Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilttimiesten Av-reissu

Poropeukalo
02.09.2022 |

Mihin? Kuka osallistuu? Retkiohjelma? Yhteislaulut?

Kommentit (693)

Vierailija
301/693 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti 38v. kirjoitti:

Laatikkoleuka miehet ei pääse reissuun mukaan. Mutta kun minulla on mielestäni aika leveä leuka vaikka olenkin kiltti enkä ole lentäjäkirurgi. Saisinko matkanjärjestäjältä ohjeet miten mittaan leukani? Pitääkö minun vetää joku pahvilaatikko päähän?

Ihan vaan ruskea paperipussi toimii myös hyvin

Vierailija
302/693 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risteilyllä on laskujeni mukaan tuhansia ihmisiä. Ei siellä kaikki voi olla jännämiehiä ja heidän valloituksiaan. Kyllä kilttimiehille on chanssit, jos avaa suunsa. Elämä on laiffii. Kannattaa mennä diskoonkin, jos hallussa on Saturday Night Feverin tanssiaskeleet. Kuulin muuten, että Airalta voi varmistaa viimeistä huutoa olevat kuviot.

Kilttis menee rohkeasti kysymään tiskiltä suosituksia. Alfa neuvoo mielellään sopivan naisen luo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/693 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän teillä kilttiksillä olla joku yhteinen merkki, mistä tunnistatte toisenne, tai sopia joku paikka missä kohtaatte?

Hytteihin on tilattu ne ville viikinki -reput.

Voitaisiin myös teettää Jason Momoa -rintamerkit?

Tosin luulen, etteivät ihan kaikki palstalaiset tiedä kuka hän on. Ei hän nimittäin niin naisten idoli ole kuin mitä tietyt miehet täällä kuvittelevat.

Vierailija
304/693 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siperiaan, kilttimiehet, itsesääli, Erotomania (Popeda).

Vierailija
305/693 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti 38v. kirjoitti:

Laatikkoleuka miehet ei pääse reissuun mukaan. Mutta kun minulla on mielestäni aika leveä leuka vaikka olenkin kiltti enkä ole lentäjäkirurgi. Saisinko matkanjärjestäjältä ohjeet miten mittaan leukani? Pitääkö minun vetää joku pahvilaatikko päähän?

Minulla on myös erittäin iso pää. En kyllä haluaisi mikään paperipussi päässä olla siellä laivalla. Kun nyt saisin jonkinlaiset mitat että minkä levyinen ja syvyinen on laatikkoleuka?

Vierailija
306/693 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti 38v. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti 38v. kirjoitti:

Minulla on myös erittäin iso pää. En kyllä haluaisi mikään paperipussi päässä olla siellä laivalla. Kun nyt saisin jonkinlaiset mitat että minkä levyinen ja syvyinen on laatikkoleuka?

Jos printtaa paperipussiin David Coulthardin kuvan?

Sitä laatikkoisempaa leukaa ei keltään löydy!

Vierailija
307/693 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan semmosta juttua, että kun on tulollaan kaikinpuolin iloinen risteilyreissu, oletettavasti. Niin että siis riittääkö yksi isävainaan sinivalkoruudullinen puuvillainen nelisnurkkainen nenäliina kyynelten pyyhkimisiin vai pakkaanko varuilta kaks?

Ei mulla muuta ollut

Vierailija
308/693 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Mietin vaan semmosta juttua, että kun on tulollaan kaikinpuolin iloinen risteilyreissu, oletettavasti. Niin että siis riittääkö yksi isävainaan sinivalkoruudullinen puuvillainen nelisnurkkainen nenäliina kyynelten pyyhkimisiin vai pakkaanko varuilta kaks?

Ei mulla muuta ollut

Onhan sinulla myös niitä kylmiä oluttölkkejä, joille voi huulensa painaa?

Vierailija
309/693 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta ollut

Ei ole.

Vierailija
310/693 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti 38v. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti 38v. kirjoitti:

Kieltämättä tuolla leukalinjalla on leveyttä enemmän kuin kolmen kilttiksen leukaperillä yhteensä:

https://motivational-speakers.co.uk/wp-content/uploads/2018/06/david-co…

Vierailija
311/693 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta ollut

Ei ole.

Et sinä sitten kelpaa kilttisten lohduttajaksi. :(

Ei heitä lohduta muu kuin se oluttölkin kylmä suu.

Vierailija
312/693 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkanjärjestäjä hoi! Minulla on tärkeä asia. Voisiko sinne laivaan saada jääkentän? Kun olen taitavin luistimet jalassa.

Voisitko järjestää sellaisen kiitos. Koreografiani musiikkina soi Matti ja Teppo : Vauhti kiihtyy, Kaiken takana on nainen, Frederikin Mä oon kolmekymppinen, Freukkareiden Viekää minut baariin. Odotan innolla matkaa. Tässä nyt ompelen strasseja ja paljetteja esiintymisasuihini.

Vierailija
313/693 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän teillä kilttiksillä olla joku yhteinen merkki, mistä tunnistatte toisenne, tai sopia joku paikka missä kohtaatte?

Eikö sinne reissulle lähdetä yhdessä sovitusta paikasta terminaalista, ja olla muutenkin samassa porukassa koko ajan? 🥺

Vierailija
314/693 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittolistalle

Popeda: Hääkellot soi

Hääkellot soi juhlakansaa kutsuen.

Hääkellot soivat, mutta puuttuu sulhanen.

Morsian huntu hulmuten, kyynel poskellaan,

Odottaa kirkon portailla turhaan rakkaintaan.

Hääkellot soivat, mutta puuttuu sulhanen.

Heti aamulla kankkuseen kunnon huikan mä tempaisin.

Tiedän kunnolla mokanneeni, niin on sattunut ennenkin.

Mutta tästä en koskaan selvitä voi, häämarssi ja urut meille soi.

Onneton on surullinen morsian, jota vieläkin rakastan.

Vierailija
315/693 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laivalla Kilttimiesten bingo?

Vierailija
316/693 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin juoksen omaan hyttiin piiloon jos joku nainen lähestyy minua. Miten saisin rohkeutta että uskaltaisin edes katsoa naista?

Vierailija
317/693 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:

Matkanjärjestäjä hoi! Minulla on tärkeä asia. Voisiko sinne laivaan saada jääkentän? Kun olen taitavin luistimet jalassa.

Voisitko järjestää sellaisen kiitos. Koreografiani musiikkina soi Matti ja Teppo : Vauhti kiihtyy, Kaiken takana on nainen, Frederikin Mä oon kolmekymppinen, Freukkareiden Viekää minut baariin. Odotan innolla matkaa. Tässä nyt ompelen strasseja ja paljetteja esiintymisasuihini.

Huoh! Sinulla On Porttikielto!!!

t. Juuli Juristi

Vierailija
318/693 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*** kuiskaa:

"Luistelijakaunotar?" yrittää takuulla jollain vippaskonstilla mukaan, Saimaaseeseen kävijät tietää, että porttikielto on välttämätön ja ikuinen!

Vierailija
319/693 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti 38v. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti 38v. kirjoitti:

On kyllä todellinen kuutiopää se David. Ridgellä ehkä isommat leukaperät mutta ei sentään kuutiopäätä.

Vierailija
320/693 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan kilttimies kuuntele metallia? Päätellen noista teidän karaokevedoista.