Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilttimiesten Av-reissu

Poropeukalo
02.09.2022 |

Mihin? Kuka osallistuu? Retkiohjelma? Yhteislaulut?

Kommentit (693)

Vierailija
341/693 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kilometrin kiusaamisketju ja mode sensuureineen nukkuu. arvaatteko syyn??????

Ei täällä kiusata.

Sanoo kiusaaja kiusaamisketjussa

Vierailija
342/693 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kilometrin kiusaamisketju ja mode sensuureineen nukkuu. arvaatteko syyn??????

Ei täällä kiusata.

Sanoo kiusaaja kiusaamisketjussa

Kilttiksiä on kannustettu lähtemään Tallinnaan, Puolaan ja Belgradiin. Joka kerta k-18 hotellien kuvat ovat saaneet vetäytymään. Ylieroottisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/693 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kilttimiehet innostu, kun perjantai etenee iltaan...

Perjantai-illat ovat viikon tuskallisimpia hetkiä kilteille. Naapurin jännis natisuttaa sänkyään vaimonsa huokaillessa ja kiljahdellessa, mutta kiltillä ei ole muuta seuraa kuin kylmä oluttölkki huulia vasten. Ja näin on jatkunut kilttien koko elämän ajan, viikosta toiseen.

Kannattaa hoitaa tuo alkoholiongelma ensin kuntoon.

Ei minusta yksi olut kerran viikossa vielä tarkoita alkoholiongelmaa.

-eri

Vierailija
344/693 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääköhän vaan siihen yhteen?

Vierailija
345/693 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhhoh. Pakaasit on pakattu... seikkailut odottaa 🥂🍸🥂🍸🥂🍸🥂🍸

Vierailija
346/693 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä artisteja laivalla esiintyy? Luistelijatähtikaunotar on ainakin yksi. Danny olis kyllä kova sana.

Vierailija
347/693 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nyt kerätty Teuvon kanssa tyhjiä tölkkejä kyliltä. Viikonloppuna mennään kiertelemään tämän kylän jännämiesten kotitalojen grillipaikat sieltä saadaan monen euron arvosta pantteja. Saadaan ostettua ne kiljuaineet Sepolle. Voi olla että joudutaan joku pikavippi ottamaan kuitenkin. Kyllä minulla ja Teuvolla on suuri toive että löydetään itsellemme nainen Kilttimiesten laivareissulta. Siis molemmille oma nainen.

Vierailija
348/693 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhhoh. Pakaasit on pakattu... seikkailut odottaa 🥂🍸🥂🍸🥂🍸🥂🍸

Jännää...

Vierailija
349/693 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kun minun äiti Marketta jutteli mun kavereiden äitien kanssa (olin korva köökin ovessa).

Aikovat tulla meidän retkelle naamioituneina. Olivat yhtä mieltä Salme, Tellervo ja Pirkko-Liisa että heidän on PAKKO tulla seuraamaan mitä siellä oikein tapahtuu. On heidän mielestään liian riehakkaita nuo laivareissut. Nyt minun, Matin, Mikan ja Villen ilo ja kihelmöivä jännitys matkan odotuksesta on täysin poissa.

Vierailija
350/693 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu 39v. kirjoitti:

Kuulin kun minun äiti Marketta jutteli mun kavereiden äitien kanssa (olin korva köökin ovessa).

Aikovat tulla meidän retkelle naamioituneina. Olivat yhtä mieltä Salme, Tellervo ja Pirkko-Liisa että heidän on PAKKO tulla seuraamaan mitä siellä oikein tapahtuu. On heidän mielestään liian riehakkaita nuo laivareissut. Nyt minun, Matin, Mikan ja Villen ilo ja kihelmöivä jännitys matkan odotuksesta on täysin poissa.

Homma ratkaistu sillä että välttelette kaikkia äitienne ikäisiä naisia.

Vierailija
351/693 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää reissu voi olla näin tylsä?

Vierailija
352/693 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Ei tapahdu mitään. Seuraavaksi jännämiesten ja - naisten risteily niin on menoa ja meininkiä. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita ei tulis puuttumaan.

Johtuuko noista kilttimiehistä kun osallistuminen on vähäistä? Millä ne sais poistumaan kodeistaan?

Vierailija
353/693 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Ei tapahdu mitään. Seuraavaksi jännämiesten ja - naisten risteily niin on menoa ja meininkiä. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita ei tulis puuttumaan.

Johtuuko noista kilttimiehistä kun osallistuminen on vähäistä? Millä ne sais poistumaan kodeistaan?

Ehkä ne tulisivat sinne itkemään.

Oma reissu ei heille kelpaa.

Vierailija
354/693 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kaikki reipastumaan! Matka on ihan ovella jo ja matkakuume nousee. Näinkin kokeneella ja mukavalla matkustajalla kuin minä olen. Reissubiisejä harjoittelemaan...hopi hopi.

Ja kilttimiehet muistavat pakata luentovihkot mukaan muistiinpanoja varten, eikö? Kaikki vinkit kannattaa kirjata ylös, niin seuraava reissu on jo huomattavasti helpompi. Tällä reissulla kilttimiehetkin pääsevät naisten siirrettävään hemmotteluluolaan, omia pyyhkeitäkään ei tarvita.

Ja turvallinenkin tämä reissu lienee, aiemmilta matkoilta on jäänyt palaamatta jokunen - syystä tai toisesta. Mutta laivalle on vaikea jäädä!

🎵🎶🎵🎶🍷🍾🥃🎵🎶🎵🎶🍺🍻🥂

Tästä lähtee: Jos sais kerran reissullansa... edes kerran🎵🎶🎵🎶🎵🎵🎵🎵🎶🎶🎶

Vierailija
355/693 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

No nyt kaikki reipastumaan! Matka on ihan ovella jo ja matkakuume nousee. Näinkin kokeneella ja mukavalla matkustajalla kuin minä olen. Reissubiisejä harjoittelemaan...hopi hopi.

Ja kilttimiehet muistavat pakata luentovihkot mukaan muistiinpanoja varten, eikö? Kaikki vinkit kannattaa kirjata ylös, niin seuraava reissu on jo huomattavasti helpompi. Tällä reissulla kilttimiehetkin pääsevät naisten siirrettävään hemmotteluluolaan, omia pyyhkeitäkään ei tarvita.

Ja turvallinenkin tämä reissu lienee, aiemmilta matkoilta on jäänyt palaamatta jokunen - syystä tai toisesta. Mutta laivalle on vaikea jäädä!

🎵🎶🎵🎶🍷🍾🥃🎵🎶🎵🎶🍺🍻🥂

Tästä lähtee: Jos sais kerran reissullansa... edes kerran🎵🎶🎵🎶🎵🎵🎵🎵🎶🎶🎶

Täällä ollaan lähiöpubissa. 🍷🍸🍺🍻🍻🍺 Tyttöjen kanssa valmiina matkaan.

Jotkut kiltit miehet aiotaan napata. Ehkä ei kuitenkaan aviomiehiksi mutta pieneksi hetken huviksi ainakin. 🍻🍻🍻

Vierailija
356/693 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minua huolettaa kun mitään varmistusta ei ole tullut että saanko sen jääkentän laivalle?

Vierailija
357/693 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko kukaan kilttimiehistä lähdössä sinne reissuun, viikon päästäkö oli sovittu? Itse en ole kilttimies enkä lähdössä mutta haluan vain lukea raportteja matkalta sitten :D

Vierailija
358/693 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:

Nyt minua huolettaa kun mitään varmistusta ei ole tullut että saanko sen jääkentän laivalle?

SINULLA ON PORTTIKIELTO!

Vierailija
359/693 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*** kuiskaa:

Onneksi laivalla on oivalliset turvajärjestelyt. Kaikki porttikiellon saaneen johdatetaan suoraan vankityrmään. Vapautetaan, ehkä, jos muistetaan, vasta risteilyn päätyttyä.

Tytteli luistimissaan ei varmaan ole ainoa, joka matkalle pyrkii. Toinen tytsy sastamalasta saattaa myös yrittää...

Vierailija
360/693 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Roivainen olis ihana. Loistava ääni ja hieno ponnari. Hymynsä sulattaa sydämet💕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi