Kilttimiesten Av-reissu
Mihin? Kuka osallistuu? Retkiohjelma? Yhteislaulut?
Kommentit (693)
Millä vuosikymmenellä te oikein elätte?
Luulen, että naapurin kilttimies saattaa osallistua risteilylle. Hän on reipastunut silmin nähden. Viimeksi kun tulimme rapussa vastakkain, hän ei luimuillut lippalakkinsa alta vaan olin kuulevinani ihan hiljaisen vastauksen tervehdykseeni??? Rappuun jäi myös ei niin vieno Mennenin haju.
Terveisiä vaan Ari-Tapanille ja Rattoisaa Risteilyä
t. naapurin Alma
Vierailija kirjoitti:
Nää kilttikset on jotain 30-40-vuotiaita, eli heidän teini-ikänsä vuosikymmeniä.
Paikataan niitä kokemuksia, mitä siltä ajalta jäi puuttumaan.
No kun en ole koronan takia aikoihin reissannut/risteillyt, niin kysynkin:
* Onko jotain painorajoituksia matkatavaroille?
* Onko jotain rajoituksia nesteiden määrässä matkalaukussa?
* Meneekö isommat laukut automaattisesti ruumaan?
* Tarvitaanko passia ja hammasharjaa? Viisumia?
* Eihän reissu vaan missään nimessä ylitä Neuvostoliiton rajaa?
Ei ole muuta painorajoitusta kuin mitä jaksat kantaa ja huolehtia. Laukut eivät mene ruumaan.
Nesteitä ei ole rajoitettu mihinkään suuntaan.
Hammasharja kannattaa olla, että käy flaksi.
Henkilöllisyys pitää kyetä todistamaan. Ei mennä lähellekään Neuvostoliiton rajaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää kilttikset on jotain 30-40-vuotiaita, eli heidän teini-ikänsä vuosikymmeniä.
Eikö nuo siniset enkelit ja muut ole jo viisikymppisten nuoruudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo siniset enkelit ja muut ole jo viisikymppisten nuoruudesta?
Ne tehoaa aina, usko pois🍹
Ampiainen meni baariin ja tilasi drinkin.
"Meillä onkin sinun mukaasi nimetty drinkki!" innostui baarimikko.
"Ai Risto vai!" ilahtui ampiainen.
Vierailija kirjoitti:
Laivahenkilökunta patistaa kaikki kilttikset diskoon. Näin vältetään "mitäs kutsuit" -syytökset häiriköityjä tyttöjä kohtaan.
Kylä-Jannica valitsee seuraavan uhrin. "Sä sieltä nurkasta! Ota kii ja tanssi."
Kilttis nro 1 pyörtyi paperipussi suussaan. Baarimikko vetää takahuoneeseen muiden traumatisoituneiden seuraksi.
Älkää kilttikset nyt pelästykö tota kylä-Jannicaa. Siel on paljon muita neitoja myös, on kilttinaisia, naisia ja puumia myös! Ottakeeha ilo irti ja nauttikee😋😋😋. Elkää pelätkö jälkipuhheita tai semmossii. Se mitä Av reissulla tapahtuu - jää Av reissulle... paitsi tietty aviottomat lapset!!!
Kukapa mitään kykenisikään muistamaan... on 🍺-hanat, siniset enkelit, marlin helmeilevät omenaviinit, minttusuklaat ja sidukat🍸🥃🥂🍸🥃🥂🍻🍷🍾🍸🥃🥂🍷🍾
Pyydetäänkö kiltitkin pojat nyt tällä reissulla mukaan diskoon ja tanssimaan 😳
Vierailija kirjoitti:
Pyydetäänkö kiltitkin pojat nyt tällä reissulla mukaan diskoon ja tanssimaan 😳
Pyydetään erikseen tai ei; kaikki ovat tervetulleita diskoon ja tanssimaan. Tämä on ehkä ns Once in Life Time, joten. Todellakin. Kaikki mukaan. Baila baila, onhan Saturday Night Fever discotanssikuviot kunnossa??? Ellei, kuulin sisäpiirietoa et itse The Aira tulee mukaan👠🤸🤸🤹🤼🥃🥂🍻🍺🍾👡👞👟👒💄💥👭👬👫🤢😡😲😓😞😖🤓😎🤗😥😉sii et baila baila vaan🎶🎵🎶🎵🎶🎷🎷
Vierailija kirjoitti:
Pokemoneja etsimään?
Moi minun nimi on Pirkka ja olen kilittimies. Olen aloittanut Pokemonien etsinnän tänä keväänä. Tulen kyllä mukaan. Olisi kyllä kiva jos löytyis kilttejä Pokemontyttöjä minulle. Mutta jos en naista saa niin kyllä miespuolinen Pokemonkeräilijäkin kelpaa.
Täällä olen AV- kuppilassa taas. 🍺🍺🍺🍺🎵🎵🎵👠👠👠😄😁😀 Tuoppi täyteen, kohta rahat on loppu. Ihanaa! Lisää 🍾🍾🍾🍾
Vierailija kirjoitti:
Täällä olen AV- kuppilassa taas. 🍺🍺🍺🍺🎵🎵🎵👠👠👠😄😁😀 Tuoppi täyteen, kohta rahat on loppu. Ihanaa! Lisää 🍾🍾🍾🍾
No kohta lähetää ...🎶🔗
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että naapurin kilttimies saattaa osallistua risteilylle. Hän on reipastunut silmin nähden. Viimeksi kun tulimme rapussa vastakkain, hän ei luimuillut lippalakkinsa alta vaan olin kuulevinani ihan hiljaisen vastauksen tervehdykseeni??? Rappuun jäi myös ei niin vieno Mennenin haju.
Terveisiä vaan Ari-Tapanille ja Rattoisaa Risteilyä
t. naapurin Alma
Moi Alma! olen Tintti tästä B rapusta. Olis kyllä ihana jos Ari-Tapani tulis matkalle. Olen kolme vuotta vaivihkaa katsellut Ari-Tapania sillä silmällä. En tiedä onko Ari-Tapani mua huomannut kun ei sen silmiä näy sen lippalakin lipan alta. Jotain varmaan merkitsee tuo Mennenin tuoksu. Minä olen haistanut vain kaljan hajun kun olemme tulleet vastakkain.
Mielestäni tällä reissulla pitäisi myös ne kiltitkin pojat pyytää mukaan discoon... 🥺
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tällä reissulla pitäisi myös ne kiltitkin pojat pyytää mukaan discoon... 🥺
Nii, tyttöjen pitää tehdä kaikki.
Suunnitella reissu ja sen jälkeen vielä pyytää teitä diskoonkin.
Olette tervetulleita, jos osallistutte suunnitteluun.
Onko ne kilttimiehet nyt lähdössä?
Okka. Mä oikasen saumasukat suoraan ja korjaan tupeeraukset ojennukseen. Hoi baarimikkonen, saako täältä Sinistä Enkeliä?🍹🍹🍹Ai Ampiaista vaan? No sekin käy (päähän)