Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hampaiden narskuttelu öisin

Vierailija
27.12.2022 |

Narskutan öisin hampaita yhteen kuulemma melkomoisella intensiteetillä. Tämä on helppo uskoa, koska leuat on kipeät ja päänsärky jyllää ihan jatkuvasti. Purentakiskot ja stressin vähentäminen ym. keinot ovat tiedossa, mutta niistä ei nyt ole akuuttia apua.

Kertokaa nyt mulle joku helppo keino, jolla estää tämä narskutus jo ihan heti ensi yönä. Kaikki neuvot otetaan vastaan. Mies yrittää minua herätellä, mutta hän ei herkkäunisena halua itse herätä kovin hereille minua herättelemään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat sen narskuttelun. Sama juttu kuin ylensyönnin kanssa.

Vierailija
2/11 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nerokasta. Sitten minun täytyy vain pysytellä hereillä aina ja ikuisesti. En minä hereillä pure hampaita yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tilaat hammaslääkäriltä ajan.

Teetä hammaskisko. Ei tietysti ole heti apua mutta kunhan valmistuu niin narskuttelu loppuu.

Minulle suositteli kiskoa koska hampaissa halkeamia.

Vierailija
4/11 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti tilaat hammaslääkäriltä ajan.

Teetä hammaskisko. Ei tietysti ole heti apua mutta kunhan valmistuu niin narskuttelu loppuu.

Minulle suositteli kiskoa koska hampaissa halkeamia.

Mulla on hampaat vielä ihmeellisesti pysyneet kunnossa, pientä kiillevauriota kuulemma näkyy ja poskissa on puremajälkiä. Mutta tämä päänsärky ja leukojen aristus ei ole kivaa

Vierailija
5/11 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apteekista väliaikainen kisko

Vierailija
6/11 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetat sen narskuttelun. Sama juttu kuin ylensyönnin kanssa.

Tämä. Ylensyöntikin tapahtuu tajuttomana.

Vierailija
7/11 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen narskutellut liki koko ikäni ja nyt reilu kolmikymppisenä kaluan öisin tuota purulelua (kiskoa). Ei tähän nopeaa ratkaisua ole. Itselläni narskuttelu luonnollisesti vähenee, mikäli elämä on stressittömämpää. Kelju vaiva.

Vierailija
8/11 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purentalihashieronta ja -jumppa

Vierailija
9/11 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae apteekista väliaikainen kisko

Just näin

Vierailija
10/11 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat saaneet avun, kun ovat käyneet hammaslääkärillä, joka on erikoistunut purenta-asioihin. Itselläni oli jäänyt eräs paikka ihan hippusen korkeaksi ja se käynnisti hampaiden narskuttelun öisin. Kyseinen hammas ja sen vastahammas myös kipeytyivät tosi pahasti ja kipua kesti reilu viikon vielä sen jälkeen, kun purenta saatiin kuntoon, eli hammaslääkäri hioi paikkaa.

Kannattaa varata aika hammaslääkärille, joka osaa tarkistaa purennan ja laittaa sen tarvittaessa kuntoon. Kaikki hammaslääkärit eivät osaa sitä kunnolla tarkistaa eikä korjata.

Vierailija
11/11 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat saaneet avun, kun ovat käyneet hammaslääkärillä, joka on erikoistunut purenta-asioihin. Itselläni oli jäänyt eräs paikka ihan hippusen korkeaksi ja se käynnisti hampaiden narskuttelun öisin. Kyseinen hammas ja sen vastahammas myös kipeytyivät tosi pahasti ja kipua kesti reilu viikon vielä sen jälkeen, kun purenta saatiin kuntoon, eli hammaslääkäri hioi paikkaa.

Kannattaa varata aika hammaslääkärille, joka osaa tarkistaa purennan ja laittaa sen tarvittaessa kuntoon. Kaikki hammaslääkärit eivät osaa sitä kunnolla tarkistaa eikä korjata.

Osaavan lääkärin nimi ja paikkakunta?