan?

Vierailija
364/693 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kilttis on koko elämänsä haaveillut siitä, että jännä tyttö tulisi juttelemaan.

Jännä tyttö ei olekaan kiltin toiveiden mukainen, vaan junttivulgääri sekä hieman pelottava.

Baarimikko soittaa traumaterapeutin paikalle. Kilttis ottaa välittömästi paperipussin suuhun. Kylä-Jannica kattelee tympeänä.

Vierailija
365/693 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta kysyisin, kun viimeksi olin risteilyllä -80 luvulla ja mulla oli hurjat toppaukset lilan jakun olkapäissä, oranssi poolopusero ja valkoruskearuudukas vekkihame, polveen ulottuva. Niin, että kai tämä sama asu käy vieläkin? Yhtään tunikaa mulla kun ei oo.

Laura-Irmeli Kiuruvesi

Vierailija
366/693 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta kysyisin, kun viimeksi olin risteilyllä -80 luvulla ja mulla oli hurjat toppaukset lilan jakun olkapäissä, oranssi poolopusero ja valkoruskearuudukas vekkihame, polveen ulottuva. Niin, että kai tämä sama asu käy vieläkin? Yhtään tunikaa mulla kun ei oo.

Laura-Irmeli Kiuruvesi

Eihän se mahdu sulle enää päälle. :((

Vierailija
367/693 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura-Irmeli Kiuruvesi

Eihän se mahdu sulle enää päälle. :((

Tottakai sopii. Asu on silitetty valmiiksi.

Vierailija
368/693 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura-Irmeli Kiuruvesi

Onko sulla pitkävartiset pyöreäkärkiset saappaat myös vetoketjulla? Oletkohan kuitenkin ollut laivalla viimeksi - 70 luvun lopulla?

Vierailija
369/693 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎼🎵🍺🍺🍺💄Lähden nyt AV- kuppilaan olusille. Sieltä saan varmaan muutaman Kilttimiehen houkuteltua reissuun mukaan.

Vierailija
370/693 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🎼🎵🍺🍺🍺💄Lähden nyt AV- kuppilaan olusille. Sieltä saan varmaan muutaman Kilttimiehen houkuteltua reissuun mukaan.

Mä tuun mukaan. Houkutellaan koko baarin väki mukaan, on värikästä sakkia. Oota, laitan mansikan makuista huulikiillettä eka. Tuoksukin jo houkuttelee...😋🥂🥂🥂

Vierailija
371/693 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondie kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tuun mukaan. Houkutellaan koko baarin väki mukaan, on värikästä sakkia. Oota, laitan mansikan makuista huulikiillettä eka. Tuoksukin jo houkuttelee...😋🥂🥂🥂

Hei. Misoot? Et kai sä lähteny yöks kotii... tai jonkun kotii🙄? Tää baarihan on auki 24/7.

Otetaas taas 🍺🍺🍻

Vierailija
372/693 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivahenkilökunta patistaa kaikki kilttikset diskoon. Näin vältetään "mitäs kutsuit" -syytökset häiriköityjä tyttöjä kohtaan.

Vierailija
373/693 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sellainen sijatsee, Porvoossa?

Vierailija
374/693 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sellainen sijatsee, Porvoossa?

Vain Av-vakkariväki tietää...

Vierailija
375/693 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vannoa, että setä taas varastaisi jonkun jännämamman pikkuhousut. Taattua ja tutun turvallista touhua.

mies54v

Vierailija
376/693 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille. Mä en nyt osaa päättää: on punavalkoinen tunika bling-blingeillä. Ja turkoosi pitsisomistein. Kumpi? Entten tentten teelika menten...

Vierailija
377/693 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki KILTTIYS vetää kohtapuoliin keynoten kannella 5 aiheesta näin vapaudut kilttiydestä - be there or be kiltti.

Vierailija
378/693 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyisäntä ilmoitti, että muutamia lippuja enää jäljellä. Onhan kaikki muistaneet varata lippunsa ennakkoon?

Vaateasiaan en osaa neuvoja antaa, pukeudunhan aina tummansiniseen jakkupukuun. Tamponinnarukorua vaihdan sitten tilaisuuden mukaiseksi.

Vierailija
379/693 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KILTTIYS kirjoitti:

Nimimerkki KILTTIYS vetää kohtapuoliin keynoten kannella 5 aiheesta näin vapaudut kilttiydestä - be there or be kiltti.

Jotkut aloittaneet etkot aikas ajoissa... Lähtöpäivä on siis 23.9

Vierailija
380/693 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blondie kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. Misoot? Et kai sä lähteny yöks kotii... tai jonkun kotii🙄? Tää baarihan on auki 24/7.

Otetaas taas 🍺🍺🍻

Minä olin täällä koko yön. Aloitin taas 9.00 ottaan kun kaljahana aukes. Pailapailaaa🎼🎼🍺🍺🍺🍺🍺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä