Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lopetti yhteydenpidon yhtäkkiä

How stupid can you be
01.09.2022 |

Hei,
Olen 35v nainen ja tutustuin 11 vuotta vanhempaan mieheen. Sovimme treffit ja meillä oli hauskaa - niin hauskaa, että sovimme uudet treffit heti seuraavaksi päiväksi.

Hän oli alusta saakka innokas suukottelija ja halusi olla lähellä. Hän myös puhui seksistä suht avoimesti - juttelimme toki muustakin.
Tuli tokat, kolmannet ja neljännetkin treffit.
Kaikki treffit sujuivat leppoisissa, mukavissa merkeissä.

Kunnes onneton menin päästämään hänet vuoteeseeni. Tämän jälkeen en ole siis kuullut hänestä oikein mitään, paitsi heti perään lähetti "olipa mukavat treffit" -viestin.

Mitähän tästä pitäisi ajatella? Onko oikeasti niin, että vielä viittäkymppiä käyvät ihmiset käyttäytyvät noin, eli ghostaa kun ollaan saatu mitä halutaan?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Halusi vain seksiä, ei suhdetta

2) Olit pettymys sängyssä

Jompi kumpi 

Vierailija
42/47 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka ketjuss valitta on niitä jotka halua 20v bimbo mallin itselleen ja itse ovat 40v yms. Sit on naisien vika kun ei mene hyvin.

Smh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa kirjoittamaan, että nuo on aina paskamaisia keissejä, jos ghostataan tai muuten vaan hommat viilenee ilman oikeaa selitystä. Suu vain loksahti auki, kun luin, että hän on 46. Nojuu... Liekö tinder aktiivisessa käytössä sielläkin edelleen? Jotkut ei vaan jää tuleen makaamaan ja heti siirtyy seuraavaan, jos ei vaimoa etitä. Tai vaikka etittäiskin, nii kokemus on tämä.

No mun ghostaaja 60 v, että noi lopettaa siinä vaiheessa elämää, kun muna ei enää seiso tai tarvii tinderöidä pistekirjoituksella. Muuten jatkanevat hautaan asti.

Vierailija
44/47 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AHAHAHA taas halpa lorddo lankesi alfan munaan. 

Tyyppi oli varattu / löytyy kysyntää.

Alfa on kaikkien naisten ilmainen jakokeppi? Ei sellaista loppuunkäytettyä lunttumiestä kukaan nainen puolisoksi halua tai alfana pidä :D

Ei vai? Pieni miesvähemmistö saa tinderissä 80% matcheistä. Tutustu tilastoihin. Naiset hakevat tiettyjä ominaisuuksia/ulkonäköä. Miksi haluttu mies tyytyisi suhun, kun on paljon muuta tarjolla. 

Ja miehetkö eivät muka tee samoin? Kyllä tekevät. Pieni joukko naisia saa viestivyöryn deittiapeissa, valtaosa jää ilman. Tutkitusti. https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006218115.html

Jes hyvä löysit valeartikkelin menaisista. Nyt linkkaa mulle oikea data ja voin linkkaa mun datat. En halua iltalööppejä, vaan linkkaa tänne tänne tilastodataa.

Tiesitkö, että deittiapissa on yli 2x enemmän miehiä? Luuletko, että miehillä on varaa valita nuori ja seksikäs? Ne ovat aina miehet, jotka joutuvat alentamaan rimaa.

Ei, vaan miehet lähestyvät jatkossakin niitä kuumimpia naisia, joilta eivät tietenkään saa vastausta, ja syyttävät näitä naisia sitten hypergamiasta, tajuamatta että ovat itse hypergamisempia.

Siinä, ole hyvä: https://thesocietypages.org/socimages/2015/07/03/ok-cupid-data-on-sex-d…

Koska jauhaat niin paljo **** ja et koskaan ole käynnyt tinderissä. Tee tavallisesta naisesta ilmoitus ja kato paljon matchejä saat. Sitten teet tavallisen näköisestä miehestä.  HUOM tavallinen, ei alfa.

Okcupid ei ole Tinder. Tinderissä miesten hypergamia näkyy siten että ei saada matchia kiinnostavien kuumien naisten kanssa ja syytetään näitä sitten hypergamiasta.

Edelleen unohdat, että miehiä on 2.5x enemmän. Valtaosa tavallisista miehistä ei saa matchejä, joten tietenkin alennetaan rimaa. Keskiarvonaiset taas saavat niin paljon viestejä, että tavoittelevat alfaa, joka on usein myös varattu kuten tässäkin tapauksessa.

MOT

Vierailija
45/47 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka ketjuss valitta on niitä jotka halua 20v bimbo mallin itselleen ja itse ovat 40v yms. Sit on naisien vika kun ei mene hyvin.

Smh...

Väärin, koska tästä ollaan tehty lukuisia testejä. Ikä ei vaikuta, koska matchit ovat olemattomat keskiarvomiehellä. Ei ole mitään väliä vaikka olisi sama ikäalue. Edelleen muistutan, että miehiä on 2.5x enemmän saitissa.

Keskiarvo nainen pyrkii aina 20% ja 80% kysyntä todella alhainen. Miehet alittavat rimaa enemmän.

Vierailija
46/47 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta puhut vain yhden sovelluksen tiedoista mites noin niiiku kaikki muut?

Plus linkkaa tiedot kaikille nähtäväksi josta näemme tilaston mistä nämä otat?

Vierailija
47/47 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta puhut vain yhden sovelluksen tiedoista mites noin niiiku kaikki muut?

Plus linkkaa tiedot kaikille nähtäväksi josta näemme tilaston mistä nämä otat?

No ota deittisovellus mikä vaan ja etsi tietystä ikähaarukasta tiettyä sukupuolta. Huomaa ero. Miehenä joudut kilpailla myös varattujen ja playereiden kanssa huomiosta.

https://www.reddit.com/r/dataisbeautiful/comments/mbf6wg/oc_despite_bei…

Naisilla pass on 95%, kun miehillä 45%.