Kilttimiesten Av-reissu
Kommentit (693)
Vierailija kirjoitti:
Onhan bussissa tilaa mun pumpattavalle Barbaralle?
Bussissa on varmaan tilaa, onhan se litteänä matkustusasennossa? Hyttivaraus sille tarvitaan tietysti erikseen.
Bai tö vei, oletkohan oikeaan reissuun lähdössä. Täällä on tarkoitus tutustua Ihmisiin. Korjaan Ihmisoletettuihin.
Juttelias utelias kirjoitti:
Mietin vaan semmosta juttua, että kun on tulollaan kaikinpuolin iloinen risteilyreissu, oletettavasti. Niin että siis riittääkö yksi isävainaan sinivalkoruudullinen puuvillainen nelisnurkkainen nenäliina kyynelten pyyhkimisiin vai pakkaanko varuilta kaks?
Ei mulla muuta ollut
Riittääköhän edes kaksi puuvillaista nenäliinaa. Ajattelen jo niitä tulevia Kilttimiesten surunkyyneleitä. Matkalle kun on tulossa raavaita painimiehiä pohojanmaaltakin.
Mietin vaan semmosta juttua, että kun on tulollaan kaikinpuolin iloinen risteilyreissu, oletettavasti. Niin että siis riittääkö yksi isävainaan sinivalkoruudullinen puuvillainen nelisnurkkainen nenäliina kyynelten pyyhkimisiin vai pakkaanko varuilta kaks?
Ei mulla muuta ollut
Minä silitän tunikani siellä reissussa jos en ehdi kotona silittää. Voin silittää myös nenäliinat.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta ollut
Minä silitän tunikani siellä reissussa jos en ehdi kotona silittää. Voin silittää myös nenäliinat.
Höh. Nenäliinani on tietenki silitetty, viikattu omaan kaappiinsa värisävyjen mukaan. Mietinkin vaan, että pakkaanko mukaan yhden vai kaksi.
Huoh. Saimaasessa oli yksi, joka silitti linja-autossa tunikaansa ja siellä oli vaikea liikkua, ettei kompuroinut sähköjohtoon...
Ups. Se olitkin sinä...
Sori, en saa enää korjattua tekstiä, kun tuo korjauslakka ei pysy tekstin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta ollut
Höh. Nenäliinani on tietenki silitetty, viikattu omaan kaappiinsa värisävyjen mukaan. Mietinkin vaan, että pakkaanko mukaan yhden vai kaksi.
Huoh. Saimaasessa oli yksi, joka silitti linja-autossa tunikaansa ja siellä oli vaikea liikkua, ettei kompuroinut sähköjohtoon...Ups. Se olitkin sinä...
Sori, en saa enää korjattua tekstiä, kun tuo korjauslakka ei pysy tekstin päällä.
Oi voi voi ei ettäs sentään. Kun unohdin kertoa, että sihvonkihuivini ovat myös viikattuna omassa hyllyssään. Nehän siis on kätevät papiljonttien päällä, että saan kestävät kiharat. Ketään ei ole aiemminkaan haitannut, jos bussissa istun huivi päässä, kun kuitenkin olen niin mukava. Tällä kertaa otan myötätunnon eleenä sinisen ja keltaisen huivin mukaan.
Kysyn vielä:
Onko hemmotteluun siirrettävä naisluola risteilyllä mukana? Siellähän oli ne kivat nurkkaukset runoille, puutarhan hoitoon, perus kauneudenhoitoosastoa, savusauna ym. Baarikaapin tilalla baarikomero...🍸🍺🍹🍷🍾🥃🥂🍻🍺🍹
Siis matka alkaa 23.9.ttä?
Nyt minulla ja Teuvolla on ongelma. Kun naapurin setä Seppo haluaa meiltä rahaa jotta saa pidettyä Teuvon Mervi äidin siihen asti juomissa. Mervi kyllä jaksaa tissutella mutta kun
Minulla ja Teuvolla alkaa työttömyyskorvausrahat loppua. Säästettiin patjan alle pari satasta tätä AV- retkeä varten. Ei haluttas niillä Merville juomia ostaa. Minä ajattelin että tarjoaisin jollekkin naiselle vaikka Sinisen enkelin siellä Viikkarin diskossa. Teuvo tarjoaisi jotain likööriä. Onko teillä jotain neuvoja miten tämä ongelma ratkaistaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Onhan bussissa tilaa mun pumpattavalle Barbaralle?
Jaksatkohan puhaltaa sitä täyteen? Olet kuitenkin tikkukäsi ruipelo. Matkalla on varmaan laatikkoleukakirurgilentäjämiehiä. Mutta ei ne ehdi mitään Barbaroita puhaltelemaan. Niillä on naiset ympärillään riesaksikkin asti.
Jari 26v. kirjoitti:
Siis matka alkaa 23.9.ttä?
Nyt minulla ja Teuvolla on ongelma. Kun naapurin setä Seppo haluaa meiltä rahaa jotta saa pidettyä Teuvon Mervi äidin siihen asti juomissa. Mervi kyllä jaksaa tissutella mutta kun
Minulla ja Teuvolla alkaa työttömyyskorvausrahat loppua. Säästettiin patjan alle pari satasta tätä AV- retkeä varten. Ei haluttas niillä Merville juomia ostaa. Minä ajattelin että tarjoaisin jollekkin naiselle vaikka Sinisen enkelin siellä Viikkarin diskossa. Teuvo tarjoaisi jotain likööriä. Onko teillä jotain neuvoja miten tämä ongelma ratkaistaisiin?
Hei Jari ja Teuvo.
Nytten äkkiä lapinkiljua tekemään. Se pitää Mervin puuhakkaana. Ensin juopi runsaasti, sitten hilluu humalassa. Sitten meneekin pari päivää kepeästi ripulissa. Sillä välin työ poijaat ehitten risteilyllä livahtammaa.
Voi. Satasella saa ehkä yhen tai kaks sinistä enkeliä. Kovin on hinnat nousseet sitten -80 luvun, kun viimetten tommosen ostit itku-tarkotuksess. Siis ISKU-tarkotuksess. Koriaan.
No. Tasa-arvon aikaan, naiset voi ittekki juomiaan ostaa. Jopa teille. Ehken.
Vierailija kirjoitti:
Ja riittääkö 15 cm naisille?
Ei se koko, vaan miten sitä käyttää.
Katsele omaa sormeasi. Se on todennäköisesti aika paljon pienempi kuin 15 cm. Sormilla saa aivan ihmeellisen ihania juttuja aikaiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsele omaa sormeasi. Se on todennäköisesti aika paljon pienempi kuin 15 cm. Sormilla saa aivan ihmeellisen ihania juttuja aikaiseksi!
Sormessani on ruskea rengas
Vierailija kirjoitti:
Saako Kilttimies lopulta jännätytön?
Tuskin saa. Kyseessähän tuli ja vesi. Tai vesi ja tuli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormessani on ruskea rengas
Juu, valkoista et siihen saa.
Vierailija kirjoitti:
Jää nähtäväksi. Ja Seiskasta loput
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää nähtäväksi. Ja Seiskasta loput
Tä? Tuleeko Samariinin jengikin mukaan?
Ilta-Sanomat saataisiin ainakin mukaan!
Katso ainutlaatuiset kuvat Suomen suosituimman keskustelupalstan törkyiseltä risteilyltä!
Se lapinkilju jos siis tarkoitin Lömppiä? Mervi ei kyllä sitä enää suostu juomaan vaikka hoto onkin alkoholin suhteen. Siksi Teuvokin sai alkunsa kun Mervin luo oli mennyt joku mies lömppi ( lapinkilju) tonkan kanssa.
Hui kuinka kallista on Siniset enkelit. Ehkäpä ostamme Teuvon kanssa Pirkka- olutta mukaan ja tarjotaan niitä sitten naisille. Jos nyt pääsemme lähtemään. Saako mopot ottaa mukaan laivaan? Ikävää jos ne pitää jättää ulos sinne satama-alueelle.
Tarkoitatko Ridge Forresteria?