Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kilttimiesten Av-reissu

Poropeukalo
02.09.2022 |

Mihin? Kuka osallistuu? Retkiohjelma? Yhteislaulut?

Kommentit (693)

Vierailija
281/693 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten niille naisille sitten puhutaan siellä laivalla? Alkoholia en käytä, en edes buffassa. Vai odotetaanko että naiset tulevat juttelemaan?

Paras on istua nurkassa ja odottaa, että joku kaunotar tulee juttelemaan. Niin minä aion tehdä!

Toki voisi myös varovasti kysyä joltain kaunottarelta, haluaisiko se puhua postimerkkien keräilystä. Kunhan äiti ei saa tietää, että olen tehnyt aloitteita.

Täällä yks perusnätti nainen joka haluaisi keskustella filateliasta 😊

Upeaa! Olethan hoikka ja lapseton? Jos pukeudut korkokenkiin ja minimekkoon, saat tulla puhumaan kanssani. Löydät minut kahviosta. Voidaan juoda pullakahvit, mutta maksathan oman osuutesi.

Vierailija
282/693 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten niille naisille sitten puhutaan siellä laivalla? Alkoholia en käytä, en edes buffassa. Vai odotetaanko että naiset tulevat juttelemaan?

Paras on istua nurkassa ja odottaa, että joku kaunotar tulee juttelemaan. Niin minä aion tehdä!

Toki voisi myös varovasti kysyä joltain kaunottarelta, haluaisiko se puhua postimerkkien keräilystä. Kunhan äiti ei saa tietää, että olen tehnyt aloitteita.

Päivä on 23.9 ja laiva Viking Xpres.

Tervetuloa!

Ps. Kokoelman voi ottaa mukaan jos tahtoo, se on hyvä keskustelunavaaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/693 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämiesten ohjaama selviämis -ja seikkailuretki. Ensiksi mennään Prismaan ja tervehditään kassaneitiä normaalisti ja ystävällisesti. Sitten mennään tekemään Lotto ja opetellaan heittämään tiskillä keveää huumoria. Jokaisen kohteen jälkeen muistutetaan että myyjät tekee työtään eikä hymy ollut sopimus avioliitosta.

ei siellä lottotiskilläkään muuta tarvita kuin se ystävällinen tervehdys

Vierailija
284/693 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsevätkö kaikki kausityöntekijät vihreiden kuulien puolituksesta reissuun? Vai onko just nyt se "kausi" ?

Vierailija
285/693 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on kyse kilttisten risteilystä, jolle kerrankin pääsevät. Risteilylle ei päästetä latinoita tai hopeakettuja. Toivottavasti ymmärrätte tämän.

Olisihan se hyvä jos kilttikset voisivat katsella miten Latinot ja Hopikset iskevät ja hoitelevat naiset itselleen. Jos kaikki retkellä on Kilttimiehiä niin aivan sama niiden olis olla kotonaan peräkammareissaan.

Vierailija
286/693 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa!

Ehdotan, että postimerkkikokoelmia liimataan hyttien seiniin... vrt valokuvat.

1) tulee viihtyisä, kotoinen olo

2) saa sopivasti houkuteltua seuraa hyttiin... tiedä mihin vielä johtaakaan...💕

Vierailija
287/693 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi. Tulevatko kaikki törkeät vapaat kassat mukaan? Myös kouvolasta ja munsalasta?

Vierailija
288/693 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo, viksu poikamies, kilttikin, haluaisi esitellä perhoskokoelmaansa, jos ketä kiinnostaisi...ehken

Vierailija
289/693 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämiesten ohjaama selviämis -ja seikkailuretki. Ensiksi mennään Prismaan ja tervehditään kassaneitiä normaalisti ja ystävällisesti. Sitten mennään tekemään Lotto ja opetellaan heittämään tiskillä keveää huumoria. Jokaisen kohteen jälkeen muistutetaan että myyjät tekee työtään eikä hymy ollut sopimus avioliitosta.

ei siellä lottotiskilläkään muuta tarvita kuin se ystävällinen tervehdys

Luin että lorttotiskillä :D No tuskinpa sielläkään kummempaa vaaditaan.

t. ei jännis eikä myöskään kilttismies

Vierailija
290/693 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suunnitelmat etenee hyvin. Naapurin Seppo setä meni päivällä Teuvon äidin Mervin luo koskenkorvalastin kera. Päästiin Teuvon kanssa kylille. Kun istuskeltiin siinä kylän baarissa juomassa olutta niin kuultiin naapuripöydästä meitä huolestuttavaa juttua. Meidän kylän jännismiehet kailotti suureen ääneen tästä AV- retkestä. Nekin aikoo tulla mukaan. Taas ne saa kaikki naiset ja minä ja Teuvo ollaan taas seinäruusuja niinkuin aina on käynyt tansseissakin.

Vierailija
291/693 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari 26v. kirjoitti:

Meidän suunnitelmat etenee hyvin. Naapurin Seppo setä meni päivällä Teuvon äidin Mervin luo koskenkorvalastin kera. Päästiin Teuvon kanssa kylille. Kun istuskeltiin siinä kylän baarissa juomassa olutta niin kuultiin naapuripöydästä meitä huolestuttavaa juttua. Meidän kylän jännismiehet kailotti suureen ääneen tästä AV- retkestä. Nekin aikoo tulla mukaan. Taas ne saa kaikki naiset ja minä ja Teuvo ollaan taas seinäruusuja niinkuin aina on käynyt tansseissakin.

Eikö ne jännikset voisi valmentaa teitä ennen matkaa niin pääsisitte apajille?

Vierailija
292/693 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa!

Olen siellä.

T. kilttis

Vierailija
293/693 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari 26v. kirjoitti:

Ne vaan aina kiusaa meitä.

Nytkin potkivat Teuvon ja minun mopot nurin.

Vierailija
294/693 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari 26v. kirjoitti:

Tää on jo tehty. M/S Romantic ja Kaide ja Emppu.

Vierailija
295/693 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikkoleuka miehet ei pääse reissuun mukaan. Mutta kun minulla on mielestäni aika leveä leuka vaikka olenkin kiltti enkä ole lentäjäkirurgi. Saisinko matkanjärjestäjältä ohjeet miten mittaan leukani? Pitääkö minun vetää joku pahvilaatikko päähän?

Vierailija
296/693 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvion kulmaan avautui alfan ex- panojen välitystiski. Iso käsi hyväntekeväisyyttä harjoittavalle uroolle!

Tarjolla ois kokeneita panoja.

Vierailija
297/693 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko mennä sinne diskoon? Mitä jos joku nainen hakee mua tanssimaan tai sanoo mulle jotain? No en usko että mua kukaan nainen edes huomaa. Uskallanko tulla?

Vierailija
298/693 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joni 28v. kirjoitti:

Onko pakko mennä sinne diskoon? Mitä jos joku nainen hakee mua tanssimaan tai sanoo mulle jotain? No en usko että mua kukaan nainen edes huomaa. Uskallanko tulla?

Kyllä siellä saa niin sanotusti seinäkukkasena olla!

Vierailija
299/693 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyllä on laskujeni mukaan tuhansia ihmisiä. Ei siellä kaikki voi olla jännämiehiä ja heidän valloituksiaan. Kyllä kilttimiehille on chanssit, jos avaa suunsa. Elämä on laiffii. Kannattaa mennä diskoonkin, jos hallussa on Saturday Night Feverin tanssiaskeleet. Kuulin muuten, että Airalta voi varmistaa viimeistä huutoa olevat kuviot.

Vierailija
300/693 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän teillä kilttiksillä olla joku yhteinen merkki, mistä tunnistatte toisenne, tai sopia joku paikka missä kohtaatte?