Söin ruuaksi kolme keitettyä perunaa ja viisi kalapuikkoa. Oon aika köyhä.
Kommentit (32)
Daimia ja kahvia tässä mussutan. Ihan just pitäs lähteä töihin. Ilmeisesti en ole köyhä näillä eväillä.
Salaattia, sipulia, tomaattia, salsaa.
Kylmäsavulohikastiketta ja kukkakaalta. Lapsi syö tuon kylmäsavulohipastana. Itse olen keto - ruokavaliolla. En ole köyhä enkä rikas. M
Ihan ok safkaa sulla. Mulla suikalekana riisin kanssa.
En oo köyhä ja syön hyvinkin samalla lailla.
Lihakeittoa. Potut ja porkkanat kaupasta, liha pakastimesta.
Ei ole vara kalapuikkoihin, enkä niitä söisi vaikka olisikin: niistä löytyy liikaa kypsiä lapamatoja. Itsekin löysin ja siihen loppui mieliteko.
Paistan falafel-nuggetteja omatekoisesta massasta. Niiden kanssa wokkivihanneksia (tein porkkanasta, purjosta ja paprikasta) sekä omatekoista valkosipulimajoneesia. Ja riisiä, jota harvoin syön, koska suosin perunaa.
Alkukeitoksi on tomaatti-vuohenjuustokeitto.
Menet ongelle ja vaihdat nuo teollisuuspatukat villikalaan niin sinulla onkin edessäsi lähes gourmeta.
Mullapa neljä perunaa ja kuusi kalapuikkoa. Meillä on paras hallitus ikinä !
Normaalia lounasruokaa. Keitetyt perunat saavat suuren plussan. Ei olenkaan huono.
Minäkin syön tuolla tavalla, että perhe pysyy leivässä. Vaimo ei ole töissä. T: hyvätuloinen.
Köyhyyttä tuossa on lähinnä mielikuvituksessa.
Älä osta kalapuikkoja, ne on kalleinta ja paskinta ruokaa.
Osta mieluummin pakasteherneitä ja tuoreita kasviksia.
Opettele tekemään herkkupyöryköitä tummasta soijarouheesta.
Parsa ja hollandaise olisi halvempaa, parempaa ja ravinteikkaampaa.
Miten joku edes saa kuivat kalapuikot alas kuivien perunoiden kanssa?
Puolitoista desiä nuudeliwokkia ja pääsiäiskarkkeja.
Kunnon palstamamma pitäisi puolet pakkaseen noin valtavasta annoksesta. Sosekeitto olisi muutenkin riittoisampaa.
Lammasta on tullut nyt pyhien aikana syötyä, Perjantaina yksissä juhlissa ja eilen kotona.
Vierailija kirjoitti:
Salaattia, sipulia, tomaattia, salsaa.
Missä proteiini?
Mitä köyhää tuossa on, normi ruokaa.