Kilttimiesten Av-reissu
Mihin? Kuka osallistuu? Retkiohjelma? Yhteislaulut?
Kommentit (693)
Vierailija kirjoitti:
Onko ne kilttimiehet nyt lähdössä?
Niin perjantainahan se oli?
Palstareissussa on aina se hyvä puoli, että voi osallistua vain haluamansa ajankohdan.
Voi lähteä pois, jos alkaa pelottaa liikaa.
Tintti B-rapusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että naapurin kilttimies saattaa osallistua risteilylle. Hän on reipastunut silmin nähden. Viimeksi kun tulimme rapussa vastakkain, hän ei luimuillut lippalakkinsa alta vaan olin kuulevinani ihan hiljaisen vastauksen tervehdykseeni??? Rappuun jäi myös ei niin vieno Mennenin haju.
Terveisiä vaan Ari-Tapanille ja Rattoisaa Risteilyä
t. naapurin Alma
Moi Alma! olen Tintti tästä B rapusta. Olis kyllä ihana jos Ari-Tapani tulis matkalle. Olen kolme vuotta vaivihkaa katsellut Ari-Tapania sillä silmällä. En tiedä onko Ari-Tapani mua huomannut kun ei sen silmiä näy sen lippalakin lipan alta. Jotain varmaan merkitsee tuo Mennenin tuoksu. Minä olen haistanut vain kaljan hajun kun olemme tulleet vastakkain.
Moikkelis Tintti
En ole Ari-Tapania nähnyt sitten Mennen-episodin. Sain niin järkyttävän migreenin siitä hajusta, että toivun edelleen... ei se oluen haju sentä tämmöstä aiheuta, tai ehkä sitten olen turtunut siihen.
Joten, jos tapaat hänet risteilyllä, varo Mennenin yliannostusta
Antoisaa risteilyä
Alma
Ps muistahan kertoa, millainen reissu oli
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muuta painorajoitusta kuin mitä jaksat kantaa ja huolehtia. Laukut eivät mene ruumaan.
Nesteitä ei ole rajoitettu mihinkään suuntaan.
Hammasharja kannattaa olla, että käy flaksi.
Henkilöllisyys pitää kyetä todistamaan. Ei mennä lähellekään Neuvostoliiton rajaa!
Siis minä ja Teuvo saadaan ottaa mopomme mukaan laivalle? Me pidetään ne hytissä. Jos nyt päästään reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tällä reissulla pitäisi myös ne kiltitkin pojat pyytää mukaan discoon... 🥺
Jospa pojat aivan itse tulisivat sinne diskoon!
Vierailija kirjoitti:
Palstareissussa on aina se hyvä puoli, että voi osallistua vain haluamansa ajankohdan.
Voi lähteä pois, jos alkaa pelottaa liikaa.
Niin voi aivan vapaasti saa jokainen itse päättää lähteekö reissusta kesken pois. Niin myös tällä laivaristeilyllä on se oma valintaoikeus olemassa.
Tuleekohan Irkku ja Mirkku vai mitä ne oli? Niillä tytöillä on aina ollut hyvä meno päällä kaikilla AV- retkillä. Ovatkohan nyt AV- kuppilassa? Varmaan onhan tuo kellokin jo sen verran. Minä tällaisena sinkku kilttimiehenä salaa ihailen heidän vauhdikasta menoa.
Missä niitä reppuja jaetaan?
Onhan niitä tarpeeksi, että kilteimmällekin riittää?
Onko siellä repussa makoisia BisBis-lakuja vai joudutaanko taas tyytymään ällöön Suku-lakuun?
Vierailija kirjoitti:
Onko kutsuttu? 😔
Kiltit pojat, eli ne jotka nuorina lukivat kirjoja, kävivät kuorossa jne., vaan tytöt valitsi kuitenkin ne pärinäpojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kutsuttu? 😔
On kutsuttu. Tää on juuri teille omistettu reissu!
Teitä ei vaan kiinnosta, kun me ollaan niin kilttejä mammoja, ei yhtään jänniä.
(Mamma ei tarkoita sitä, että olisi äiti.)
No niin nyt on lapinkiljua monta kanisteria valmiina. Seppo lähtee niiden kanssa Teuvon Mervi äidin luo kohta. Asennettiin Teuvon mopon perään peräkärry, siihen mahtuu koko satsi. Alkaa olla jo viime hetket kun Mervin tila on melkein krapulan puolella. Jäädään Teuvon kans ulos kuulostelemaan. Kun alkaa soida Frederik ja Mikko Alatalo Mervin CD- laittimesta niin niin homma on selvä. Kilju maistuu. Seppo on kiva naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kutsuttu? 😔
Ei kilteillä miehillä ole kavereita, joten siksi ei viitsi tuollaiseen reissuun lähteä. Eri asia, jos kutsuttaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kutsuttu? 😔
Ei kilteillä miehillä ole kavereita, joten siksi ei viitsi tuollaiseen reissuun lähteä. Eri asia, jos kutsuttaisiin.
Täähän nimenomaan on kilttimiesten reissu.
Ehkä ne kivat tytötkin katsoivat teitä koulussa sillä silmällä, mutta te ette vaan tajunneet.
Eihän tästä tule yhtään mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kutsuttu? 😔
Ehkä ne kivat tytötkin katsoivat teitä koulussa sillä silmällä, mutta te ette vaan tajunneet.
Olitko sinä nuorena jännä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kutsuttu? 😔
Näin ei-kilttimiehenä pakko sanoa ettei teidän naisten "signaaleista" ota pirukaan selvää aikuisenakaan. Olkaa suoria niin kuin me miehetkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kutsuttu? 😔
Vähän vaikuttaa siltä, että aseella uhaten teitä kilttiksiä pitäisi risteilylle ja diskoon raahata, kun avoimet kutsutkin dumataan. Ei silti, ei haittaa minua, jokainen saa pilata elämänsä miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä niitä reppuja jaetaan?
Onhan niitä tarpeeksi, että kilteimmällekin riittää?
Onko siellä repussa makoisia BisBis-lakuja vai joudutaanko taas tyytymään ällöön Suku-lakuun?
Ne reput on tilattu suoraan hytteihin, on varmaan siinä sängyn päällä sitten.
Ehkä siellä olisi vinkiksi niitä uusia PusPus-lakuja! 😘
Illan päätähtenä entinen kyläkauppias Lapin peräkunnasta. Antaa muutaman rohkaisevan sanan nuoremmalle polvelle ennenkö rupeaa laulamaan. Kilttikset mönkivät tanssilattialle katsellen arasti ympärilleen.
Kovasti on puhetta ja uhoa, mutta totuus nähdään vasta terminaalissa.